Gå til innhold

Mooc - massive open online courses

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt ikt i læring som jeg fikk studiepoeng i. Noen som vet om det er flere slike kurs som gir studiepoeng? 

på forhånd takk for svar 😀

Anonymkode: ca433...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange slike kurs, men på Coursera og EdX må man i alle fall betale hvis man skal ha credits.

Anonymkode: 65b7c...7d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det finnes mange slike kurs, men på Coursera og EdX må man i alle fall betale hvis man skal ha credits.

Ja. Jeg har sjekket ut edX og. Der er det mange kurs som jeg også kunne tenkt å ta. Ser at jeg kan melde meg opp gratis, men må betale visst jeg ønsker credits.

Men er dette troverdig utdanning? Er det lett å omgjøre credits til studiepoeng? 

Jeg jobber i IT bransjen og ser det ligger en god del ja ute på edX. Men vet ikke helt hvilken ende jeg skal begynne.

Forslag på gode sertifiseringer i edX? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja. Jeg har sjekket ut edX og. Der er det mange kurs som jeg også kunne tenkt å ta. Ser at jeg kan melde meg opp gratis, men må betale visst jeg ønsker credits.

Men er dette troverdig utdanning? Er det lett å omgjøre credits til studiepoeng? 

Jeg jobber i IT bransjen og ser det ligger en god del ja ute på edX. Men vet ikke helt hvilken ende jeg skal begynne.

Forslag på gode sertifiseringer i edX? 

Det er jo gjerne kurs ved topp-universiteter. Det er få kurs som fører til grader alene, og hvis de gjør det, er de gradene veldig dyre. Jeg vet ikke hvor enkelt/vanskelig det er å få godkjent slike credits som del av en norsk grad, jeg har ikke prøvd. For meg har studiepoengene ikke vært så viktig. 

Jeg er ikke innen IT, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg angående kurs/sertifiseringer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...