Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg river meg i håret av denne mannen. Han trener og bygger kropp - og forsøker å satse på sosiale medier. Det oser av damer over kommentarfeltene hans og han i deres.

For tre mnd startet han å prate med meg. To mnd senere bestemte jeg meg for å treffe han. Det ble «Netflix og chill». Merket på han at han var interessert i å bli kjent meg på et dypere nivå og stilte mye spørsmål. Det ble sent og jeg sov over og vi lå sammen. Et par uker senere treffes vi igjen. Samme skjer igjen.

På Instagram kontoen hans har jeg lagt merke til at det er en spansk jente han driver å flørter med og senest to dager etter siste dagen vi lå sammen kommenterte han under bildet hennes at han skal komme til Spania for å treffe henne.

Dette er åpenlyst ikke greit. Stakkars jenta i Spania. Lite vet hun om at han ligger med meg her i Norge. Gud vet hvor mange flere han dealer med.

Hva syns dere jeg skal gjøre? Er det ok å konfrontere han? Eller henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde ikke giddet bruke en kalori på han, henne, instaen hans, eller noe annet. Bare å riste det av seg og finne seg et ålreit menneske. 

Endret av Måndagsbarn
  • Liker 16
Skrevet
Måndagsbarn skrev (10 minutter siden):

Hadde ikke giddet bruke en kalori på han, henne, instaen hans, eller noe annet. Bare å riste det av seg og finne seg et ålreit menneske. 

Jeg skjønner selv at han ikke er noe å satse på, men jeg tenker å ligge med han frem til jeg finner meg noe seriøst.

Jeg tenker bare på hun i Spania. Fortjener ikke hun å vite? Eller bør jeg konfrontere han?

Skrevet

Useriøs mann.  Han liker å spise både hjemme og ute han.  Hadde ikke orka, men hver si løst. 

• Liker 3
Skrevet
Soldat skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner selv at han ikke er noe å satse på, men jeg tenker å ligge med han frem til jeg finner meg noe seriøst.

Jeg tenker bare på hun i Spania. Fortjener ikke hun å vite? Eller bør jeg konfrontere han?

Tipper hun skjønner tegninga sjøl. 
Forøvrig skal han neppe besøke henne i nærmeste framtid, kan være det kun er snakk. 

Anonymkode: ce658...0ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke hva han har gjort som er så galt. Dere er jo langt ifra å være eksklusive etter hva det høres ut som? Til senere er det forresten greit å lære seg først som sist at playere ofte stiller dypere spørsmål fordi de er så drittlei det samme tørrpratet som vanligvis skjer på første møte, fordi de blir kjent med flere damer enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: 4f4a8...71c

• Liker 2
Skrevet

Dere er i begynnelsen av noe udefinert, chill out.

Men, hva slag drill bruker kan, og er det noe du tenner på?

Anonymkode: 9767d...9fd

• Liker 2
Skrevet
Soldat skrev (5 timer siden):

Jeg river meg i håret av denne mannen. Han trener og bygger kropp - og forsøker å satse på sosiale medier. Det oser av damer over kommentarfeltene hans og han i deres.

For tre mnd startet han å prate med meg. To mnd senere bestemte jeg meg for å treffe han. Det ble «Netflix og chill». Merket på han at han var interessert i å bli kjent meg på et dypere nivå og stilte mye spørsmål. Det ble sent og jeg sov over og vi lå sammen. Et par uker senere treffes vi igjen. Samme skjer igjen.

På Instagram kontoen hans har jeg lagt merke til at det er en spansk jente han driver å flørter med og senest to dager etter siste dagen vi lå sammen kommenterte han under bildet hennes at han skal komme til Spania for å treffe henne.

Dette er åpenlyst ikke greit. Stakkars jenta i Spania. Lite vet hun om at han ligger med meg her i Norge. Gud vet hvor mange flere han dealer med.

Synes du skal være påpasselig med kondom og kun ha beskyttet sex , inkl oral, og så bør du være en god søster og informere hans andre drill-Girls om smittefaren han utgjør. 

Anonymkode: b7485...a27

• Liker 3
Skrevet

Hun er nok like useriøs som ham,så det tror jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for 😂 Men beskytt deg ifht kjønnssykdommer.  Tror forresten man få herpes ved munnleg?? Ville dobbeltsjekka det....

Anonymkode: db3a0...7f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere er i begynnelsen av noe udefinert, chill out.

Men, hva slag drill bruker kan, og er det noe du tenner på?

Anonymkode: 9767d...9fd

Haha😂 Han ser rimelig bra ut ihvertfall - men det er typ «Pent hus ingen hjemme»😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes du skal være påpasselig med kondom og kun ha beskyttet sex , inkl oral, og så bør du være en god søster og informere hans andre drill-Girls om smittefaren han utgjør. 

Anonymkode: b7485...a27

Haha!! Han har sagt til meg at jeg er den eneste han har vært på siden exen for 7-8 mnd siden. Det virker utrolig nok troverdig for han er treningsnarkoman, teller hver eneste kalori og har kun fokusert på seg selv. Bortsett fra på Instagram; der er han ganske ram på å kommentere hos alle mulige lettkledde jenter😂

Skrevet

Hva betyr "driller på flere på en gang"? Er det noe nymotens slang?

Jeg har bare hørt om driller i forbindelse med verktøy.

Anonymkode: dd8cb...723

Skrevet
12 hours ago, Soldat said:

Forsøker å bygge kropp og forsøker å satse på sosiale medier 🤢 Han lever livet på instagram 🤢

Hva med å finne seg en skikkelig mann, en mann som har en jobb, kanskje en utdanning, karriere? En som ikke har Instagram? 

Du fortjener bedre, de aller fleste fortjener bedre! 

Turn off 💥 

Anonymkode: b6167...372

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forsøker å bygge kropp og forsøker å satse på sosiale medier 🤢 Han lever livet på instagram 🤢

Hva med å finne seg en skikkelig mann, en mann som har en jobb, kanskje en utdanning, karriere? En som ikke har Instagram? 

Du fortjener bedre, de aller fleste fortjener bedre! 

Turn off 💥 

Anonymkode: b6167...372

Takk for gode ord❤️

Skrevet

Æsj, ha litt respekt for deg selv og gå videre. 

Anonymkode: 78d82...e95

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva betyr "driller på flere på en gang"? Er det noe nymotens slang?

Jeg har bare hørt om driller i forbindelse med verktøy.

Anonymkode: dd8cb...723

Hørt om drillpiker? Det må vel være noe sånt som sjonglering av denne pinnen, mens i denne sammenheng mange jenter i lufta samtidig. Hun må jo bare se å slagdrille fyren.

Anonymkode: a7a48...9de

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hørt om drillpiker? Det må vel være noe sånt som sjonglering av denne pinnen, mens i denne sammenheng mange jenter i lufta samtidig. Hun må jo bare se å slagdrille fyren.

Anonymkode: a7a48...9de

Slagdrille han ja😂😂😂

Skrevet

Skjønner ikke problemet. Han er singel, du er en ONS som har blitt til en callgirl. Hvorfor skal du blande deg opp i hans liv? Hva vet du om hans forhold til Spaniadama? Herregud, her begynner du å styre rundt, og blander deg som om du var mer enn det du er. Know your place,girl! Du er en fuckfriend. Hva om han hadde blandet seg opp i dine personlige relasjoner? Herlighet! #psychoalert! 

Anonymkode: 63c91...400

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke problemet. Han er singel, du er en ONS som har blitt til en callgirl. Hvorfor skal du blande deg opp i hans liv? Hva vet du om hans forhold til Spaniadama? Herregud, her begynner du å styre rundt, og blander deg som om du var mer enn det du er. Know your place,girl! Du er en fuckfriend. Hva om han hadde blandet seg opp i dine personlige relasjoner? Herlighet! #psychoalert! 

Anonymkode: 63c91...400

Enig i dette..

Anonymkode: 4f4a8...71c

Skrevet

Det er ikke noe seriøst mellom dere og du stalker han😅 Tror det er alt. 

Anonymkode: 6a3b7...409

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...