Gjest Jiha(d) Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Norsk film er jo veldig i vinden for tida. Så Alt for Egil her om dagen og ble så skuffa!! Og når sant skal sies er jeg temmelig lei av mye norsk film. Hawaii, Oslo osv...spesielt den Stavanger-gjengen. Det er jo de samme skuespillerne i alle filmene, nesten vanskelig å holde dem fra hverandre Er det bare meg som er inne i en "alle filmer er dårlige" periode eller? Men det finnes jo bra norske filmer også da. Var ikke bare ment som et klageinnlegg... Hva mener dere???
Gjest Hel Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Alt for Egil var utrolig skuffende. Jeg klarte ikke mer en 30 minutter før jeg slo av.
Grooo Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Likte Alt for Egil veldig godt jeg... Men er mektig lei av å se de samme skuespillerne omigjen og omigjen...
Anglofil Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Jeg synes Alt for Egil var skuffende, men synes blant annet Kvinnen i mitt liv var veldig søt, og jeg må få med meg 37 1/2. Noe er bra, noe er dårlig. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 Var en gjeng å så alt for egil på kino,alle syntes den var gørr kjedelig...holdt såvidt ut. Hawaii Oslo derimot,var spesiell,men bra synes jeg da...
Tusseline Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Alt for Egil er en drittfilm, rett og slett.
tøydukke Anna Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Likte ikke Alt for Egil jeg heller..... Og Hawaii Oslo synes jeg var litt teit. Men så likte jeg både 37 1/2 og Salto, salmiakk og kaffe, så det finnes da lyspunkt når det gjelder norsk film også. Ja og så Uno da selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå