AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Ja nå har Harald Rønneberg (Rønnis) kommet med et nytt program der han og en kjendis skal gjøre ting de egentlig ikke tør. Han og Kygo kjørte vannski etter danskebåten. Noen som så det? Anonymkode: 76ff5...155 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Kult at han har fått med seg Kygo på et norsk tv-program, han har jeg aldri sett i noe som helst før, har faktisk aldri hørt han prate heller🤷🏼♀️ Så det var litt gøy å «bli kjent» med han også. Rimelig fet kåk! Harald er Harald, jovial og trivelig type som er umulig å ikke like. Ellers var det et helt ok underholdningsprogram. Anonymkode: bf303...0ce 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kult at han har fått med seg Kygo på et norsk tv-program, han har jeg aldri sett i noe som helst før, har faktisk aldri hørt han prate heller🤷🏼♀️ Så det var litt gøy å «bli kjent» med han også. Rimelig fet kåk! Harald er Harald, jovial og trivelig type som er umulig å ikke like. Ellers var det et helt ok underholdningsprogram. Anonymkode: bf303...0ce Kygo byr ikke så mye på seg selv, han er en rolig og stille person, så det at han ble med på dette er kult. Lurer på hvor mye han fikk betalt? Ts Anonymkode: 76ff5...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 Nei takk ellers takk. Anonymkode: 6a42b...eb3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Del Skrevet 2. februar 2021 Syns ikke programmet var så veldig underholdende, men herlighet for en skjønn type Kygo er, og så overraskende at han stilte opp i programmet. Han er jo vanligvis så privat. Anonymkode: 06f7e...125 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 2. februar 2021 #6 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg startet på samme tråd i går, men syns det var for flaut Jeg synes Kygo fortjener mer dybde enn med "Gråpus" som tror han fremdeles er 15år yngre. Hadde vært så gøy å sett han i en kontekst som virkelig utfordret han. Dette føltes som et altfor langt pauseinnslag, hvor jeg følte at jeg egentlig ventet på noe moro. For all del, hèlt ok på en mandag. Det kan ta seg opp utover serien òg, men jeg tviler. Harald er jovial og mer skal man kanskje ikke forvente. Det er mer kleint enn trist. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 2. februar 2021 #7 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Syns ikke programmet var så veldig underholdende, men herlighet for en skjønn type Kygo er, og så overraskende at han stilte opp i programmet. Han er jo vanligvis så privat. Anonymkode: 06f7e...125 Enig! Litt kjedelig program, men interessant pga Kygo, så fin fyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg er veldig lei av oppbrukte ansikter og konsepter som betyr å vise seg selv frem for det norske folk, igjen og igjen. Nei, jeg er ikke surmaga, bare lei "trynene" som aldri stopper. Anonymkode: b0b6e...bd0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Del Skrevet 2. februar 2021 Den første episoden var kjedelige greier, men det var i hvert fall kult å se hjemmet til Kygo i Bergen. Anonymkode: e006a...6fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Del Skrevet 2. februar 2021 Ok. Anonymkode: de8c3...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Del Skrevet 2. februar 2021 Det er noe krampaktig over Harald. Men enig, det var litt av et hjem! Anonymkode: 49552...530 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 2. februar 2021 #12 Del Skrevet 2. februar 2021 Hæ? Gøy med vannski etter danskebåten vel?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Del Skrevet 2. februar 2021 Kygo ❤️❤️❤️ Anonymkode: 136ba...962 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kygo ❤️❤️❤️ Anonymkode: 136ba...962 Very handsome😜 Anonymkode: 2039b...364 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Very handsome😜 Anonymkode: 2039b...364 Jepp, og så jordnær og fin personlighet! 🥰 Anonymkode: 136ba...962 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #16 Del Skrevet 2. februar 2021 I går kveld ble det lagt ut en identisk tråd som også heter "Helt Harald på tv 2". Unødvendig med to helt like tråder... Anonymkode: 2039b...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 2. februar 2021 #17 Del Skrevet 2. februar 2021 Ser aldri på noe med Harald 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Del Skrevet 3. februar 2021 Meningløst drittprogram, hva får man utav dette? Nei og nei, kjenner jeg blir forbanna !!! Anonymkode: c0e4a...0f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Del Skrevet 3. februar 2021 lsklars skrev (9 timer siden): Ser aldri på noe med Harald Nå får det være nok! Harald Rønneberg er en hedersmann! Anonymkode: 28bda...5e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #20 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå får det være nok! Harald Rønneberg er en hedersmann! Anonymkode: 28bda...5e4 Næh. Anonymkode: 84b3d...6ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå