Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Flere som har fått melding om at SATS setter opp prisene? Jeg må nå betale 456 kroner i mnd! Det er 61 kr mer pr mnd!! Og dette fikk jeg melding om nå, akkurat rett etter at medlemskapet mitt har begynt på et nytt år, sånn at jeg ikke kan melde meg ut på et år!! Jeg er så forbanna!! Har de virkelig lov til å gjøre det sånn? (Ny pris gjelder fra Oktober, jeg meldte meg inn i august i fjor). Det er snakk om en økning på 15 %!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 Vet ikke hvor du bor, men du bør absolutt vurdere Friskis&Svettis hvis de er representert på ditt hjemsted. Priseksempel: Rødt kort som gir deg adgang til å trene over hele Oslo (saltrening, stepp og vekttrening i sal) koster kr. 1400,- for seks måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Slenger meg på chimp her - anbefaler Friskis & Svettis www.friskissvettis.no Helt andre priser enn de fleste, dette er fordi det er et idrettslag og ikke kommersielt. Bra tilbud - og høyt under taket. Det er Åpent Hus i uke 41 - gratis trening for alle som vil prøve, så kan du jo teste og vurdere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. september 2002 #4 Del Skrevet 26. september 2002 Det er bare bindingstid på 12 mnd.... Dvs at du kan melde deg ut når som helst etter at denne er gått ut. det skal være en mnd utm frist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. september 2002 #5 Del Skrevet 26. september 2002 ALT jeg har hørt om SATS er alltid negativt. Det virker som de er like brukervennlig og dyre. Skjønner ikke at dere gidder å bruke denne kjeden :cry: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 26. september 2002 #6 Del Skrevet 26. september 2002 Oi, Lasse, har jeg misforstått? Jeg trodde at man ble bundet for et år hver gang man begynte på et nytt år liksom. Så flott! Da skal jeg sannelig vurdere å melde meg ut! Grunnen til at jeg trener på SATS er tilbudet (både timer i sal, helsestudio og sykkel) og fordi de har så mange senter over alt, feks både nær jobben min og nær hjemme. Men får nå vurdere om jeg kan finne meg i å måtte kjøre et kvarter eller noe til trening... Skal sjekke friskis og svettis, men har ikke de bare aerobic? Vil gjerne ha tips til andre senter som er billigere enn SATS men med tilsvarende treningtilbud. Elexia er vel like dyrt omtrent... Og gjerne noen som har et senter på nordøst-siden av Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 26. september 2002 #7 Del Skrevet 26. september 2002 Slik jeg har forstått det har bedrifter lov til å endre priser i takt med indeks og andre slike mystiske faktorer. Ta for eksempel leieavtaler, der har utleier rett til å øke prisen en gang i året. Men slike økninger skal være varslet i god tid, avhengig av bransje og type produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. september 2002 #8 Del Skrevet 26. september 2002 Skal sjekke friskis og svettis, men har ikke de bare aerobic? Timer i sal er hovedtilbudet, men det er også masse spinning. I tillegg til at det er endel step, vektstangtimer og avspenningstimer. Dette er fortrinnsvis i lokalene i Vika og på Majorstua. I Vika er det også et godt utstyrt styrkerom. Saltimene er over hele Oslo på en skole eller i en hall nær deg... Sjekk ut både nettsidene og prøv selv i uke 41. God treningslyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 26. september 2002 #9 Del Skrevet 26. september 2002 Aktivum treningssenter er jo ganske billig og bra. http://www.aktivum.net/index.htm -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leoanna Skrevet 26. september 2002 #10 Del Skrevet 26. september 2002 Det er helt riktig at SATS har 12 mnd bindingstid. Etter at de månedene er utløpt kan du melde deg ut når som helst, men du har en måned oppsigelsestid, samt at de har en interessant måte og regne ut hvor lenge den oppsigelsestiden er. I mitt tilfelle måtte jeg faktisk betale to måneder til, de hadde en forklaring som jeg ikke forstod så mye av, men jeg gadd ikke krangle. Imidlertid var det veldig greit å melde seg ut. Jeg gikk inn på hjemmesiden til SATS, lette opp det senteret jeg var tilknyttet og fant e-mail adressen. Så sendte jeg en veldig kortfattet mail hvor jeg skrev at jeg sa opp medlemskapet med umiddelbar effekt. En uke senere hadde jeg bekreftelse på at jeg hadde sagt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian Skrevet 26. september 2002 #11 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg trener også på SATS. Synes det begynner å bli ganske dyrt i forhold til F&S. Men det veldig greit for meg siden jeg kun bor 50 meter unna. Det jeg ikke skjønner er hvordan de kan sette opp månedsbetalingene uten å forhøre seg med meg... Jeg skrev jo en kontrakt på at de kunne trekke meg 360,- i måneden for to år siden. Hvordan kan de da trekke 100,- mer nå?? Dette er vel egentlig et kontraktsbrudd?? Men jeg har heller ikke orket å klage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå