Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forlovet og venter på visum, det tar minst 6 mnd før hen kan komme, kanskje lengre nå pga stengte grenser.

Hen har sluttet i jobben selvom hen hadde mulighet til å forsette, bor gratis hos foreldre fram til hen kommer hit og vi skal gifte oss.

Varseltegn?

Anonymkode: 0c297...985

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forlovet og venter på visum, det tar minst 6 mnd før hen kan komme, kanskje lengre nå pga stengte grenser.

Hen har sluttet i jobben selvom hen hadde mulighet til å forsette, bor gratis hos foreldre fram til hen kommer hit og vi skal gifte oss.

Varseltegn?

Vært sammen 10 mnds tid.

Skrevet

Det hadde jeg sett på som et stort rødt flagg i hvert fall. 

• Liker 20
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Det hadde jeg sett på som et stort rødt flagg i hvert fall. 

Ja, spesielt når hen kunne fortsette, lurer på om hen tror jeg er rik og skal brødfø hen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Varseltegn?

Idiotisk å si opp jobben. Selv om hen bor gratis hos foreldre, koster jo mat, flybilletter og andre utgifter. 

Det normale ville vært å jobbe fram til visum og så ta ut permisjon noen uker/mnd for å gifte seg (hen må sannsynligvis tilbake til eget land mens dere venter på familieforening). 

Anonymkode: 38daa...6a5

• Liker 12
Skrevet

Idiotisk å si opp jobben. Selv om hen bor gratis hos foreldre, koster jo mat, flybilletter og andre utgifter. 

Det normale ville vært å jobbe fram til visum og så ta ut permisjon noen uker/mnd for å gifte seg (hen må sannsynligvis tilbake til eget land mens dere venter på familieforening). 

Hen har litt sparepenger, det er ikke mye her i Norge. 

Hen blir boende etter giftemålet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"må gifte oss innen 6 mnd hen lander i Norge.

Skrevet

Dere har vært sammen i 10 måneder og skal allerede gifte dere ? :klo: Nå under corona? Hvor mye tid har dere faktisk tilbragt sammen? :klo: 

Og hvem forventer h*n at skal betale for flybillettene ? Og hvordan tenker dere at h*n skal forsørge seg selv når h*n kommer hit? Hva er jobbutsiktene h*ns? 

Anonymkode: ce8cf...07a

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Betaler flybilletten hit.

Skrevet

Er dette "90 day - the other way"?

Anonymkode: 6e036...155

• Liker 11
Skrevet

Dere har vært sammen i 10 måneder og skal allerede gifte dere ? :klo: Nå under corona? Hvor mye tid har dere faktisk tilbragt sammen? :klo: 

Og hvem forventer h*n at skal betale for flybillettene ? Og hvordan tenker dere at h*n skal forsørge seg selv når h*n kommer hit? Hva er jobbutsiktene h*ns? 

Pga corona, hadde vi ikke gjort, det hadde hen ikke kommet hit på enda lengre tid.

Hen skal lære seg norsk disse mnd sier hen.

Skrevet

Er dette "90 day - the other way"?

Anonymkode: 6e036...155

6 mnd fra hen lander.

Skrevet

Jeg betaler flybillettene.

Usikker på jobbutsiktene selvom hen har grei utdannelse i landet hens.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Møtes på to ukers ferie i fjor, prater nesten hver dag på facetime.

Skrevet

Herregud ja!!! Dette er et tydelig varsel på at du får et barn til mann! 
stopp dette før det er for sent! 
litt ubehag nå, eller et liv i tragedie.??? 

Hadde løpt så fort jeg kunne!! 

Anonymkode: b1da2...312

• Liker 6
Skrevet

O. T. altså men jeg merker at jeg foretrekker 100 ganger å lese h*n enn hen... 

• Liker 20
Skrevet

Herregud ja!!! Dette er et tydelig varsel på at du får et barn til mann! 
stopp dette før det er for sent! 
litt ubehag nå, eller et liv i tragedie.??? 

Hadde løpt så fort jeg kunne!! 

Ja, du tror det en goldiger?

Skrevet
Pås skrev (1 minutt siden):

O. T. altså men jeg merker at jeg foretrekker 100 ganger å lese h*n enn hen... 

Noted, selvom jeg ikke synes det er det viktigste med tråden.

Nå kommer noen andre å klager på at de foretrekker hen..

Skrevet

Huff, høres ut som denne personen bare er interessert i å komme seg til Norge. 

Personlig forstår jeg ikke hvordan du føler deg komfortabel med å skulle gifte deg med noen du har møtt i to uker på ferie. Da kjenner dere jo knapt hverandre. Uansett hvor mye dere snakker på FaceTime, så blir dere ikke ordentlig kjent med hverandres personlighet og hvordan det er å bo sammen osv - det er jo noe helt annet enn å være på feire sammen. 

Anonymkode: 1697d...99e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, du tror det en goldiger?

Tenkte mere et stort barn. En du skal forsørge, vaske etter, lage mat til, stille opp til ubegrenset sex, føde barna til (og aldri få hjelp og støtte). 
og dette er en mann du på ingen måte kjenner!! 
Om dere så facetimer 24/7 vil det aldri gi et bilde av hvem han faktisk er i hverdagen!  
Men for all del- som man reder ligger man! 
Regner med nytt innlegg fra deg om et år der du klager over en uholdbar hverdag med en drittsekk som ikke respekterer deg..! 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...