Gå til innhold

Myndighetene må tenke mer langsiktig.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener myndighetene må lære seg å være føre var.

Få i gang skikkelig smittekontroll på grensen før alle mulige varianter har fått etablere seg i landet.

Sørg for å utvikle tester og testkapasitet før vi er der at FHI vil trenge mange uker på å teste noen få prøver for mutasjonen.

• Liker 4
Skrevet

Fantastisk godt skrevet artikkel, og jammen på tide at noen beskriver det akkurat som det er. Han kritiserer på en fantastisk dannet måte, men faktum er at regjeringen har sviktet hele befolkningen totalt. De har ikke gjort noen ting for å bedre beredskapen, de har tvert imot gjort enorme ødeleggelser i samfunnet. Likevel hylles de som guder fordi vi har så få døde av akkurat korona. Jeg håper opposisjonen tar til seg dette, og fronter tiltak for å bedre beredskapen. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Beste kronikken om koronahåndteringen jeg har lest.

Å løse virusproblemet ved å gjemme seg (nedstengning) fungerer ikke. Man må være proaktiv og realistisk.

Endret av Krantz95
  • Liker 5
Skrevet

Veldig bra artikkel, og forfatteren har også mange konstruktive forslag til løsninger.

Men er regjeringen interessert i denslags? Dessverre, det har de vel forlengst bevist at de ikke er. Da hadde de åpnet for debatt og innspill for mange måneder siden, i stedet for å insistere på å kjøre et sololøp der deres egen fortolkning av situasjonen er den eneste som gjelder.

• Liker 5
  • Opprett ny...