Gå til innhold

Flere med kald undertone her? Sminke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kald undertone, og ser best ut med kalde farger i hår og klær. Men når det kommer til sminke er jo nesten alt av øyenskygger veldig varme. Sliter med å finne noe som kler meg, og som ikke blir for matt og kjedelig. Bronzere er ofte for oransje, blusher er for oransje... Har du noen sminkefavoritter som kler noen med kalde undertoner?

Anonymkode: 05ab1...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra det lille jeg har prøvd av kosmetikk fra Lumène, så har jeg inntrykk av de har litt kaldere toner enn mange andre merker.

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har en kald undertone, og ser best ut med kalde farger i hår og klær. Men når det kommer til sminke er jo nesten alt av øyenskygger veldig varme. Sliter med å finne noe som kler meg, og som ikke blir for matt og kjedelig. Bronzere er ofte for oransje, blusher er for oransje... Har du noen sminkefavoritter som kler noen med kalde undertoner?

Anonymkode: 05ab1...529

Jeg finner endel kaldt? 

Smashbox har en kald og en varm variant i bronzer trio, og Hourglass sine bronzere også. Fenty/Hoola light: https://www.ladywritesblog.com/2019/07/the-best-premium-matte-bronzers-for-cool-toned-skin.html

Synes det hjelper veldig å se på swatcher. 

Selv unngår jeg flere paletter til øyne fordi jeg vil ha varmt selv. Vet Anastasia, Dior, Urban Decay og MAC har endel utvalg. 

MAC har og kaldere blusher.

Ellers liker jeg selv veldig godt palettene til Zoeva - og vet Colourpop har endel utvalg (ikke testet selv).  

Endret av Fnuggolina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...