Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som jeg også er kollega med. Hun sliter mye psykisk og har mye problemer med barna sine. Nå er hun også midt i en skilsmisse. 
For ca 1 år siden var det noe klinsj mellom barna våre, og pga dette har hun lagt meg for hat.. 

vi er 4 personer på min avd på jobb. Hun smisker seg godt inn med de to andre og er kjølig mot meg. Påtatt hyggelig. 
hun kjøpte julegave til de to andre men ikke til meg, vi andre kjøpte til alle. Hun hadde bursdag for 3 uker siden, når vi alle gratulerte henne på fb gav hun hjerter tilbake til alle, og spes til de to andre kollegaene, men en likes på min gratulasjon. Ikke at jeg bryr meg om hjerter og likes, men det er enda et stikk på at hun prøver å holde meg utenfor. 
dette går utover trivselen min på jobb, jeg trives og er der bare.. men motivasjon og gnisten er ikke like høy lenger. 
hun smisker seg så inn med folk at de andre ser det ikke 

Anonymkode: 8baec...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zodiaq skrev (20 minutter siden):

Så lenge hun ikke plager deg så forstår jeg ikke problemet.

Hun liker deg ikke og du liker ikke henne. De andre vil nok avsløre henne og ta avstand med mindre hun er sjef

Hun er ikke sjef. Problemet er at det blir dårlig miljø når vi jobber så tett sammen og en viser en kald skulder. 
jeg liker henne ikke, det er en ærlig sak.. men jeg jobber med å like henne og prøver å se de positive sidene hennes. Vi skal tråss alt være sammen 8 timer hver dag. 

Skrevet

Spot on. Høres jo ut som dette er tidligere venninne av meg. Hun gir hjerter til noen få og bare likes til oss andre. Når vi samles så er hun såååå hyggelig mot enkelte og litt mer kjølig mot oss andre. Og dem har en klikk.

Nå snakker jeg om voksne kvinner på over 40. Hatt nettopp hatt en utlblåsing til min samboer om akkurat dette kvinner driver på med. Herregud, dem er så barnslige. Føler dem er verre enn ungdomsskole elever. 
Jeg prøver bare nå å heve meg over dem og kjører mine egne veier.

Sorry Ts, har lite råd å komme med. Men syns historien virket veldig kjent og jeg kjenner meg veldig igjen. Begynner denne dama på E, og er over 40? 

Anonymkode: e51f3...9a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spot on. Høres jo ut som dette er tidligere venninne av meg. Hun gir hjerter til noen få og bare likes til oss andre. Når vi samles så er hun såååå hyggelig mot enkelte og litt mer kjølig mot oss andre. Og dem har en klikk.

Nå snakker jeg om voksne kvinner på over 40. Hatt nettopp hatt en utlblåsing til min samboer om akkurat dette kvinner driver på med. Herregud, dem er så barnslige. Føler dem er verre enn ungdomsskole elever. 
Jeg prøver bare nå å heve meg over dem og kjører mine egne veier.

Sorry Ts, har lite råd å komme med. Men syns historien virket veldig kjent og jeg kjenner meg veldig igjen. Begynner denne dama på E, og er over 40? 

Ja er 40 men begynner ikke på E... det er nok mange slike damer rundt om.. 

får bare være glad vi ikke er slik. Jeg liker ikke såre andre. Sender heller et hjerte til henne enn en likes når jeg har sendt hjerter til andre. Vil ikke være kjip, selv om man ikke liker alle

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja er 40 men begynner ikke på E... det er nok mange slike damer rundt om.. 

får bare være glad vi ikke er slik. Jeg liker ikke såre andre. Sender heller et hjerte til henne enn en likes når jeg har sendt hjerter til andre. Vil ikke være kjip, selv om man ikke liker alle

Slik er jeg og. Fikk mange hilsner på dagen min og begynte med hjerte. For å ikke virke  kjip osv så gav jeg alle hjerter. 

Kjenner jeg er møkkalei av disse damene. Det verste av alt at ingen menn liker dem heller. Dem er kun opptatt av å være innafor i dameklikker osv.

Både min samboer og flere av hans kompiser gremmes når dem hører dem snakke, tar ørten selfier, reiser i sammen på turer og ørten hjerter osv etterpå hvor fantastiske reisefølge dem er osv på SoMe 

Og nei, jeg er ikke misunnelig. Syns bare dem er rett og slett patetiske, har lav selvfølelse og masse annet . Dette er voksne damer på over førti. Og toppen av alt så sitter de på jobb, klubb osv og forteller hvor fæle folk er mot hverandre og om døtrene som havner i konflikter på skolen (venninne drama osv). Og det er alltid de andre jentene sin feil, aldri deres egne døtre...

Så en gang for alle!!!!! Oppfør dere damer, barna og ungdommen gjenspeiler dere og deres umodne oppførsel (nå snakker jeg til de klikkedamene altså 😁).

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Slik er jeg og. Fikk mange hilsner på dagen min og begynte med hjerte. For å ikke virke  kjip osv så gav jeg alle hjerter. 

Kjenner jeg er møkkalei av disse damene. Det verste av alt at ingen menn liker dem heller. Dem er kun opptatt av å være innafor i dameklikker osv.

Både min samboer og flere av hans kompiser gremmes når dem hører dem snakke, tar ørten selfier, reiser i sammen på turer og ørten hjerter osv etterpå hvor fantastiske reisefølge dem er osv på SoMe 

Og nei, jeg er ikke misunnelig. Syns bare dem er rett og slett patetiske, har lav selvfølelse og masse annet . Dette er voksne damer på over førti. Og toppen av alt så sitter de på jobb, klubb osv og forteller hvor fæle folk er mot hverandre og om døtrene som havner i konflikter på skolen (venninne drama osv). Og det er alltid de andre jentene sin feil, aldri deres egne døtre...

Så en gang for alle!!!!! Oppfør dere damer, barna og ungdommen gjenspeiler dere og deres umodne oppførsel (nå snakker jeg til de klikkedamene altså 😁).

Skjønner hva du mener, og skjønner også at du ikke er misunnelig.. det er er bare fryktelig irriterende. Jeg liker heller ikke damer som smisker seg inn i de riktige dame klikkene. Jeg ser tendensen med en gang, og trekker meg tilbake. Liker ekte folk / el folk som er seg selv. Ikke tilgjort stemme 

Skrevet

Kvinnfolk kan være så stygge og falske innad i et miljø. Kostet meg jobben før jul- svertekampanje.  

Anonymkode: 0c6a4...152

Skrevet

Har en kollega som er sånn, hun likte absolutt ikke en annen kollega hos oss før, bare baksnakket henne og klagde på henne. Når den andre kollegaen ble daglig leder så fikk pipa en annen låt.  Nå er hun bestevenninne med henne som er sjef (og den falske kjerringa er 60 år...) smisker og styrer. Hun er så falsk at jeg blir kvalm av henne, men det er heldigvis ikke bare jeg som ser hvordan hun er.

Anonymkode: a6d27...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...