AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hvis du møtte noen du hadde god kjemi med og ble forelska i, ville du gjort det slutt om du fant ut at vedkommende hadde voldtatt som ung? Eller misbrukt barn som ung? Jeg leste den saken om de seks guttene fra Groruddalen som voldtok en jente, de var vel alle under 16 år da det skjedde. Helt forferdelig at de ødela livet til jenta, men de ødela livene sine selv også. For hvem vil være sammen med en voldtektsmann? Ville du vært sammen med en mann som hadde voldtatt som ung? Anonymkode: 52955...5d8
WhiteSwan Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Nei. Det sier jo mye om hva slags menneske det er. 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jo. Voldtekten kunne ha vært et uhell. Anonymkode: 08afc...aac 1
Jessic_a Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Nei, aldri. Hadde ikke klart vært sammen med noen som hadde gjort et annet menneske så vondt. Å voldta er et valg. 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Nei, men mange damer er det dessverre uten å vite det. Alle de som voldtok meg har hatt kjærester etterpå. Anonymkode: acc45...e43 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Så straffen for å voldta er å leve ensom og alene hele livet. Kan man bruke dette til å skremme folk fra å voldta og å misbruke andre? Anonymkode: 52955...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men mange damer er det dessverre uten å vite det. Alle de som voldtok meg har hatt kjærester etterpå. Anonymkode: acc45...e43 Så burde man opplyse de om det? Anonymkode: 52955...5d8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo. Voldtekten kunne ha vært et uhell. Anonymkode: 08afc...aac Som at man snublet i teppekanten, naken med erigert penis og penetrerte noen som tilfeldigvis lå på gulvet? Anonymkode: dfc80...f67 34
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo. Voldtekten kunne ha vært et uhell. Anonymkode: 08afc...aac Nei, voldtekt er aldri et uhell. Da er det ikke voldtekt. Anonymkode: 39a12...b05 20
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 Nei, det burde de tenkt på før. Nekter å tro troa at folk endre seg så mye heller. Anonymkode: c2971...35a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så burde man opplyse de om det? Anonymkode: 52955...5d8 Tror neppe de ville trodd på det. Dessuten vil jeg ikke at hvem som helst skal vite om det. Anonymkode: acc45...e43
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo. Voldtekten kunne ha vært et uhell. Anonymkode: 08afc...aac Jada, man går tur i skogen og klærne hekter seg fast i en grein og faller av, så snubler man i ei rot og penisen glir tilfeldigvis inn i jenta. Tilgivelig, det.
Fotballmamma Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo. Voldtekten kunne ha vært et uhell. Anonymkode: 08afc...aac Uffda, jeg var så uheldig å voldta deg -sorry for det! NEI - kunne aldri vært sammen med en voldtekstmann. 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 Kommer helt an på situasjonen, historien bak og mennesket jeg har falt for. En 16-åring som voldtar en jevnaldrende i fylla, f.eks, fordi han ikke oppfatter hennes nei eller ikke merker at hun sover, bør ikke straffes hele livet. De fortjener å komme seg videre med livet sitt, finne lykken og få seg sin egen familie, hvis de ønsker det. Men en mann på 30 år som brutalt overfaller noen og voldtar fordi han tenner på sånt eller bare har lyst - det hadde jeg ikke blitt sammen med. Ikke fordi de ikke fortjener å komme seg videre med livet sitt, men fordi en på 30 er langt mer klar over konsekvensene av handlingene sine enn en på 16. Jeg er selv offer for voldtekt; den ene var en overfallsvoldtekt, den andre en sovevoldekt. Jeg håper gutten bak sovevoldtekten har klart å legge det bak seg, gått videre med livet sitt og er lykkelig. Han som står bak overfallsvoldtekten, er jeg fullstendig likegyldig til. Anonymkode: 6e806...b1f 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du møtte noen du hadde god kjemi med og ble forelska i, ville du gjort det slutt om du fant ut at vedkommende hadde voldtatt som ung? Eller misbrukt barn som ung? Jeg leste den saken om de seks guttene fra Groruddalen som voldtok en jente, de var vel alle under 16 år da det skjedde. Helt forferdelig at de ødela livet til jenta, men de ødela livene sine selv også. For hvem vil være sammen med en voldtektsmann? Ville du vært sammen med en mann som hadde voldtatt som ung? Anonymkode: 52955...5d8 Ja så absolutt.. Voldtekt er en forbrytelse og straffbart å slike folk vil jeg ikke ha i live mitt. Voldtekt er ikke noe uhell. Anonymkode: e7202...bce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå