AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Dette er litt flaut, men hver gang jeg gikk i terapi til en lege før koronaen satte igang for fullt, var jeg alltid så våt i buksa. Måtte alltid på do etter timen, og da fant jeg ut at jeg var helt våt. Hver gang. Var jeg veldig kåt på han? Tenker fortsatt på han selv om jeg ikke har sett han siden vi avsluttet i sommer. Pleier å onanere mens jeg tenker på han. Drømmer om at han tar meg skikkelig... Anonymkode: e81c0...224
Bamseklemmer Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Klitten din må være død hvis du ikke kjenner ereksjon som gjør deg våt... Jeg hadde nok snakket med legen om dette, så han får kjenne på viskositeten din😅 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Er det en psykiater du snakker om eller en psykolog? Jeg tenker det samme som Bamseklemmer at man vanligvis også har følelser nedentil når man er kåt. Jeg har dog selv noen ganger ikke hatt så veldig mye følelse der nede og likevel vært veldig våt, da vanligvis ifbm berøring eller kyssing for min del. Jeg ville kanskje valgt en annen psykolog eller psykiater om du skal begynne igjen, men det er jo opp til deg. Anonymkode: c02d5...0a9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Bamseklemmer skrev (19 timer siden): Klitten din må være død hvis du ikke kjenner ereksjon som gjør deg våt... Jeg hadde nok snakket med legen om dette, så han får kjenne på viskositeten din😅 Den er ikke død, nei. Kjenner jo at den pulserer. Anonymkode: e81c0...224
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det en psykiater du snakker om eller en psykolog? Jeg tenker det samme som Bamseklemmer at man vanligvis også har følelser nedentil når man er kåt. Jeg har dog selv noen ganger ikke hatt så veldig mye følelse der nede og likevel vært veldig våt, da vanligvis ifbm berøring eller kyssing for min del. Jeg ville kanskje valgt en annen psykolog eller psykiater om du skal begynne igjen, men det er jo opp til deg. Anonymkode: c02d5...0a9 Jeg er følsom, og kan føle meg kåt, men vet ikke når jeg er våt eller ikke. Anonymkode: e81c0...224
Bamseklemmer Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den er ikke død, nei. Kjenner jo at den pulserer. Anonymkode: e81c0...224 Ja det er jo et godt tegn... Du får gjøre som meg, jeg må ha en del papir i trusa når jeg skal ut... En liten ereksjon så begynner det å renne, noen ganger er jeg synlig våt med synlig kul. Jeg får superlett reisning da, synes det er litt pinlig på forskjellige plasser... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå