Gjest edelgroft Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 jeg var en tur på rema idag og kjøpte meg en kurv nektariner. da jeg kom hjem ville jeg smake på dem, de så jo virkelig lekre ut! så jeg tok første bit men heeeeey vent litt... dette smaker da virkelig ikke nektarin, dette er jo plomme!! ikke at jeg vil klage, de var jo rett gode på smaken ja! slett ikke verst... men er det for mye forlangt å forvente at det skal smake nektariner og ikke plommer når man kjøper nektariner?
mabe Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Har sett at det selges store plommer i samme type kurv som nektariner...Lett å ta feil
Gjest edelgroft Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 isåfall var det ikke JEG som tok feil, det står "nektariner" på kurven min
Gjest Madeline Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 (endret) Slettet. Det kom visst svar på det jeg lurte på mens jeg postet innlegget mitt . Endret 16. august 2005 av Hannen
Englepus Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Jeg har funnet ut det at nektarinene som ikke er i kurv er mye bedre. Større er de og!
Gjest Ingrid78 Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 Jeg tåler ikke nektariner jeg... :cry: enda så godt det er. Men hvis jeg spiser det sier magen min auauau.
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg elsker gode nektariner, men skikkelig gode finner jeg kanskje hvert annet år her til lands. De i kurv er spiselige når de har ligget fremme i en uke og blitt myke og litt rynkete. Og enig i at de i løs vekt er hakket bedre. Endret 16. august 2005 av Lilypie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå