Gå til innhold

Spesielt med grønne øyne hos damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere menn har nevnt øynene mine. Og blikket mitt. Jeg forstår det bare ikke. Er dette noe å tenne på? 
Ikke så mange som har grønne øyne? Trodde de fleste menn foretrakk blå øyne? 

Anonymkode: da9e3...06e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det absolutt ikke, om det er noen trøst?

Foretrekker blå. 

Anonymkode: ea010...dde

• Liker 8
Skrevet

Ca. 2% av alle verdens mennesker har grønne øyne, så det er jo relativt sjeldent. Jeg får mye skryt for øynene mine (lys grønne). 

Anonymkode: dfb1f...1ea

• Liker 8
Skrevet

Grønne øyne er vanlig i Norge.

Anonymkode: 937fb...12a

• Liker 5
Skrevet

Jeg har grønne øyne og har aldri fått høre noe negativt om det, heller det motsatte 💚💚 Kjenner ingen som har det, bortsett fra hun som fødte meg da, så er vel ikke den vanligste øyenfargen du ser 🙂 Jeg synes du skal være fornøyd jeg🤗

• Liker 4
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

I Norge har 80% av befolkningen blå øyne. Grønt er IKKE vanlig. 

Anonymkode: ad557...ace

• Liker 10
Skrevet

Kanskje derfor det blir langt merke til? Siden det visst ikke er så vanlig i Norge. 
Føler menn legger merke til øynene mine på avstand også. Kanskje de er større/rundere enn normalt. Vet ikke hva det er med de. 

Skrevet
ytmnd skrev (14 minutter siden):

Brunetter med grønne øyne 😍😍

Hehe 😄💚💚

Skrevet

Jeg har grønne øyne, fornøyd med de 😁💚

Anonymkode: 6cfb1...cce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kanskje derfor det blir langt merke til? Siden det visst ikke er så vanlig i Norge. 
Føler menn legger merke til øynene mine på avstand også. Kanskje de er større/rundere enn normalt. Vet ikke hva det er med de. 

Du får spørre noen disse mennene som legger merke til øynene dine, da :)

Skrevet

Jeg er den eneste i familien med grønne øyne, resten har blå. Helst siden jeg var liten ønsket jeg meg blå øyne, som voksen synes jeg fortsatt blå øyne er finest. Mannen har blå øyne og de arvet heldigvis barnet vårt også. 

Anonymkode: 975e0...128

Skrevet

Har også grønne øyne, og har gjennom livet fått høre jeg har «katteøyne», noe jeg ofte tenker på som oransje 😂

Anonymkode: 23801...ca0

• Liker 3
Skrevet
On 2/2/2021 at 11:28 AM, AnonymBruker said:

Ca. 2% av alle verdens mennesker har grønne øyne, så det er jo relativt sjeldent. Jeg får mye skryt for øynene mine (lys grønne). 

Anonymkode: dfb1f...1ea

Synes det er så rart med folk som får skryt for noe de ikke kan noe for! Som om du har valgt øyenfargen din selv!

Anonymkode: 9f3a5...ad0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 0.44):

Flere menn har nevnt øynene mine. Og blikket mitt. Jeg forstår det bare ikke. Er dette noe å tenne på? 
Ikke så mange som har grønne øyne? Trodde de fleste menn foretrakk blå øyne? 

Hvorfor tror du at de fleste menn foretrekker blå øyne?

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

I Norge har 80% av befolkningen blå øyne. Grønt er IKKE vanlig. 

Anonymkode: ad557...ace

Kilde?

• Liker 1
Skrevet
On 2/2/2021 at 11:30 AM, AnonymBruker said:

Kilde?

Skrevet

Var en tråd om å ha grønne øyne her inne for ikke så lenge siden, og de fleste som la ut hadde faktisk blå farge. Ekte grønne øyne er veldig sjeldent. Sånn som dette har jeg bare sett et fåtall ganger.

image.png.35a884735d43141b987fc711e2f28e40.png

Anonymkode: 4ac3b...d0c

• Liker 4
Skrevet

Grønne øyne er ikke særlig vanlige noen steder i verden, det er på verdensbasis flere mennesker med blå øyne. Men virkelig grønne øyne finnes helst i områder der det både lever blå- og brunøyde folk.

I min familie har moren min og jeg grønne øyne, mens de andre har nyanser av lyse, blå øyne. Lenger bak i slekten er det både blå- og brunøyde, så det er nok arven fra alle disse som har slått ut i en slags pigmentmiks hos moren min og meg.

Anonymkode: b2c80...f25

Skrevet

Jeg har lysegrønne øyne. Får ofte komplimenter for dem. Det er sjeldent og blir derfor ofte lagt merke til.

Anonymkode: 5ebab...b23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...