Gå til innhold

Har du tips til flink baby fotograf for photos hoot av spedbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen ❤️ føder om ikke så veldig lenge og vet det finnes utallige fotografer som leier seg ut noen timer for å ta bilder av spedbarnet. Har dere noen å anbefale meg??? Bare å hive innpå med alle dere har kjenner og evt. Skrive pris. Hvis ikke så kan dere legge ved nettsiden deres så skal jeg se nærmere på det ❤️ takkk til alle som tar seg tid 💕🌹

Anonymkode: e9c5b...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik Tangen er flink.

Du kan kontakte han på mail: [email protected]

Anonymkode: 27d0c...174

Skrevet

Men altså: hvor bor du? Eller er du villig til å betale for å fly inn en fotograf fra Hammerfest om du bor i Mandal? Ellers er jo tråden ganske meningsløs. 

Anonymkode: c0812...3fd

• Liker 3
Skrevet

Merkelig å spørre etter fotograf uten å oppgi ca hvor man bor en gang. Meningsløst for meg å opplyse om fotograf i Oslo om du bor i Trondheim, liksom.

Anonymkode: fd5dc...ff3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei alle sammen ❤️ føder om ikke så veldig lenge og vet det finnes utallige fotografer som leier seg ut noen timer for å ta bilder av spedbarnet. Har dere noen å anbefale meg??? Bare å hive innpå med alle dere har kjenner og evt. Skrive pris. Hvis ikke så kan dere legge ved nettsiden deres så skal jeg se nærmere på det ❤️ takkk til alle som tar seg tid 💕🌹

Bor både indre østfold og Oslo.  Så helst derfra er fint

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bor både indre østfold og Oslo.  Så helst derfra er fint

Mona fra Hjerte foto i Kristiansand er helt magisk med barn 🥰 Hun gjorde kanskje flere spedbarnsfotogrsferinger før i tiden enn nå, men hun fikk min lille til å sovne bedre enn noen av oss noensinne hadde klart med henne eller søsknene! Vi lærte mange fine triks og bildene ble superfine

Anonymkode: 1b0bf...c91

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mona fra Hjerte foto i Kristiansand er helt magisk med barn 🥰 Hun gjorde kanskje flere spedbarnsfotogrsferinger før i tiden enn nå, men hun fikk min lille til å sovne bedre enn noen av oss noensinne hadde klart med henne eller søsknene! Vi lærte mange fine triks og bildene ble superfine

Ser nå at du hadde oppdatert med område, da er nok Kristiansand litt for langt unna! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...