AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Nettopp begynt på uke 37, og allerede vært sykmeldt noen uker pga diverse plager. Dagene går seint, og nettene enda seinere da jeg sover så dårlig. Svetter masse, må snu meg hvert femte minutt pga vondt, halsbrann etc. Treffer ingen utenom mannen fordi jeg er redd for smitte nå mot slutten. Bruker dagene på å veksle mellom sofaen og senga. Ser på TV. Sover litt. Dagene går jo, men plagene begynner å ta overhånd slik at det meste er et slit. Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Hvordan klare å kose seg i ventetiden? Andre råd? Anonymkode: 91f5b...020
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Yoga på morgenkvisten og liten gåtur på ettermiddagen? Eventuelt kjøretur hvis du ikke orker å gå, bare for å få litt miljøforandring😊 Husarbeid/matlaging hvis du orker? Er i mammaperm før fødsel nå, og bor i en kommune der jeg ikke kjenner noen - også bør man ikke krysse kommunegrensene unødig pga mutantviruset her..😫 Kjedelige tider as! Anonymkode: bf79a...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Har du prøvd noe mot halsbrannen? Gaviscon har hjulpet meg om natten. Det er ofte da den plager meg mest. Jeg har puslet et puslespill på 1000 brikker, laget litt ekstra middager og bakst til å ha i fryseren, ryddet, sortert og kastet litt ting og fullført et strikkeprosjekt jeg startet på for over 1 år siden. 😄 Anonymkode: e7d2a...670 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Leser positive fødehistorier😊 Sorterer babyklær, skal prøve å strikke litt. Er også nettstudent så tenker å få lest litt nå før nedkomst. Anonymkode: 7a1c9...c92 1
Thea82 Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Jeg angrer på at jeg ikke så mer Netflix de siste ukene. Så se mer tv! 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Jeg forsøkte å gå en liten tur hver dag. Brukte kjempelang tid på en liten tur pga bekkenplager, men gjorde godt for sinnet. Jeg bakte også mye godt som jeg fryste ned. Organiserte også klesskap og andre skap. Koste meg rett og slett masse! Anonymkode: 8e590...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå