AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Kjæresten pleier å komme ganske fort, så jeg suger ham som oftest som innledning. Han er like hard etterpå, så jeg "ødelegger" ingen ting. Etter at det har gått for ham liker han at jeg kryper opp og kliner med ham mens jeg rir. Det er noe jeg ikke har opplevd før, for andre menn vil helst ikke tungekysse etter at jeg har sugd dem. Han som er kjæresten min nå blir tent av at jeg ikke har svelget alt, men har noe igjen når jeg kysser ham. Han liker også å gå ned på meg etter at vi har knullet, når han har kommet inni meg. Jeg synes det er ganske sexy, men lurer på om det er såpass uvanlig at det kan kalles fetisj eller kink. Har det er navn? (Jeg har ikke klart å finne) Det hadde på en måte vært litt kult om vi drev med noe sånt. Anonymkode: 44eec...950 2
kisskissbangbang Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Nei, det er nok forholdsvis vanlig. Dere "driver jo med sånt" sjøl om det ikke har noe navn. Mitt tips er å bare nyte det dere gjør og ikke være så opptatt av hva det er eller ikke er. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Høres ikke kink eller fetisj ut for min del. Anonymkode: 74226...e09
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Høres helt vanlig ut Anonymkode: adea1...92d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Han liker smaken av sæd. Kanskje han fantaserer om menn? Anonymkode: 3aa1f...d43 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han liker smaken av sæd. Kanskje han fantaserer om menn? Anonymkode: 3aa1f...d43 Gud bedre Anonymkode: ff901...09a 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han liker smaken av sæd. Kanskje han fantaserer om menn? Haha. Det tror jeg ikke. Men jeg tror han synes det er sexy at jeg har sugd ham. Anonymkode: 44eec...950 1
NysgjerrigPiken Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Tror ikke det er en spesiell fetisj, og det er mange som tenner på det. Syns du er heldig, jeg! De fleste menn jeg har vært med vil ikke kysse etter BJ eller gå ned etter sex, og det syns jeg er litt kjedelig 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Han jeg dater nå elsker det, har ikke vært sammen med menn som liker det før, for meg er det veldig tennende. Anonymkode: ecbe1...ce7 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Jeg elsker å kline etter at kjæresten min har slikket meg, føler meg rar og litt ekkel🤪 kvinne35 Anonymkode: 3d91d...8aa 1
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Jeg liker det, og jeg synes det er noe spesielt hærlig med slike kvinner som liker det... da er vi jo iallefall sikre på at vi er kåte nok. Jeg synes det er hærlig å drukne hele ansiktet inn i fittesaft, kjempe bra bodylotion er det også😅 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Elsker at menn liker det. Føler jeg liksom blir straffet for å ha gitt bj hvis de ikke vil kysse etterpå 😂 Anonymkode: 6cfe8...e88 1
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elsker at menn liker det. Føler jeg liksom blir straffet for å ha gitt bj hvis de ikke vil kysse etterpå 😂 Anonymkode: 6cfe8...e88 Straffet?😅 Jeg synes det er en tillitserklering hvis en kvinne har munnen full av sæd og vil kysse... Har mange ganger spurt om kvinner har lyst til "smake" på seg selv med å kysse dem, de fleste har tatt tak i hodet mitt og gitt meg et skikkelig tungekyss. Og den lyden når man svelger er jo bare helt fantastisk... 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 På forum får man inntrykk av at alle jenter suger og svelger. Jeg vet mange gjør det (så du trenger ikke å svare her at du gjør det og liker det), men kjenner også mange som ikke liker å svelge eller at det kommer i munnen. Føler bare for å si det, så ikke unge jenter skal føle at dette er noe de må gjøre og som alle andre gjør... Anonymkode: 38787...196 3
Gjest Alterego666 Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det er ganske sexy, men lurer på om det er såpass uvanlig at det kan kalles fetisj eller kink. Jeg trodde alle liker det......
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten pleier å komme ganske fort, så jeg suger ham som oftest som innledning. Han er like hard etterpå, så jeg "ødelegger" ingen ting. Etter at det har gått for ham liker han at jeg kryper opp og kliner med ham mens jeg rir. Det er noe jeg ikke har opplevd før, for andre menn vil helst ikke tungekysse etter at jeg har sugd dem. Han som er kjæresten min nå blir tent av at jeg ikke har svelget alt, men har noe igjen når jeg kysser ham. Han liker også å gå ned på meg etter at vi har knullet, når han har kommet inni meg. Jeg synes det er ganske sexy, men lurer på om det er såpass uvanlig at det kan kalles fetisj eller kink. Har det er navn? (Jeg har ikke klart å finne) Det hadde på en måte vært litt kult om vi drev med noe sånt. Anonymkode: 44eec...950 Det er vanlig Har hatt flere menn som liker dette.
Jentegutt Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Liker selv å kline etter jeg har kommet i munnen til en dame hun må ha svelget eller spyttet ut før vi kliner, smaken av kuk blandet med svak smak av sæd er utrolig digg og opphissende 😍 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten pleier å komme ganske fort, så jeg suger ham som oftest som innledning. Han er like hard etterpå, så jeg "ødelegger" ingen ting. Etter at det har gått for ham liker han at jeg kryper opp og kliner med ham mens jeg rir. Det er noe jeg ikke har opplevd før, for andre menn vil helst ikke tungekysse etter at jeg har sugd dem. Han som er kjæresten min nå blir tent av at jeg ikke har svelget alt, men har noe igjen når jeg kysser ham. Han liker også å gå ned på meg etter at vi har knullet, når han har kommet inni meg. Jeg synes det er ganske sexy, men lurer på om det er såpass uvanlig at det kan kalles fetisj eller kink. Har det er navn? (Jeg har ikke klart å finne) Det hadde på en måte vært litt kult om vi drev med noe sånt. Anonymkode: 44eec...950 Er mann og elsker å slikke dama etter jeg har kommet inni henne og vi kliner også etter jeg har slikket eller hun har tatt blowjob på meg. Deilig å slikke henne når hun er nypult og våt.😋 Ikke redd for litt sperm hehe. Anonymkode: 50feb...bfb
NysgjerrigPiken Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: På forum får man inntrykk av at alle jenter suger og svelger. Jeg vet mange gjør det (så du trenger ikke å svare her at du gjør det og liker det), men kjenner også mange som ikke liker å svelge eller at det kommer i munnen. Føler bare for å si det, så ikke unge jenter skal føle at dette er noe de må gjøre og som alle andre gjør... Anonymkode: 38787...196 Veldig godt poeng! De fleste jeg kjenner er ikke spesielt glad i å suge - noen gjør det for å please partner, andre vil ikke. Og de færreste liker å få det i munnen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjæresten pleier å komme ganske fort, så jeg suger ham som oftest som innledning. Han er like hard etterpå, så jeg "ødelegger" ingen ting. Etter at det har gått for ham liker han at jeg kryper opp og kliner med ham mens jeg rir. Det er noe jeg ikke har opplevd før, for andre menn vil helst ikke tungekysse etter at jeg har sugd dem. Han som er kjæresten min nå blir tent av at jeg ikke har svelget alt, men har noe igjen når jeg kysser ham. Han liker også å gå ned på meg etter at vi har knullet, når han har kommet inni meg. Jeg synes det er ganske sexy, men lurer på om det er såpass uvanlig at det kan kalles fetisj eller kink. Har det er navn? (Jeg har ikke klart å finne) Det hadde på en måte vært litt kult om vi drev med noe sånt. Anonymkode: 44eec...950 Så utrolig heldig du er! Jeg har kun vært med menn som IKKE vil kysse meg etter blow job og som knapt tør å ta på sin egen sæd. Det er bare trist. Hadde blitt så kåt om jeg fikk være med en mann som det der. Hadde vært en drøm å bli slikket etter han kom inni meg. Tro meg, du er HELDIG!! Anonymkode: eae5f...de6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå