AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg hadde planer med kjæresten min i dag, og han vil ditche meg på bursdagen min. Vi hadde planlagt å spise sammen og gjøre noe gøy, men han mente han var i dårlig humør og måtte fokusere på seg selv. Han har ikke dumpet meg eller tatt pause, men han vil bare ha noen dager fri. Har vært mye med han i det siste.. og jeg er veldig lei meg nå. Jeg har også oppkjøring, og gruer meg ekstremt masse til det. Egentlig vil jeg grave meg under bakken for det. Det er ekstremt mye på en gang som skjer, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til disse tingene. Hvis noen har noen beroligende tips, så vil jeg gjerne høre! Anonymkode: 19000...94b
The Rosestarwoman Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Jeg personlig synes du skal dumpe din kjæreste, om han ikke prioriterer deg, så er det forholdet ikke helt liv laga. Jeg hadde blitt fly forbanna. Spurt hva i helvete er det som foregår. Alle skal prioritere kjærester. Bursdager og valentins dag er kjempeviktige. Nei Finn deg en ny kjæreste som vil deg godt og som prioriterer deg. Eventuelt ta en pause fra hverandre. 9
The Rosestarwoman Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Jeg kjenner jeg blir forbanna på dine vegner😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡jeg er en empat 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (Akkurat nå): Jeg personlig synes du skal dumpe din kjæreste, om han ikke prioriterer deg, så er det forholdet ikke helt liv laga. Jeg hadde blitt fly forbanna. Spurt hva i helvete er det som foregår. Alle skal prioritere kjærester. Bursdager og valentins dag er kjempeviktige. Nei Finn deg en ny kjæreste som vil deg godt og som prioriterer deg. Eventuelt ta en pause fra hverandre. Er ekstremt sliten av alt maset. Jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre, og han sendte meg melding senere og skrev «unnskyld så mye. Tilgi meg for alt jeg sa, det var ikke meninga» osv, og da svarte jeg med to hjerter tilbake. Jeg vet ikke hvor mange ganger han har skrevet det der, og gjort ting om igjen og om igjen Anonymkode: 19000...94b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 The Rosestarwoman skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir forbanna på dine vegner😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡jeg er en empat Ååå har brukt hele dagen til å gråte Anonymkode: 19000...94b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Hvis du vil ha det slik framover, så fortsetter du forholdet. Du klarer ikke å forandre ham, så ikke en gang tenk at han han bare vært annerledes...... Er det en sånn kjæreste du vil ha? Hvordan vil du ha det fremover? Anonymkode: 8f7e9...591 3
Fru Uperfekt Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg hadde planer med kjæresten min i dag, og han vil ditche meg på bursdagen min. Vi hadde planlagt å spise sammen og gjøre noe gøy, men han mente han var i dårlig humør og måtte fokusere på seg selv. Han har ikke dumpet meg eller tatt pause, men han vil bare ha noen dager fri. Har vært mye med han i det siste.. og jeg er veldig lei meg nå. Jeg har også oppkjøring, og gruer meg ekstremt masse til det. Egentlig vil jeg grave meg under bakken for det. Det er ekstremt mye på en gang som skjer, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til disse tingene. Hvis noen har noen beroligende tips, så vil jeg gjerne høre! Anonymkode: 19000...94b Høres ut som en taer. Om en egentlig er i dårlig humør og helst ville vært alene så tar en seg sammen og gjør bursdagen til ens partner så bra en overhode kan 1
The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ååå har brukt hele dagen til å gråte Anonymkode: 19000...94b Det fortjener du virkelig IKKE! Nei stå opp for deg selv og brøl til han nå Er det slutt!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡vis bitch siden 1
The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Jeg gir deg en kjempestor og varm klem😇🌹❤️Mennesker kan være grusomt slemme. Du kan finne deg bedre😇 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis du vil ha det slik framover, så fortsetter du forholdet. Du klarer ikke å forandre ham, så ikke en gang tenk at han han bare vært annerledes...... Er det en sånn kjæreste du vil ha? Hvordan vil du ha det fremover? Anonymkode: 8f7e9...591 Jeg vil ikke ha det sånn fremover. Og jeg er faktisk veldig lei meg. Jeg har aldri håpet på å forandre han eller følt at jeg måtte det. Men jeg burde jo ha visst bedre. Det samme skjedde i fjor på en måte. Fikk mye dritt fra han da, og jeg blir 21 i dag. Ville gjøre noe gøy med han. Anonymkode: 19000...94b
The Rosestarwoman Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke ha det sånn fremover. Og jeg er faktisk veldig lei meg. Jeg har aldri håpet på å forandre han eller følt at jeg måtte det. Men jeg burde jo ha visst bedre. Det samme skjedde i fjor på en måte. Fikk mye dritt fra han da, og jeg blir 21 i dag. Ville gjøre noe gøy med han. Anonymkode: 19000...94b Hvilken dritt fikk du? Vel enkelte eier ikke empati. Enkelte menn fortjener faktisk ikke å ha dame overhode. De fortjener å gå sexløs 1
Anonymous 91 Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Kan ikke se andre har skrevet dette men GRATULERER MED DAGEN 🎉 og lykke til med oppkjøring 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil ikke ha det sånn fremover. Og jeg er faktisk veldig lei meg. Jeg har aldri håpet på å forandre han eller følt at jeg måtte det. Men jeg burde jo ha visst bedre. Det samme skjedde i fjor på en måte. Fikk mye dritt fra han da, og jeg blir 21 i dag. Ville gjøre noe gøy med han. Anonymkode: 19000...94b Da tenker du at neste bursdag blir bedre, da er du 22 og fri fra ham. Kanskje du treffer en fin fyr når våren kommer og koronaen slipper taket. En som feirer sammen med deg 🎉 Denne situasjonen blir kun annerledes hvis du velger å ta tak i den. Velg hvordan du IKKE vil ha det mer. Anonymkode: 8f7e9...591 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Gratulerer med dagen 🎉 🎉 🎉 🎉 Ser du noe mønster i at det er bursdager, og generelt dager du gleder deg til at han gjør ting som får deg til å bli lei deg? Anonymkode: 03305...47c 2
PM75 Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 Gratulerer med dagen & lykke til med oppkjøring! Har du familie og venner du heller kan ha en hyggelig dag sammen med? Flytt fokuset bort fra din egoistiske kjæreste & ha heller fokus på at du selv skal ha det bra. Du kan ikke endre hva andre gjør, men du kan endre hvordan du selv tar det og hva du velger å gjøre med det.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 Gratulerer med dagen! Lykke til med oppkjøring! Det går sikkert bra og skulle det ikke gå bra så prøver du igjen senere. Verre er det ikke (hilsen hun som strøk to ganger og siden har kjørt feilfritt i 24 år). Dårlig kjæreste gir deg to valg. Bli eller gå i fra ham. Går du kan en fantastisk kjæreste komme rundt neste sving. Anonymkode: 43da4...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå