Gå til innhold

Helt Harald på tv2

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde trua på forhånd. Underveis i episoden mistet jeg mer og mer trua. 90% dreide seg jo om den pokkers danskebåten. Hadde det vært 5-7 minutter på slutten hadde det vært ok, men det var jo en konstant irriterende gjentakelse. Sikkert gøy for dem, ikke så gøy for meg. 

Litt mindre Harald, litt mer gjest hadde vært fint. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Harald. Har jeg aldri gjort.

Han er bare så utrolig klein. Han prøver for hardt, skal liksom lage show og være så himla morsom hele tiden. Krampaktig. I tillegg sa han "Kyrre" hver setning gjennom hele programmet... 

Og man merket så godt at Harald syntes det hele var så mye mer spennende, kult og nervepirrende i forhold til Kyrre. Kyrre syntes det var gøy nok, mens Harald hoiet og skrek og kom med utbrudd hele tiden. Snakket konstant om nerver og adrenalin osv og Kyrre svarte bare med et avmælt "ja, var gøy det..." 🤣

Må da finnes andre programledere i Norge som kan ta over for Thomas og Harald? Har vi ikke sett nok av dem? Det var vel en grunn til at folk sluttet å se på Senkveld? Thomas og Harald er ikke noen flinke intervjuere.

Anonymkode: f6d15...4bb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyrre virket som en fin type. Jeg har aldri sett noe intervju eller noe med han, så jeg hadde ikke noe inntrykk av han fra før. Latterlig overdådig hus, men noe må man vel bruke en sånn formue på. 😅

Harald er for gammel nå. Ble litt sånn "over toppen og prøver å være kul". Noen burde fortelle han det. 

Anonymkode: 7a054...2b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dette konseptet er jo latterlig. De folka han skal intervjue er liksom folk som inspirerer Harald Rønneberg? Hvis man blir inspirert av både Kygo og Märtha har man en personlighetsforstyrrelse. Jeg har også fått nok av kjendiser i monitor. 

Anonymkode: 4bb4c...df2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin episode med Märtha. Hun virker som et så herlig menneske, håper virkelig ikke Durek lurer henne.

Anonymkode: 2cf50...e03

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fin episode med Märtha. Hun virker som et så herlig menneske, håper virkelig ikke Durek lurer henne.

Jeg lo og gråt med (ikke av) Märtha i dag ❤

Man kan mene mye om Durek, og "annerledesheten" til Märtha,  men hun fremstår som et varmt og ekte menneske! 

Anonymkode: bc067...dc9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lo og gråt med (ikke av) Märtha i dag ❤

Man kan mene mye om Durek, og "annerledesheten" til Märtha,  men hun fremstår som et varmt og ekte menneske! 

Anonymkode: bc067...dc9

Skal innrømme at jeg satt med et smil om munnen gjennom hele konkurransen deres, bortsett fra da Durek kom på skjermen. Men håper virkelig alt går bra for henne, det fortjener hun.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk jo til et ganske privat intervju med Martha Louise.

Anonymkode: 76ff5...155

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke fyren..

Og er drittlei såkalte kjendis program nå, er jo en milliard av de nå 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rønnis fikk jo til et ganske så privat intervju om Ari (og Durek)

Anonymkode: 2039b...364

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke på da han hadde program med Numme. Skal heller ikke kaste bort ungdommen på dette😃

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (1 minutt siden):

Greier ikke fyren..

Og er drittlei såkalte kjendis program nå, er jo en milliard av de nå 

Helt enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det håper virkelig ikke jeg heller, men det tror jeg dessverre han gjør. Hun virker stormforelsket, det gjør ikke han synes jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke noe morsom, mulig han var det en gang for lenge sia, men nå er han bare slitsom... "Det er begrensa hvor dritt det kan gå" Eehh, nei... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet veldig godt! Lo så jeg grein av Märtha sitt latteranfall i bakken der 😅 

Anonymkode: 69112...696

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Märtha er sprø som en kjeks med alt dette alternativgreiene sine, men i dette programmet virket hun jo høyst normal og egentlig veldig ålreit. Må være fake news. 

Anonymkode: 7a054...2b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...