AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Står på E16 i en kjempekø. Uendelig med biler foran og bak meg fordi veien er helt stengt. Så godt som alle sitter i bil med motor på og jeg skjønner det bare ikke...luften i tunnelen blir uutholdelig. Det er masse lyd og gjenklang. I tillegg går det jo en del drivstoff - ikke sånn vanvittig kostbare mengder, men legger man alle biler sammen, blir det betydelig lel. Det er vel bare å ta på seg en jakke og sitte i avslått bil? Går til og med fint å høre på radio for dem som får hetta av et øyeblikks stillhet. Jeg skjønner meg ikke på folk... Anonymkode: 1e4b1...edc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Hvis alle folk er noe du ikke forstår deg på, så kan det være på tide med en titt i speilet. Det er kaldt om dagen. Det spiller nok inn. En annen ting som spiller inn er usikkerhet, ubevissthet og behovet for komfort (aircondition mm.). Anonymkode: 6355a...957 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Det er like mye eksos i tunellen som det alltid er, mulig litt mer om det ikke er rush. Det er derfor det er skikkelige avtrekksvifter i tuneller. Har ikke radio i bil, kun bluetooth og spotify Og vil ha det varmt, og komfortabelt. Anonymkode: 46462...c1c 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Skrur ikke motoren seg av automatisk når bilen står stille? Anonymkode: 6ad6e...e6a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jeg hadde trodd at det ble mer eksos i tunnelen når alle dundrer igjennom i 110, enn når de står på tomgang. Har noen peiling på det? Viftene skal vel uansett ta unna. Anonymkode: 6355a...957
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Skrur ikke motoren seg av automatisk når bilen står stille? Anonymkode: 6ad6e...e6a Min gjør det kun om jeg setter den i fri (manuell), ikke før det. Og jeg har en sånn fin knapp som kan skru av den funksjonen. Anonymkode: 6355a...957 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Og hva med batteriet, hvor mange starter uten mer enn noen meters kjøring mellom tåler det før det er flatt? Anonymkode: a61c0...22c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og hva med batteriet, hvor mange starter uten mer enn noen meters kjøring mellom tåler det før det er flatt? Anonymkode: a61c0...22c Det er ingen kjøring når alle står bom stille en halv times tid til veien åpnes igjen. Ingen vifter i akkurat denne tunnellen heller (er på Vestlandet). Anonymkode: 1e4b1...edc
Parasitt Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): men legger man alle biler sammen, blir det betydelig lel. Hvorfor skal du legge alle bilene sammen, når samme person ikke skal betale regninga?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Noen gang hørt om miljøet? Samfunnet? Annet enn å bare tenke på seg selv? Anonymkode: 1e4b1...edc 1
Parasitt Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen gang hørt om miljøet? Samfunnet? Annet enn å bare tenke på seg selv? Anonymkode: 1e4b1...edc All den tid samfunnet ikke bryr seg om deg, hvorfor skal du bry deg om samfunnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå