Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har bare ett spm , har pcos , begynte på metformin for ca 1 uke siden sammen med folsyre, tok eggløsningstester og den slo ut på lørdag , jeg hadde også litt blod på papiret når jeg var på do rundt disse dagene , tok en eggløsningstest og graviditetstest på mandag egt kun for morro skyld , eggløsningstesten hadde da blitt negativ igjen , men det kom en veldig veldig svak strek på graviditetstesten , er det noen som har vært borti noe av det samme ?   

tok også en test senere på dagen og den var helt blank (negativ )  , så var kun den ene testen på morran som fikk en veldig svak strek , 

Anonymkode: 1f2ea...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en skyggestrek/falsk strek på den g-testen, med tanke på at du sannsynligvis hadde EL rundt disse dagene.

Masse lykke til! Metformin viste seg å være vidundermedisin for meg da jeg begynte på det første gangen. Ble gravid på første EL ved bruk av det, og også ved prøvingen på neste barn viste det seg å være uunnværlig. 

Skrevet

okei, tusen takk for svar, har gått på metformin i snart 2 uker nå så håper dette fungerer :)

Anonymkode: 1f2ea...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...