AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hun jeg dater bruker ikke BH til vanlig. Jeg kjenner at jeg synes det er rart. Jeg spurte hvorfor og hun sa at hun likte å ikke ha på seg BH og at hun følte seg sexy uten. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Det er ikke det at det er stygt eller noe, hun har fine pupper, men de er såpass at man SER at hun ikke bruker. De er store nok til at de beveger seg synlig, og med tynn skjorte og sånn kan man skimte det under. Hun bare lo da jeg sa det jeg sa. Men er dette innafor? Anonymkode: ae67b...8b4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun jeg dater bruker ikke BH til vanlig. Jeg kjenner at jeg synes det er rart. Jeg spurte hvorfor og hun sa at hun likte å ikke ha på seg BH og at hun følte seg sexy uten. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Det er ikke det at det er stygt eller noe, hun har fine pupper, men de er såpass at man SER at hun ikke bruker. De er store nok til at de beveger seg synlig, og med tynn skjorte og sånn kan man skimte det under. Hun bare lo da jeg sa det jeg sa. Men er dette innafor? Anonymkode: ae67b...8b4 Hmm altså, det er innafor hvis man selv synes det er komfortabelt, og ingen andre kan bestemme hva man skal ha på seg. Å ikke behøve bruke BH hele tiden er en frihet hvis man liker det. Jeg liker best å ha på BH, men dersom jeg dropper det iblant vises det litt men ikke veldig godt. Det er jo hennes valg da, sånn sett er det innafor. Anonymkode: b72e2...86c 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Om hun går uten BH på jobb, og dette er synlig for andre, vil jeg si det er vanvittig harry og framstår billig og oppmerksomhetssykt. Anonymkode: ad78a...806 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Heier på henne! Jeg hater å gå med bh. Puppene mine er store, antagelig slik du beskriver det, og jeg føler meg tvunget inn i bh fordi verden har bestemt at det er riktig at alle bruker bh. Jeg virkelig hater å bruke bh (og ja, jeg bruker riktig type bh og størrelse). Jeg tar konsekvent av meg BHen når jeg er hjemme, da er jeg ferdig med denne tvangsbøylen! Anonymkode: 1c929...a6f 19
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Hennes valg om hun bruker BH eller ikke, men litt sært å la være å bruke BH for å "føle seg sexy". Det er nok helst kvinner med så små bryst som dropper BH, fordi de faktisk slipper unna med det. Anonymkode: 044a3...86e 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Sexy er det ikke hvertfall! Jeg snur meg vekk fordi jeg syns det er flaut. Men folk må ta sine egne valg. Anonymkode: ab132...8bd 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Har aldri på bh når jeg er hjemme alene. Men alltid i offentligheten, dels fordi puppene mine er litt uregjerlige, dels fordi det bare er man "skal". Jeg tenker ikke på "å gå uten bh" som "horete" 😄 jeg husker tvertimot at da jeg begynte å bruke bh, hvor veldig bevisst min seksualitet jeg ble. Og jeg synes bh'er ofte er synlige gjennom klær; jeg har aldri lagt merke til at en kvinne ikke har bh under. Anonymkode: 93565...eb0 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 Mange menn som er innom og trykker «liker» her, skjønner jeg. Anonymkode: ad78a...806
exictence Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 Ja, jeg synes det. Skulle ønske de som følte seg mest komfortabel uten, gikk uten. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 Jeg ville brukt bh dersom de var så store at de beveget seg når jeg gikk. Men mine er ikke så store, de er middels små og sitter i ro når jeg går. Så jeg går ofte uten bh. Litt avhengig av hva slags klesplagg jeg har på overkroppen ellers. Noen er gjennomsiktige eller stoffet gjør på en måte brystvortene veldig synlige. Da bruker jeg bh. Anonymkode: 845f3...b21 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 Jeg går uten bh alle steder utenom jobb. Hvis jeg har på meg en litt tykk genser på jobb så går jeg uten der og. Ene og alene fordi det er ekstremt ubehagelig å gå med bh. Jeg har mellomstore pupper med store nipler som fort viser gjennom, men det driter jeg i 😊 Anonymkode: 35885...47d 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sexy er det ikke hvertfall! Jeg snur meg vekk fordi jeg syns det er flaut. Men folk må ta sine egne valg. Anonymkode: ab132...8bd Jeg synes det er supersexy. Hadde gått uten BH selv om jeg hadde vært komfortabel med det. Anonymkode: 45caf...0fa
Chizue Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 Går aldri med. Jeg synes det er verre å ha på, da brystene blir mer definerte og jeg får en gigantisk utringning. Det er først når jeg har på BH hvor jeg ser menn flytte blikket, uten-ingen som bryr seg 👍 Jeg bruker forsåvidt 2x singletter i jobbsammenheng, en som er stram (sport singlet) og en som er løsere. 👍 Og jobbuniform. Aldri fått klager eller ekle blikk 🤷♀️ 2
Hunmedham Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Jeg synes du skal være stolt av dama, jeg! Hvis hun egentlig er flott når hun går sånn (jeg er enig i at det ikke ser flott ut dersom brystene er for tunge eller dersom man av andre kroppslige grunner ikke burde gå uten), skal du ikke tenke så mye på at det synes for andre. Tenk heller at de kanskje synes du har en deilig kjæreste, og tenk på det hun selv sier - at hun liker det og at det får henne til å føle seg sexy. Er ikke det en fin ting, da?! Det kommer vel deg til gode og du har vel litt glede av synet, du også? Da jeg var yngre var det kjempevanlig å gå uten BH. Dette høres jo litt ut som beretninger fra en "svunnen tid", men på åttitallet gikk folk uten BH nesten bestandig. Det var på den tiden de fleste også solte seg toppløse på stranden (og hadde kjønnshår mellom bena). Jeg husker at jeg gikk med små piquet-tskjorter, smale singleter med vid armåpning og tynne linskjorter med løse bryster, som danset og knoppet seg som de ville. Om folk så brystvorten gjennom stoffet eller nedi en utringning, var det helt udramatisk. Egentlig en fin tid. 3
Peanut Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Det er nok helst kvinner med så små bryst som dropper BH, fordi de faktisk slipper unna med det. Anonymkode: 044a3...86e Jeg har ca medium pupper og møkkalei bh så går uten. Jeg har knapt gått med bh på 10 år. 17 hours ago, Chizue said: Det er først når jeg har på BH hvor jeg ser menn flytte blikket, uten-ingen som bryr seg 👍 Ingen bryr seg om jeg går med bh, men om jeg går uten da... tydeligvis så sees det når jeg går så kanskje derfor 🤔 Jeg bryr meg faktisk ikke. Jeg selv ser ikke akkurat på andre kvinners pupper om de har bh eller ikke- det er deres valg 3
Hunmedham Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 BHer med innlegg ble laget for å skjule brystvorter som knopper seg. En eller annen (sikkert i USA) fikk det for seg at erigerte brystvorter var seksuelt upassende og fant opp en måte å skjule det på. Jeg har aldri skjønt hvorfor moderne jenter og kvinner finner seg i at deres helt normalt kroppsfunksjoner skal skjules som noe negativt. 1
n_97 Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 Går ikke med om vinteren, da bruker jeg som regel store posete klær så det synes ikke. Om sommeren når jeg har på t-skjorte bruker jeg. Får være opptil enhver hva de vil. Men jeg tror muskulaturen har godt av noen bh frie dager av og til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå