Gå til innhold

Dere som hoppet av i svingen, hvor lang tid tok det før dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoppet på p-pillene litt før jul fordi jeg fikk så voldsomme bivirkninger, og bestemte meg for å slutte fordi det uansett ikke ville vært krise å bli gravid, selv om det ikke ville vært helt optimalt heller. Siden den gangen har vi hoppet av i svingen. Jeg har litt blandede følelser, "alle" får barn nå, inkludert mine nærmeste venninner, og jeg kjenner jeg får mer og mer lyst på barn. Samtidig vil jeg gjerne reise og oppleve litt mer først, men gudene vet når covid gir seg, og det blir aktuelt igjen. Samboer hopper som regel av i tide (selv om det har hendt at han ikke gjør det), og vi er ekstra påpasselige rundt eggløsningsdatoen. Men det kan vel alltids komme litt precum før han kommer også, uten at vi merker noe av det. Lurer derfor på hvor lang tid det tok før dere ble gravide med denne metoden? Var mannen flink å hoppe av før han kom, eller hendte det at han lot være å hoppe av noen ganger?

Anonymkode: fadfd...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt metoden i seks år nå, med to ulike partnere, ingen graviditet 👌

• Liker 2
Skrevet

Vi ble gravide når vi ønsket. På første forsøk. Har ett planlagt barn. 15 år hoppet av i svingen. Han kommer aldri inni og har aldri hatt vansker med å hoppe av i riktig tid. 

Anonymkode: 3948c...83a

• Liker 1
Skrevet

2 måneder. Og han kom aldri inni. Så etter det er det kondom hver gang. 

Anonymkode: 0ce17...7f8

Skrevet

Aldri. Har hoppet av i svingen i over 10 år.

• Liker 2
Skrevet

Tja, vi har hatt ubeskyttet sex i 6 måneder nå (uten å hoppe av i svingen) og jeg har enda ikke blitt gravid 🤷‍♀️

Anonymkode: e526e...2d0

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, varierer visst veldig 😊 Ser nå at jeg har lagt emnet i helt feil kategori, beklager det!

Anonymkode: fadfd...8fb

Skrevet

Aldri. Har hatt samme kjærste i 16 år.

Anonymkode: 9f9bc...9c5

• Liker 1
Skrevet

Aldri. 6år nå

Anonymkode: 50371...7ec

• Liker 1
Skrevet

Aldri. 3,5 år.

Anonymkode: f5096...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...