Lillesøster Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Den er helt umulig å få ut av flasken. Nå er det lenge siden jeg hadde en slik saus i hus siste, men kan ikke huske at den var så stiv. Det står anbefalt på flasken at den skal ligge kalt i kjøleskapet, men like stiv er den. Noen som vet om dette er vanlig? Hvordan skal den best mulig oppbevares?
Nella Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Vår flaske må også bankes og bankes på i bunn for å få ut 5 dråper Står i kjøkkenskap den, står ikke på noe språk jeg kan skjeønne hvordan den skal oppbevares så jeg satt den der med soyasausen. Like god
Lillesøster Skrevet 16. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2005 Hmm, kan ikke huske at denne sausen var så vanskelig sist, men da er det sikkert slik den skal være. Takk for svar.
Nella Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Mulig det er noe forskjell på merkene og hvor mye vann som er i eller noe. Kjøpt i innvandrerbutikk den jeg har. Ta av hele lokket og bank i vei, da kommer det litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå