AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg pratet med en kollega idag, som sa at en annen kollega var dritsur på meg pga en bagatell. Jeg ble lei meg, og gikk og snakket med vedkommende, som tilbakeviste dette med en gang, han var overhode ikke sint eller sur. Og jeg tror på det han sier. Mitt spørsmål er hvorfor min kollega skulle si at en annen kollega er drutsur på meg, når det ikke er sant? Har opplevd lignende før, med samme kollega, og skulle gjerne hatt et svar på hva vedkommende driver med. Noen som skjønner dette bedre enn meg? Hvorfor lyve om sånt? Anonymkode: 51308...946
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Lystløgner, dramaqueen el. Ville holdz meg unna. Noen liker å så splid fordi de kjeder seg. Anonymkode: 6a0ef...98b 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har også en slik kollega 🙉 Kanskje vi jobber samme sted Anonymkode: 26363...11b 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Dette er mekanismene i den type drama: Kollegaen din snakket med han som liksom skulle være sur på deg. Han nevnte noe om kanskje en faglig diskusjon eller uenighet dere to hadde. Den dramakåte kollegaen tolket det som om han var "dritsur" selv om kollegaen din selv ikke la noen negative følelser i det. Denne konklusjonen har vedkommende spunnet på i sin egen hjerne, og hun/han følte oppriktig at hun/han har tolket det korrekt og derfor må det bare vidlereformidles til deg. Nå vet du hvor du har denne kollegaen, så ville ikke ofret en eneste kalori på det mer, og holdt meg borte heretter. Anonymkode: 96abc...1ed 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har lest om slike folk som lager dramaer mellom folk. Det er covert narcissists eller noe sånt. De baksnakker og prøver å få folk med på "deres side" Men det beste du kan gjøre er å gå rett til personen de snakker om og snakke med han/henne. Anonymkode: b7688...c56 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Hun er misunnelig på deg.. vil skape usikkerhet i deg. Bra du tok d opp! Anonymkode: 078bd...a0e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Takk for svar, alle sammen! Har lagt merke til at vedkommende som løy, ofte forteller sladder og har rare teorier om andre. En dame på jobb er glad i å sminke seg, da har han en teori om at det er fordi hun er så usikker på seg selv osv osv. Dette er en MANN i 60-årene. Noe så totalt usjarmerende! Anonymkode: 51308...946 1
Sophonax Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Det er enkelte som elsker å dra fram alt det negative de bare kan, enten det stemmer eller ikke.
Fiffig Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 Det finnes de som lever av å skape drama. Jeg har etter hvert lært meg å luke dem ut, selv om man gjerne lar seg lure en første eller andre gang, før man skjønner at det de sier er bullshit. Det er bare å legge på seg et filter og ikke trigge noen av de drama-skapende tendensene deres. Vær en paraply! La alt prelle av.
Svartfugl Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg pratet med en kollega idag, som sa at en annen kollega var dritsur på meg pga en bagatell. Jeg ble lei meg, og gikk og snakket med vedkommende, som tilbakeviste dette med en gang, han var overhode ikke sint eller sur. Og jeg tror på det han sier. Mitt spørsmål er hvorfor min kollega skulle si at en annen kollega er drutsur på meg, når det ikke er sant? Har opplevd lignende før, med samme kollega, og skulle gjerne hatt et svar på hva vedkommende driver med. Noen som skjønner dette bedre enn meg? Hvorfor lyve om sånt? Anonymkode: 51308...946 Noen elsker å lage styr og drama. Og noen innbiller seg faktisk ting, overdriver og leser veeeldig mye utfra lite. En annen grunn kan være at kollegaen vil gjøre deg usikker. Uansett er det lurt å ikke høre så mye på denne kollegaen...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 Det var en mann, ja! Buster alle mytene om at det bare er kvinnfolk som driver med sladder og dramatikk 😅 Anonymkode: 96abc...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Triangulering, Covert narcissisme. Les deg opp,- You Tube. Fint du konfronterte 👍 Anonymkode: 29e0b...499
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lystløgner, dramaqueen el. Ville holdz meg unna. Noen liker å så splid fordi de kjeder seg. Anonymkode: 6a0ef...98b Dette.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 En av de lyver. Så er det opp til deg å avgjøre hvem. Kan jo være at den andre kollegaen din har snakket stygt om deg, og fremstått som veldig sint, men nå er for feig til å stå for det. Og dermed sier at det ikke er sant. Men hvem av de Som er løgnere derimot, er det jo kun du som vet. Kan være som flere har sagt, at den andre personen har oppfattet hn som sint, og dermed smører på, for å lage drama. Anonymkode: d9ccc...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå