AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Hei! Jeg er ganske ny her på KG. Jeg hadde en MA i oktober 20. Nå er jeg gravid igjen i ca. uke 7, og jeg er helt overbevist at det samme har skjedd igjen. Jeg har blødd friskt en gang, og har brunlig utflod nesten daglig. Jeg har ikke hatt noen smerter eller klumpete utflod. Jeg får dessverre ikke komme på TU før i midten av neste uke, så må holde ut en 10 dager til. Det jeg lurer på er derfor: er det noen her inne som har hatt flere MA enn 1? Jeg har hørt om feks SA + SA og MA + SA men ikke så mange MA + MA. Hvis noen her har hatt mer enn en MA på rad, fant dere årsaken? Gikk det på 3. forsøket? Jeg er livredd for å måtte bli innlagt på sykehuset igjen for abort, og enda mer redd for at det skal gå til h***** en 3 gang også. håper virkelig noen kan svare meg! Det skal sies at jeg prøvde 13 mnd før jeg ble gravid første gang, har vært en prøver siden mai 2019, og har fortsatt ingen barn😥 Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Har ikke svar til deg, men sender deg en stor klem❤ Har selv hatt en MA og skal på ultralyd i morgen i graviditeten etter den. Er livredd! Har selv googlet dette temaet, men ikke funnet noe sikkert svar... Anonymkode: 848c8...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke svar til deg, men sender deg en stor klem❤ Har selv hatt en MA og skal på ultralyd i morgen i graviditeten etter den. Er livredd! Har selv googlet dette temaet, men ikke funnet noe sikkert svar... Anonymkode: 848c8...d07 Tusen takk! Klem til deg også da❤️ Nei, det er veldig lite info å finne om temaet, derfor jeg håpte noen her hadde noe svar! Masse lykke til i morgen, og gjerne oppdater hvordan det gikk🥰 håper noen andre her inne har noe info å dele!🤞🏽TS Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 Ønsker å gi deg en stor klem, for jeg vet hvor jævlig det er å være så redd i et nytt svangerskap når man har en dårlig erfaring bak seg Har ikke opplevd akkurat det du spør om, men jeg har to SA'er, en senabort og en MA i bagasjen, så jeg forstår hvordan du har det. Ta en time om gangen... gjør noe hyggelig, sov mye osv. så går nok dagene. Masse lykke til 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Del Skrevet 1. februar 2021 Amatariel skrev (21 minutter siden): Ønsker å gi deg en stor klem, for jeg vet hvor jævlig det er å være så redd i et nytt svangerskap når man har en dårlig erfaring bak seg Har ikke opplevd akkurat det du spør om, men jeg har to SA'er, en senabort og en MA i bagasjen, så jeg forstår hvordan du har det. Ta en time om gangen... gjør noe hyggelig, sov mye osv. så går nok dagene. Masse lykke til 🤞 Tusen takk for gode ord❤️ Setter stor pris på svar! Det er både godt og vondt å hørre om andre som har opplevd lignende! Håper virkelig det har ordnet seg for deg og at du har hvertfall ett barn🥰 klem tilbake! Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 #6 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for gode ord❤️ Setter stor pris på svar! Det er både godt og vondt å hørre om andre som har opplevd lignende! Håper virkelig det har ordnet seg for deg og at du har hvertfall ett barn🥰 klem tilbake! Anonymkode: ebedc...8e9 Ja, det skulle jeg kanskje ha sagt, men jeg har tre barn og prøver på nr. 4 nå ❤️ Ga aldri opp, selv om det var en god del nedturer! Det lønner seg om man ikke gir opp og holder ut Jeg hadde to SA'er og den senaborten mellom nr. 2 og 3. Så kan love deg jeg var redd da jeg ble gravid for fjerde gang på et år... men den spiren holdt heldigvis. Og så hadde jeg en MA nå i sommer når vi forsøker på sistemann. Kjenner det er tungt, spesielt når månedene går og jeg fortsatt ikke er gravid. Men jeg SKAL klare det. Viktig å ha troen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Del Skrevet 1. februar 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Ja, det skulle jeg kanskje ha sagt, men jeg har tre barn og prøver på nr. 4 nå ❤️ Ga aldri opp, selv om det var en god del nedturer! Det lønner seg om man ikke gir opp og holder ut Jeg hadde to SA'er og den senaborten mellom nr. 2 og 3. Så kan love deg jeg var redd da jeg ble gravid for fjerde gang på et år... men den spiren holdt heldigvis. Og så hadde jeg en MA nå i sommer når vi forsøker på sistemann. Kjenner det er tungt, spesielt når månedene går og jeg fortsatt ikke er gravid. Men jeg SKAL klare det. Viktig å ha troen. Takk for håp, jeg skal holde ut og ikke gi opp drømmen ❤️ Er heldigvis bare 25 år gammel, og satser på det er ett bra tegn at jeg ble veldig fort gravid igjen etter jeg mistet, selv om jeg brukte 13 mnd på å bli gravid første gang🤞🏽 Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg vet hvordan du har det! Jeg hadde det slik: 1. MA - påvist tidlig UL uke 12, ingen embryo. Ingen spotting, ekstremt trøtt. 2. Vellykket svangerskap. Kvalm, trøtt, ingen spotting. 3. MA - påvist tidlig UL uke 9, ingen embryo. Spotting, kvalm, trøtt. 4. Vellykket svangerskap. Spotting, kvalm, trøtt. Tror ikke det er vanlig å ha flere på rad. Det var heller ikke helt sammenheng mellom tidlige symptomer og utfall av svangerskapet for min del. Ønsker deg lykke til Anonymkode: 34023...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet hvordan du har det! Jeg hadde det slik: 1. MA - påvist tidlig UL uke 12, ingen embryo. Ingen spotting, ekstremt trøtt. 2. Vellykket svangerskap. Kvalm, trøtt, ingen spotting. 3. MA - påvist tidlig UL uke 9, ingen embryo. Spotting, kvalm, trøtt. 4. Vellykket svangerskap. Spotting, kvalm, trøtt. Tror ikke det er vanlig å ha flere på rad. Det var heller ikke helt sammenheng mellom tidlige symptomer og utfall av svangerskapet for min del. Ønsker deg lykke til Anonymkode: 34023...c79 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg, svaret ditt hjalp meg faktisk veldig mye nå på å føle meg litt roligere i ventetiden 🥰🥰 TS Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Del Skrevet 2. februar 2021 Ingen dette har skjedd med? Må i så fall være et bra tegn håper jeg 🥰 TS Anonymkode: ebedc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå