AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Pga dårlig råd leier jeg, mamma og en venninne av mamma en leilighet sammen. Det blir mye billigere for alle, betaler 4000 hver, og det er god planløsning og et soverom hver. Problemet er at venninna til mamma tar seg ut på meg hver gang hun ser meg. Hun er så negativ og klager og syter veldig. Hun er sur for at mamma jobber mye og tjener mye penger, men hun selv sliter med å få nok vakter. Hun fremstiller meg også hele tiden som en dårlig datter, og har null respekt for mitt privatliv. Jeg prøver hele tiden å komme meg bort fra henne, for jeg orker virkelig ikke å høre på henne. Jeg har nok med meg selv. Hun har dessuten mange venner og familie som hun ringer til hver dag og sitter og prater veldig høyt i stua i g på kjøkkenet. Hun er også sur for at jeg ikke vil sitte med henne og se på tv hver dag, og at jeg ikke vil gå på butikken hver dag. Hun forstår ikke at jeg ikke liker å gå i butikker og at jeg trenger mye tid alene. Jeg rømmer hele tiden inn på rommet, eller går lange turer i marka. Mamma har pratet med henne om at hun skal la meg være i fred, men det virker som om hun har fått blod på tann. Hun vil bare utnytte meg, bruke meg og bryr seg ikke noe om at jeg er sykemeldt og sliter psykisk. Har Ptsd også, så det går dårlig når hun ikke kan la meg være i fred. Føler jeg blir gal av henne. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 584ca...58b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Du skal lytte til rådene du fikk i eksakt samme tråd du startet tidligere. Anonymkode: 46e7c...60b 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Nok en tråd om det samme...fikk du ikke svarene du ville ha i den forrige? Anonymkode: 4d799...62d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Tror du at hun på en eller annen rar måte prøver å hjelpe deg? Bare en tanke. Anonymkode: 4398d...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror du at hun på en eller annen rar måte prøver å hjelpe deg? Bare en tanke. Anonymkode: 4398d...bf5 Hvordan da? Anonymkode: 584ca...58b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du skal lytte til rådene du fikk i eksakt samme tråd du startet tidligere. Anonymkode: 46e7c...60b Ja, jeg skal flytte.. Anonymkode: 584ca...58b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nok en tråd om det samme...fikk du ikke svarene du ville ha i den forrige? Anonymkode: 4d799...62d Ville prøve et annet sted. Anonymkode: 584ca...58b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ville prøve et annet sted. Anonymkode: 584ca...58b Men hvis ingenting endrer seg så vil resultatet forbli det samme. Anonymkode: 4d799...62d 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Oslo er dyrt, prøv å flytte utenfor byen til mer rolige omgivelser. Anonymkode: 00797...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Får du hjelp for PTSDen? Venninnen din har lov til å være sur hvis hun vil. Det er nok en slik person hun er. Hun har også lov til å bråke på fellesrom. Du må bare ignorere det, og ikke la det smitte over på deg. Hold deg mest mulig unna henne og ha som mål å komme deg vekk fortest mulig. Anonymkode: 69ff7...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Du sier du skal flytte? Konkrete planer? Har du sett på noe? Som en annen sier så er det billigere utenfor byen. Har du til depositum? Anonymkode: a9a65...545
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå