AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Ja, er noen bare dømt til å være alene? Jeg har drømt om å få meg en kjæreste i mange år, faktisk i over 20 år, men det har ikke skjedd noe enda. Så blir man snart 40 og sitter her og lurer på hvor det gikk galt. Er jeg virkelig så frastøtende og stygg? Ikke én eneste har vist interesse så lenge jeg har levd. Anonymkode: fffe0...61e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Da er det som regel personligheten som er problemet, ikke utseendet. Anonymkode: c472f...e7b 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det som regel personligheten som er problemet, ikke utseendet. Anonymkode: c472f...e7b Støtter den. Mange «stygge» som har kjæreste og verdens beste personlighet Anonymkode: 7ac52...341 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, er noen bare dømt til å være alene? Jeg har drømt om å få meg en kjæreste i mange år, faktisk i over 20 år, men det har ikke skjedd noe enda. Så blir man snart 40 og sitter her og lurer på hvor det gikk galt. Er jeg virkelig så frastøtende og stygg? Ikke én eneste har vist interesse så lenge jeg har levd. Anonymkode: fffe0...61e Jeg tror du må nødt til å ta initiativ selv og ikke bare vente på at noen andre skal gjøre det, for da skjer det som regel ikke. Jeg har hatt mange gutter/menn og kjærester oppigjennom årene. Jeg er ikke særlig pen og har heller ikke den fineste kroppen. Allikevel har jeg fått meg kjærester, og ja jeg har tatt initiativ selv! Er vel kun toppen en gang noen har vist interesse for meg uten at jeg var den som tok initiativet Anonymkode: 7ac52...341
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Jeg er samme alder jeg da. Og ser livet litt anderledes. Leste først overskriften "er det noen som bare drømmer om å være alene". 😁 Anonymkode: 8dece...1ff
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Dømt, av hvem? Gud? Skjebnen? Nei, det blir nok hva man gjør det til - så lenge man har en personlighet som er til å like for noen der ute, og det tror jeg alle og enhver har. Den eneste som kan dømme deg til å være alene, er deg selv. Anonymkode: 6b3e3...e80
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det som regel personligheten som er problemet, ikke utseendet. Anonymkode: c472f...e7b Trodde man kunne se dritbra ut og ha null personlighet, og tiltrekke seg mye oppmerksomhet? Anonymkode: fffe0...61e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg tror du må nødt til å ta initiativ selv og ikke bare vente på at noen andre skal gjøre det, for da skjer det som regel ikke. Jeg har hatt mange gutter/menn og kjærester oppigjennom årene. Jeg er ikke særlig pen og har heller ikke den fineste kroppen. Allikevel har jeg fått meg kjærester, og ja jeg har tatt initiativ selv! Er vel kun toppen en gang noen har vist interesse for meg uten at jeg var den som tok initiativet Anonymkode: 7ac52...341 Om jeg tar initiativet blir jeg avvist. Anonymkode: fffe0...61e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg er samme alder jeg da. Og ser livet litt anderledes. Leste først overskriften "er det noen som bare drømmer om å være alene". 😁 Anonymkode: 8dece...1ff Har alltid vært alene, så det drømmer jeg ikke om. Anonymkode: fffe0...61e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trodde man kunne se dritbra ut og ha null personlighet, og tiltrekke seg mye oppmerksomhet? Anonymkode: fffe0...61e I en veldig ung alder ja, men etter hvert.... Anonymkode: c472f...e7b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Du får reise til asia. Der er du justin bieber og asiadamene flokker seg rundt deg. De bare eeeeeelsker vestlige menn i alle fasonger. Anonymkode: 159d4...033
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Er dette en sånn sympatitråd fordi du ikke selv klarer å gjøre noe med deg selv? Vil du ha forandring, er det deg selv som må gjøre noe. Anonymkode: f87fa...a93
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Trodde man kunne se dritbra ut og ha null personlighet, og tiltrekke seg mye oppmerksomhet? Anonymkode: fffe0...61e Det er umulig å ha null personlighet. Anonymkode: c339b...9bf
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Er ikke verdens ende å være alene, man kan leve et lykkelig og tilfrestillende liv alene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 Nei, men man må jobbe med seg selv. Anonymkode: 2c768...526
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du får reise til asia. Der er du justin bieber og asiadamene flokker seg rundt deg. De bare eeeeeelsker vestlige menn i alle fasonger. Anonymkode: 159d4...033 Jeg er dame på 40... Anonymkode: fffe0...61e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dame på 40... Anonymkode: fffe0...61e Reis til Gambia!! Flust av deilige strandgutter med stor kuk Anonymkode: d47e5...2f7
Nymerïa Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 Har du spurt noen av dine nærmeste om hva de tror er problemet? Som flere her nevner så finner du alle slags utseendemessige mennesker i forhold. Så lenge du er renslig og velkledd synes jeg det er rart at det er utseende som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Reis til Gambia!! Flust av deilige strandgutter med stor kuk Anonymkode: d47e5...2f7 Omg Anonymkode: fffe0...61e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Trodde man kunne se dritbra ut og ha null personlighet, og tiltrekke seg mye oppmerksomhet? Anonymkode: fffe0...61e Ja, men folk forsvinner igjen om man ikke gir av seg sjøl eller er drama queen. Anonymkode: e848d...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå