AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hei, har bare ett spm , har pcos , begynte på metformin for ca 1 uke siden sammen med folsyre, tok eggløsningstester og den slo ut på lørdag , jeg hadde også litt blod på papiret når jeg var på do rundt disse dagene , tok en eggløsningstest og graviditetstest på mandag egt kun for morro skyld , eggløsningstesten hadde da blitt negativ igjen , men det kom en veldig veldig svak strek på graviditetstesten , er det noen som har vært borti noe av det samme ? tok også en test senere på dagen og den var helt blank (negativ ) , så var kun den ene testen på morran som fikk en veldig svak strek , Anonymkode: 1f2ea...8e7
Amatariel Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Høres ut som en skyggestrek/falsk strek på den g-testen, med tanke på at du sannsynligvis hadde EL rundt disse dagene. Masse lykke til! Metformin viste seg å være vidundermedisin for meg da jeg begynte på det første gangen. Ble gravid på første EL ved bruk av det, og også ved prøvingen på neste barn viste det seg å være uunnværlig.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #3 Skrevet 4. februar 2021 okei, tusen takk for svar, har gått på metformin i snart 2 uker nå så håper dette fungerer Anonymkode: 1f2ea...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå