Gå til innhold

Er det et sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en bunke med plastpinner i nattbordet når jeg lette etter noe. Jeg tror det kan være noe man putter inn i urinrøret? Slags sexleketøy for viderekommende? Noen som har peiling? Hvilken "fetish" hører dette til, og hva kan jeg gjøre i senga for å trigge denne fetisjen som samboeren min mest sannsynlig har, men ikke tør å fortelle om? Jeg er ganske interessert i litt kinkye greier, men utgir meg kanskje for å være litt angel.

Anonymkode: f9d3b...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nesten du må utdype disse "plastpinnene" litt mer for å få en vettugt svar...

Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Tror nesten du må utdype disse "plastpinnene" litt mer for å få en vettugt svar...

det ser bare ut som den pinnen som er på en slikkepinn feks, bare at det er plast og de er dobbelt så lang. Den er ikke hul. Helt kompakt. 

Skrevet

Qtips, linjaler, innføringsdings for vaginale tabletter (feks ved ubalanse og sopp). Strimler for eggløsning/graviditet.. 

Det kan være så mangt. Her må du komme med bilde. 

Anonymkode: 3fdf1...18f

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne, det er ikke mitt og jeg har aldri sett noe lignende.. har prøvd å finne noe tilsvarende, men la oss si en q-tips da, på ca 15 cm og uten bomull på? Noe sånt

Skrevet

Øh, hva med å spørre kjæresten din? 

• Liker 4
Skrevet

Nei, det høres ikke ut som sounding wands 

Gjest Alterego666
Skrevet

Hvis du vil vite, så spør du. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fant en bunke med plastpinner i nattbordet når jeg lette etter noe. Jeg tror det kan være noe man putter inn i urinrøret? Slags sexleketøy for viderekommende? Noen som har peiling? Hvilken "fetish" hører dette til, og hva kan jeg gjøre i senga for å trigge denne fetisjen som samboeren min mest sannsynlig har, men ikke tør å fortelle om? Jeg er ganske interessert i litt kinkye greier, men utgir meg kanskje for å være litt angel.

Alt er et sexleketøy om du er kåt nok

• Liker 2
Skrevet (endret)
strynejenta skrev (1 time siden):

Ja det er egentlig bare fantasien som stopper opp... men hva i alle dager snuser du TS i andres nattbordskuffe? Har ikke mora di sagt at det ikke er lov🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Spør ham da vel? Kanskje noe å piske med? 

Gjest Alterego666
Skrevet
strynejenta skrev (11 timer siden):

Bingo!

Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Ja det er egentlig bare fantasien som stopper opp... men hva i alle dager snuser du TS i andres nattbordskuffe? Har ikke mora di sagt at det ikke er lov🙈

Hvis du lurer så skulle jeg hente laderen hans for han,  og disse pinnene som lå sammen med de andre sexleketøyene våre. Derfor jeg tenkte det var et sexleketøy, men ville ikke spørre han. Det var noe helt annet. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du lurer så skulle jeg hente laderen hans for han,  og disse pinnene som lå sammen med de andre sexleketøyene våre. Derfor jeg tenkte det var et sexleketøy, men ville ikke spørre han. Det var noe helt annet. TS

Hvis du legger inn et bilde av disse pinnene kan nok noen analysere dem... Sånne "sounding penis sticks" er laget av metall og er hul, så da er det iallefall ikke det👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...