Lolita6370 Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 (endret) . Endret 12. mars 2021 av Lolita6370 A
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Ville latt være å håndtere det. Flaut og pinlig. Enten får han jobbe med kommunikasjon, sinnehåndtering og bli moden, du kan nekte han å poste noe som helst på sosiale medier som har med dere å gjøre eller gå fra ham. Du sier han er «relativt intelligent», men den sosiale intelligensen må nærme seg null... Anonymkode: 6be0b...c79 6
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Hadde ikke brydd meg.. Hans håndtering av uenighet sier alt om han. Du burde begynne å tenke på om du vil være sammen med en som ikke takler at noen er uenig med han. For det han gjør er veldig 14tiss av seg og ikke minst pinlig. Det er nok blitt en snakkis blant deres venner og familier uten at du eller han er klar over det. Det man ikke ser selv, gjør andre pga de ser fra sidenlinjen. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 MaleficentAurora skrev (3 minutter siden): Det er nok blitt en snakkis blant deres venner og familier uten at du eller han er klar over det. Hvem i alle dager legger merke til at bilder forsvinner fra Facebook?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Lolita6370 skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke om det er hans måte å såre meg på eller hans måte å være rebelsk på. Han angrer etterpå hver gang og innser at det er barnslig oppførsel. Han er en voksen mann på 44 år med god jobb og relativt inteleggent med stell på livet. Hvordan kan han være så barneslig og tre til sosiale medier for å demonstrere at han er sur eller hva pokker grunnen er. Det gjør oss begge til narr for alle vi kjenner synes jeg. (Sammen sammen i to år, forlovet siden siste året.) hvordan håndterer jeg dette? Om han gjør dette gjentatte ganger og angrer gjentatte ganger, så tar han jo ingen læring av egne handlinger. De sier at det er feil man lærer av, men det er kun om man endrer på noe. Å gjenta det samme flere ganger og forvente et annet resultat er bare barnslig. Enten må han jo gjøre en endring på sitt reaksjonsmønster, ellers må du velge om du vil fortsette å leve med dette eller ikke. Tror forøvrig ikke folk dere kjenner legger merke til hva som er på fb, men du kan jo sette sperre på tagging fra han, så slipper du ha dramaen på din side. Anonymkode: aae8e...ebd 4
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Dævendøtte skrev (1 minutt siden): Hvem i alle dager legger merke til at bilder forsvinner fra Facebook? Det er mange som legger merke til slikt. Hvis han har lagt ett mønster på det så legges det ekstra merke til det. Da jeg hadde facebook så la jeg ofte merke at enkelte personer ofte slettet bilder med en eller samme personer som var med i når ting ikke var greit. da skjønner man at ting ikke er som det skal være, uten at man vet hvorfor. Du sier at han sletter bilder av dere når dere er uenige, og det er nok for at andre på hans venneliste får det med seg uten å si noe til dere om det. Folk er mer observant enn det man tror. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 MaleficentAurora skrev (9 minutter siden): Da jeg hadde facebook så la jeg ofte merke at enkelte personer ofte slettet bilder Men da må du jo aktivt se etter dette? Man får jo ikke varsler om sånt. Sitter det virkelig folk inne og følger med på bilder som er lagt inn tidligere? En ting er profilbilder, men de som ligger nedover feeden og inne på "bilder", da må man jo gå inn på profilen og huske hva som har vært der tidligere? Jeg sletter ofte gamle innlegg og bilder på min side og det har ingenting med forhold til andre mennesker å gjøre. Men da sitter det kanskje noen rundt og tror jeg har blitt uvenner med andre...
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Dævendøtte skrev (14 minutter siden): Men da må du jo aktivt se etter dette? Man får jo ikke varsler om sånt. Sitter det virkelig folk inne og følger med på bilder som er lagt inn tidligere? En ting er profilbilder, men de som ligger nedover feeden og inne på "bilder", da må man jo gå inn på profilen og huske hva som har vært der tidligere? Jeg sletter ofte gamle innlegg og bilder på min side og det har ingenting med forhold til andre mennesker å gjøre. Men da sitter det kanskje noen rundt og tror jeg har blitt uvenner med andre... Faktisk ikke.. Jeg hadde ingen vaseler på de det gjaldt, men likevel så fikk jeg det med meg . Og det var flere som hadde fått det med seg og man begynner å snakke. Det å tror at ikke andre får med seg hva som skjer på sin egen vegg for hva andre legger ut er en naivt tankegang. Som sagt så er folk mer obsersvant enn hva man tror. Istedenfor å sitere en linje fra mine kommentarer på dette så kan du heller se helheten i hva jeg sier. For det er ingen poeng å diskutere en linje når det er et helt bildet som blir lagt fram. Endret 2. februar 2021 av MaleficentAurora
OPIgirl Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Dævendøtte skrev (33 minutter siden): Hvem i alle dager legger merke til at bilder forsvinner fra Facebook? Det er det mange som gjør. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 MaleficentAurora skrev (2 minutter siden): Faktisk ikke.. Jeg hadde ingen vasel på de det gjaldt, men likevel så fikk jeg det med meg . Og det var flere som hadde fått det med seg og man begynner å snakke. Det å tror at ikke andre får med seg hva som skjer på sin egen vegg for hva andre legger ut er en naivt tankegang. Som sagt så er folk mer obsersvant enn hva man tror. Istedenfor å sitere en linje fra mine kommentarer på dette så kan du heller se helheten i hva jeg sier. For det ingen poeng å diskutere en linje når det er et helt bildet som blir lagt fram. Jeg visste ikke at vi hadde en diskusjon på gang, jeg lurte bare på hvordan det funket.
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 OPIgirl skrev (1 minutt siden): Det er det mange som gjør. Ja, har skjønt de nå. De som ser meg fjerne gamle innlegg og bilder, får jo tro det de vil. Men da skjønner jeg at det faktisk finnes noen som legger merke til det, håper ingen har tatt det personlig
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Ja, har skjønt de nå. De som ser meg fjerne gamle innlegg og bilder, får jo tro det de vil. Men da skjønner jeg at det faktisk finnes noen som legger merke til det, håper ingen har tatt det personlig Du svarer jo OVERALT Anonymkode: 879a6...daa 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 Legger han ut igjen bildene etter at han angrer seg? Slutt å legg dette på deg. Hvis noen spør hva som foregår, så si at de får spørre han. Er han grei ellers? Er det kun slettingen av bildene som plager deg? Anonymkode: 5746e...a63 1
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Jeg visste ikke at vi hadde en diskusjon på gang, jeg lurte bare på hvordan det funket. Du utbretter det til en diskusjon når jeg må gang på gang forklare deg i detaljer for hva jeg mener og hvordan ting er mulig å legge merke til. Du som står oppi dette ser ikke det så lett som de andre som er på deres faceliste gjør det via sine facebook. Som sagt når man har lagt seg en mønster slik som din type har gjort så legger man vei for at den røde tråden blir mer å mer synlig for andre som står utenfor deres forhold etc. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 MaleficentAurora skrev (9 minutter siden): Du utbretter det til en diskusjon når jeg må gang på gang forklare deg i detaljer for hva jeg mener og hvordan ting er mulig å legge merke til. Du som står oppi dette ser ikke det så lett som de andre som er på deres faceliste gjør det via sine facebook. Som sagt når man har lagt seg en mønster slik som din type har gjort så legger man vei for at den røde tråden blir mer å mer synlig for andre som står utenfor deres forhold etc. Hjelpes.
MaleficentAurora Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Hjelpes. Mest omdiskutert SoMe apper blant folk er facebook og Instagram. Husk at familiene deres kan vite mye uten at dere vet det. Men de velger ikke å si noen og det er nok fordi det er dere to som er i et forhold med hverandre og ikke de. Jeg har selv fått erfart dette å være en snakkis blant venner å familie men det var ikke pga sletting av bilder, men heller at min ex la til unge jenter på face, og da var det på den tid man fikk vasler på hvem som hadde blitt venn med hvem. Slik er det ikke lengre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Samboeren min kunne da ha han var yngre i tidlig 20- årene fjerne Forholdet vårt på facebook da vi kranglet. Skikkelig flau oppførsel, i etterkant sa han det ble gjort for å få en reaksjon fra meg. Reaksjonen er at vi aldri mer kommer til å stå i ett forhold der igjen. Kanskje han skal slutte å legge ut så mange bilder av dere, hvem gjør det nå uansett. Anonymkode: 78e3b...545 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du svarer jo OVERALT Anonymkode: 879a6...daa Det gjør du også!
PM75 Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 Du kan ikke håndtere dette. Det er han som må håndtere seg selv. Synes han ikke det er pinlig å ha så dårlig impulskontroll og manglende kommunikasjonsferdigheter at han gjør dette gang på gang?? 🙈 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå