Gå til innhold

Kjøttkaker på boks? Fins det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sett kjøttkaker på boks. Det nærmeste som ligner er vel Joikakaker, men det ville du jo ikke ha.

Kjøttkaker har en holdbarhet på rundt 4 mnd i fryser iflg denne oversikten, som skriver "kjøttdeig og karbonadedeig" (som jo kjøttkakene lages av).

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror du størrelsen er så viktig for TS? Dette er junk uansett og forskjellen er egentlig bare størrelsen (og hva akkurat den produsenten velger å tynne ut kjøttbollene/kjøttkakene med for å få ned prisen). Det er ikke som at det ene er et rent produkt og det andre er junk. 

Anonymkode: c50b6...19d

TS ba om KJØTTKAKER.   Hvorfor kommer du med dette tøvet da?   😉

• Liker 2
Skrevet

Til TS.

Slik jeg ser det... beste tipset du har fått er å hermetisere sjøl.  På store glass.  Lagre mørkt og kjølig.

Kjøttkaker...altså KJØTTKAKER  (ikke annet foreslått vrøvl)  hermetisk er ikke lenger i handel.  Dessverre.

Skrevet
Muskath skrev (4 timer siden):

Det handlet jo om oppbevaring. Fjordlands mat har ikke like lang holdbarhet som hermetikk. 

Jerry Lee skrev (4 timer siden):

Nettopp.   Oppbevaring, og da utenfor fryser, var vel TS'  poeng.

Sånn jeg leser det, er ts mer opptatt av at hn ikke har plass til overskuddskjøttkaker (rester) i fryseren, og derfor ønsker pakninger med mindre porsjoner. Men da misforsto jeg, så beklager det. 

Anonymkode: 0ea83...666

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn jeg leser det, er ts mer opptatt av at hn ikke har plass til overskuddskjøttkaker (rester) i fryseren, og derfor ønsker pakninger med mindre porsjoner. Men da misforsto jeg, så beklager det. 

Anonymkode: 0ea83...666

Ja, kanskje du har rett. Da er jo Fjordlands et godt forslag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...