AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har nå en ganske rasende mann i huset. Det har seg slik at jeg har levd over evne ser jeg nå. Har uten at han har visst det, brukt 120000kr fra hans kredittkort. Det har han nå funnet ut og har forlangt at all min lønn blir satt rett inn på hans konto og at jeg får utbetalt 2500 i uka i matpenger. Alle andre utgifter må gå igjennom han og hans kontroll. Skjønner han er sint, men samtidig føler jeg meg som et barn som er satt under administrasjon. Trenger jeg en mascara,så må jeg spørre om penger. Andre som har gjort lignende dumheter? Anonymkode: 186ad...2bb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Det var da voldsomt. Hvor lenge har du gjort dette? Jeg synes du får mye penger og bør klare å ha råd til maskara. Altså du har brukt penger du ikke har og må omstille seg totalt. Å bruke noen andre sitt kredittkort er et voldsomt tillitsbrudd og muligens kriminelt. Anonymkode: b751f...884 13
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Du burde bare akseptere dette så du blir kvitt gjelda. Skal han beholde respekten for deg må du legge deg langflat. Anonymkode: e9f07...ea6 5
Mandarina30 Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Tæring etter næring heter det.. Betal tilbake, og klar deg uten mascara og annet nips! Hadde det vært ditt kreditt kort ville det vært annerledes. Forstår han er skuffet 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Mener du virkelig at du ikke kan avse en hundrelapp av de 10 000 i måneden til maskara? Jeg synes løsningen hans er god og gir deg en romslig nok økonomi, jeg. Anonymkode: c57a4...53a 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Shit, det er mye penger! Jaja, ts bare å legge seg langflat herfra. Egentlig ikke så du ide at han gir deg lønn heller. Det blir sikkert bra trening for deg. Jeg foreslår at dere setter dere ned og setter opp et budsjett sammen samt en avbetalingsplan slik at du får betalt ned de 120 000,- Anonymkode: 4627c...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var da voldsomt. Hvor lenge har du gjort dette? Jeg synes du får mye penger og bør klare å ha råd til maskara. Altså du har brukt penger du ikke har og må omstille seg totalt. Å bruke noen andre sitt kredittkort er et voldsomt tillitsbrudd og muligens kriminelt. Anonymkode: b751f...884 Ts her: Har vel brukt opp pengene over 1 år tenker jeg. Anonymkode: 186ad...2bb
Potetjinta Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her: Har vel brukt opp pengene over 1 år tenker jeg. Anonymkode: 186ad...2bb Men hva trodde du kom til å skje når han fant ut av det? Det du har gjort er veldig alvorlig 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 Lurer på hvilket mascaramerke det er Anonymkode: de37f...2c5 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her: Har vel brukt opp pengene over 1 år tenker jeg. Anonymkode: 186ad...2bb Så du har hatt et overforbruk på 12000 i måneden . Det er jo nok til å betjene et lån til en leilighet, eller bil. Altså mye penger å sløse bort. Anonymkode: b751f...884 5
Gjest Blondie65 Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 Klager du over å få nesten 10K i måneden til personlig forbruk? Dette er jo akkurat like mye som du har brukt siste året. Bare at nå er det dine penger og ikke hans. Når har du tenkt å bli voksen? Jeg bruker sminke, men jeg klarer meg fint med langt mindre enn 10K i måneden til klær og sminke. Har ikke gjort regnestykket for 2020 enda, men det er snarere 1K pr måned enn 10.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 TS.Det er matpenger han skal gi meg. Alt utenom dette må gjennom hans sensur. Er fryktelig mye penger som jeg egentlig ikke har noe konkret å vise til. Anonymkode: 186ad...2bb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS.Det er matpenger han skal gi meg. Alt utenom dette må gjennom hans sensur. Er fryktelig mye penger som jeg egentlig ikke har noe konkret å vise til. Anonymkode: 186ad...2bb 10000 i måneden for mat til to er rikelig. Og du har sikkert handlet så mye at det er lite du trenger. Du må betale tilbake det du skylder. Du får greie deg med billige hudkremer og annet enn så lenge. Anonymkode: b751f...884 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 Jeg synes du skal være glad han ikke anmelder deg, du får et romslig budsjett og du er tydeligvis et barn i økonomisk forstand. Hadde du vært singel hadde det etterhvert vært nav som tok over økonomien din som du holder på, du kan tydeligvis ikke passe på den selv. Anonymkode: 64558...137 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: TS.Det er matpenger han skal gi meg. Alt utenom dette må gjennom hans sensur. Er fryktelig mye penger som jeg egentlig ikke har noe konkret å vise til. Anonymkode: 186ad...2bb Om det dermed er 5000 til din mat han gir deg har du fortsatt råd til en helt vanlig, billig hudkrem + en maskara fra matbutikk, altså. Anonymkode: c57a4...53a 3
Navani Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 Du har altså brukt over 100.000 kr på HANS kredittkort bak hans rygg? Syns han er snill med deg jeg. Jeg hadde klippet kortet ditt og gitt deg kanskje 1000 kr i kontanter til måneden, egentlig mindre, for det er lite man faktisk trenger. Du er økonomisk utro. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har nå en ganske rasende mann i huset. Det har seg slik at jeg har levd over evne ser jeg nå. Har uten at han har visst det, brukt 120000kr fra hans kredittkort. Det har han nå funnet ut og har forlangt at all min lønn blir satt rett inn på hans konto og at jeg får utbetalt 2500 i uka i matpenger. Alle andre utgifter må gå igjennom han og hans kontroll. Skjønner han er sint, men samtidig føler jeg meg som et barn som er satt under administrasjon. Trenger jeg en mascara,så må jeg spørre om penger. Andre som har gjort lignende dumheter? Anonymkode: 186ad...2bb Jeg synes det er rett og rimelig. Du får gode matpenger forresten. Er sikkert non til mascara også 😉 Anonymkode: 67512...8ac
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har nå en ganske rasende mann i huset. Det har seg slik at jeg har levd over evne ser jeg nå. Har uten at han har visst det, brukt 120000kr fra hans kredittkort. Det har han nå funnet ut og har forlangt at all min lønn blir satt rett inn på hans konto og at jeg får utbetalt 2500 i uka i matpenger. Alle andre utgifter må gå igjennom han og hans kontroll. Skjønner han er sint, men samtidig føler jeg meg som et barn som er satt under administrasjon. Trenger jeg en mascara,så må jeg spørre om penger. Andre som har gjort lignende dumheter? Anonymkode: 186ad...2bb Hadde jeg vært han hadde jeg gått på dagen og anmeldt deg i tillegg. Anonymkode: a30f1...399 2
appelsinjuice Skrevet 1. februar 2021 #19 Skrevet 1. februar 2021 2500 kr. til mat i UKA?!? Hvor mye spiser du egentlig? 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #20 Skrevet 1. februar 2021 Hva slags råd ønsker du egentlig? Du har stjålet 120 000,- av mannen din, er vel bare rett og rimelig at du må betale de tilbake? Kan forsåvidt være enig i at han umyndiggjør deg ved å ta lønnen din på sin konto for deretter å gi deg lommepenger, istedet for å lage en avtale om tilbakebetaling, men samtidig så er det jo ikke rart at tilliten hans til deg er lik 0. Hva var planen din hvis han ikke hadde oppdaget det? Anonymkode: 8bb62...e23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå