Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sett en tråd som jeg har lagt ut tidligere om han så kan du la vær å kommentere det. Jeg legger ut for å høre andres meninger om dette. 

Skal jeg bare la typen sitte å game hver dag om det er det han vil? Jeg foreslår at han kunne få sitte et parr dager i uken på kveldene men da ble ha litt skeptisk. I tillegg planlagte vi å gå å trene (fredag etter jobb, søndag og d. En annen dag i uke). Noe han var med på fordi han vil få trent. 

Betyr dette at han ikke ønsker å sette av så mye tid til meg? At d som er viktig for han er å spille med kompisene? At han bare er med meg av tvang eller dårlig sa vittighet? Jeg tenker d kan være greit at han sitter kanskje 3 timer 2 dager i uken og kanskje mer på en søndag. 

Jeg føler ikke jeg er utimelig her. Han  skal få ha sin hobby med jeg synes absolutt ikke at han bare skal få dundre på meg gaming og trening hele uken og bare glemme meg. Eller hva? 

Når jeg at jeg ønsker å gjøre ting med han annet enn å se på tv sammen og gå en tur langs veien. så sier han at det kan vi gjøre i helgene for da har han mer energi. Det tenker jeg er fordi han enten ikke ønsker å gjøre noe annet. Er mye sliten for tiden er han sover en time etter jobb hver dag. Og ha er ikke spesielt kreativ. 

Ps:Jeg har et liv uten han. 

Anonymkode: 58b46...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg antar du snakker om samboeren din her, og ikke ditt mindreårige barn.

Isåfall kan du kreve at han betaler halvparten og bidrar med husarbeide og matlaging halvparten. Og evt halvparten av oppfølging/pass av barn om dere har det.

Nei, du kan ikke bestemme hvor mye eller lite han skal game eller være med kompiser.

Hvorfor han vil være kjæresten din, er det bare han som vet.

Tenk deg om. Vil du være kjæresten hans? Hvorfor?

Anonymkode: 5aacf...974

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...