Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har en svigermor som støtt og stadig skal kritisere meg for ting hun mener jeg burde gjort annerledes. Da sier hun der aldri til meg, men sender en sint melding til mannen om at hun gjør/gjør ikke ditt og datt. Når jeg var gravid med eldste dattera vår sendte hun en melding som jeg glemte å svare på fordi jeg lå å spøy, og da sendte hun melding til mannen om at "hun ikke likte situasjonen han havnet i, spesielt ikke hvem han hadde havnet i situasjonen med". Hun forventer også at ting svares på med en gang, selv om hun skriver ting på VEGGEN på Facebook. Om jeg ikke gjør det er jeg plutselig et dårlig menneske, og skal aldri svare meg igjen. 

Andre som opplever det sånn med svigermødre eller andre relasjoner? Kjenner jeg helst vil kutte, men hun er veldig flink med de tre døtrene våre. 

Anonymkode: 11873...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det du skriver jeg også 😕 blir kritisert og baksnakket hele tiden og hun driter fullt i meg og samboeren bare hun får hvert med datteren vår men det går ikke heller da hun drikker hver kveld så vi måtte kutte henne ut :/ 

Anonymkode: c417c...ab0

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...