The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hei, jeg søker etter to venninner som jeg kan bli veldig nære med. Søker etter noe dypt vennskap, der vi prater om alt mulig, er veldig åpne med hverandre, danser, ler mye og finner på veldig mye til sammens. Søker et virkelig dypt og nært vennskap. Har savnet to virkelige nære venninner.😇
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Søker du de her inne? Isåfall er det kanskje lurt å få med ca hvor du bor, interesser osv Jeg hadde vært fornøyd med bare ei god nær venninne 😅😂 Anonymkode: 41d74...e57 2
CorvusCorax Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Hvor bor du? Hvilken aldersgruppe? Jeg kan ikke love deg et dypt og nært vennskap, men jeg er åpen for nye bekjentskaper. Er det kjemi, så er det bare hyggelig med enda en god venninne, og det kan jo utvikle seg til noe dypt og nært.
The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Søker du de her inne? Isåfall er det kanskje lurt å få med ca hvor du bor, interesser osv Jeg hadde vært fornøyd med bare ei god nær venninne 😅😂 Anonymkode: 41d74...e57 Vel, jeg bor i Halden, har interesser for teater og dans, dyp prating over noen glass rødvin. Er ei fargerik kvinne. Har interesser for dyr natur og kunst. Har mye åndelige interesser. Elsker å snakke om åndelige ting .😇er også opptatt av kjærlighet og sex
The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2021 CorvusCorax skrev (2 timer siden): Hvor bor du? Hvilken aldersgruppe? Jeg kan ikke love deg et dypt og nært vennskap, men jeg er åpen for nye bekjentskaper. Er det kjemi, så er det bare hyggelig med enda en god venninne, og det kan jo utvikle seg til noe dypt og nært. Jeg bor i Halden og Er 28 år. Er interessert i dans, teater og åndelige ting, liker også rødvinskvelder, liker å lage egen humor kveld. Er også interessert i kjærlighets og sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå