AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hei alle sammen ❤️ føder om ikke så veldig lenge og vet det finnes utallige fotografer som leier seg ut noen timer for å ta bilder av spedbarnet. Har dere noen å anbefale meg??? Bare å hive innpå med alle dere har kjenner og evt. Skrive pris. Hvis ikke så kan dere legge ved nettsiden deres så skal jeg se nærmere på det ❤️ takkk til alle som tar seg tid 💕🌹 Anonymkode: e9c5b...81d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Henrik Tangen er flink. Du kan kontakte han på mail: [email protected] Anonymkode: 27d0c...174
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 https://instagram.com/cogfoto?igshid=63qpbhynp1u9 Naturtalent 👍 Anonymkode: fc776...38a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Men altså: hvor bor du? Eller er du villig til å betale for å fly inn en fotograf fra Hammerfest om du bor i Mandal? Ellers er jo tråden ganske meningsløs. Anonymkode: c0812...3fd 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Merkelig å spørre etter fotograf uten å oppgi ca hvor man bor en gang. Meningsløst for meg å opplyse om fotograf i Oslo om du bor i Trondheim, liksom. Anonymkode: fd5dc...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei alle sammen ❤️ føder om ikke så veldig lenge og vet det finnes utallige fotografer som leier seg ut noen timer for å ta bilder av spedbarnet. Har dere noen å anbefale meg??? Bare å hive innpå med alle dere har kjenner og evt. Skrive pris. Hvis ikke så kan dere legge ved nettsiden deres så skal jeg se nærmere på det ❤️ takkk til alle som tar seg tid 💕🌹 Anonymkode: e9c5b...81d Bor både indre østfold og Oslo. Så helst derfra er fint Anonymkode: e9c5b...81d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Bor både indre østfold og Oslo. Så helst derfra er fint Anonymkode: e9c5b...81d Mona fra Hjerte foto i Kristiansand er helt magisk med barn 🥰 Hun gjorde kanskje flere spedbarnsfotogrsferinger før i tiden enn nå, men hun fikk min lille til å sovne bedre enn noen av oss noensinne hadde klart med henne eller søsknene! Vi lærte mange fine triks og bildene ble superfine Anonymkode: 1b0bf...c91
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Mona fra Hjerte foto i Kristiansand er helt magisk med barn 🥰 Hun gjorde kanskje flere spedbarnsfotogrsferinger før i tiden enn nå, men hun fikk min lille til å sovne bedre enn noen av oss noensinne hadde klart med henne eller søsknene! Vi lærte mange fine triks og bildene ble superfine Anonymkode: 1b0bf...c91 Ser nå at du hadde oppdatert med område, da er nok Kristiansand litt for langt unna! Anonymkode: 1b0bf...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå