AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg elsker min kjæreste, og jeg håper at min kjære også elsker meg. Kan starte med at vi er samboere, vi bor ikke i Norge. Jeg er norsk, men hun er ikke norsk. Landet vi bor i er det vanskelig å få jobb, så jeg har forsørget henne en god stund nå. Før var det ikke snakk om penger, selv om det dukket opp ett lite spørsmål om jeg kunne gi min samboer noe. Men nå i det siste har penge spørsmålet kommet ofte. Samtidig som forholdet også har hatt store fighter. Har som regel gitt henne 3-4000 norske kroner, som er ett ok beløp her om man ikke har utgifter. Som sagt nå går pengene som bare det. Forrige måned ga jeg samboeren det doble. Sist for litt over 1 uke siden, og nå fikk jeg melding om det ikke var noe igjen om jeg kunne gi noe mer penger. Jeg aner ikke hva pengene blir brukt på uten at jeg vet at det blir kjøpt inn ekstremt mye bestillings mat når jeg jobber, men koster ikke så mye. Som sagt har vi hatt store fighter i det siste, og kjæresten dro også ut på byen i helgen som var for å drikke. Jeg har tatt det opp en gang tidligere at jeg ikke forstår hva pengene blir brukt på, og da ble det bare bråk, ble også spurt da om jeg telte hver eneste krone som ble gitt. Greia er bare at nå begynner tanken å komme at henne er med meg grunnet penger. Og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal ta det opp på en grei måte å spørre hva som skjedde med tidligere beløp som ble gitt. Anonymkode: d008a...e6d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Du blir brukt... Anonymkode: 0dab2...266 1
Newgirll Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Det er dine penger, så du kan svare at ja selvfølgelig vet du hvor mye penger du gir henne og at du har rett på å få vite hva de skal brukes på når det er snakk om så store beløp, enkelt og greit! Jeg hadde ikke gitt mer penger før jeg fikk et ordentlig svar😅 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Ikke vær lommeboka hennes. Dere bor sammen, da skal du se hva pengene går til tenker jeg. Jeg er den i forholdet som tjenester nesten ingenting. Jeg spør svært sjeldent mannen om penger, jeg hater det, og hvis jeg spør er det til noe helt spesifikt som jeg virkelig trenger. F.eks en dyr medisin, en vinterjakke fordi den forrige gikk i stykker og ikke kan sys, eller en rimelig og fin kjole til et bryllup. Har man ikke penger så går man ikke ut og drikker. Tror dere må ta en alvorsprat. I mitt forhold snakker vi om økonomi. Vi vet at vi ønsker å bli gjeldsfri fort, og derfor lever vi nøkternt, men fremdeles godt etter vår egen standard. Hvis mannen min hadde sett at jeg sløste penger her og der hadde han pratet med meg om det. Og jeg hadde gjort det samme om det plutselig ble endringer i hans bruksmønster. Skal det være dere to, så MÅ dere kunne snakke om alt. Jeg forstår ikke at folk orker å være i et forhold hvor man ikke kan prate sammen. Jeg har vært det altså, og det var grusomt. MYE bedre å kunne prate. Og da mener jeg prate på en rolig måte, ikke hyle og skrike og kjefte Anonymkode: b291a...b23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå