Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er fordeler og ulemper ved å oppgi barnefar? Økonomisk og på andre måter?

Anonymkode: 6bffe...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fratar barnet alle dets rettigheter, får ikke rett til økonomisk støtte hverken som liten eller stor, mister farsarven, mister identiteten sin og mulighet til å finne far. 

Det er meg en gåte hvordan noen kan gjøre det mot barna sine for å tekkes en egoistisk mann.

Anonymkode: 0ddbe...438

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er fordeler og ulemper ved å oppgi barnefar? Økonomisk og på andre måter?

Anonymkode: 6bffe...866

Hvorfor vil du ikke oppgi barnefar? 

Skrevet

Jeg oppgav aldri barnefar, og har aldri angret. Barnet vet hvem faren er og hvis hun ønsker kan hun når som helst si at hun vil ha han registrert som far. 

Fordelen er at hun er bare min❤️ Det er ingenting å arve der uansett. 

Anonymkode: 0cb01...2c6

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som abort var det riktige valget her. Best for alle

Anonymkode: 32876...9ea

• Liker 1
Skrevet

Mener du biologisk far? Det ville jeg aldri oppgitt! Hadde bare blitt bråk og dårlig stemning

Anonymkode: d6c56...92a

• Liker 1
Skrevet

Fordeler: Barnet får kjennskap til egen identitet, barnet får arverett til far og fars slekt, barnet får rett til samvær med begge foreldre, far blir bidragspliktig dersom du har hovedomsorgen og dere ikke bor sammen.

Mulige ulemper: Far må betale bidrag dersom du har hovedomsorgen og dere ikke bor sammen (men dette er for så vidt opp til mor, om hun ikke fremsetter krav betales heller ingenting), far har rett på samvær med barnet med mindre det er enighet om  noe annet eller retten fastsetter noe annet. 

Anonymkode: 3618c...b09

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...