hs_ Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Hei 😄 Jeg fjernet nettopp visdomstannen og trenger noen tips til middager og snacks jeg kan spise de neste dagene. Er det noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 Potetstappe, smoothies, avokado(mos), babymat på glass (det er helt greit i korte perioder, bare man har på litt salt/krydder), risgrøt, rømmegrøt, havregrynsgrøt, yohgurt, kokt egg. Anonymkode: e5e65...cba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 Tomatsuppe laget på hermetiske tomater og røde linser Mye god mos og pureer grønnsaker Smoothies Snackpot (samme konsept som mr lee nudelboks) som blandes med varmt vann om du skal ha med matpakke Polarbrød Havregrøt Fiskekaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 hs_ skrev (12 minutter siden): Hei 😄 Jeg fjernet nettopp visdomstannen og trenger noen tips til middager og snacks jeg kan spise de neste dagene. Er det noen som har forslag? Purésupper er vel det jeg ville spist da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hs_ Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2021 20 minutter siden, Summeer said: Tomatsuppe laget på hermetiske tomater og røde linser Mye god mos og pureer grønnsaker Smoothies Snackpot (samme konsept som mr lee nudelboks) som blandes med varmt vann om du skal ha med matpakke Polarbrød Havregrøt Fiskekaker Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Del Skrevet 2. februar 2021 Off, så mye kjedelig som ble nevnt her... Jeg trakk to visdomstenner en gang jeg skulle være med på mange restaurantbesøk. Valgte konsekvent vegetarmat. Dette førte i sin tur til at jeg kuttet ut kjøtt og ble vegetarianer. Men da snakker vi om ordentlig nydelige indiske og marokkanske retter, ikke om tomatsuppe og polarbrød 😒 Anonymkode: be143...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 2. februar 2021 #7 Del Skrevet 2. februar 2021 Dal med ris. Laks med sellerirotpuré . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. februar 2021 #8 Del Skrevet 2. februar 2021 Bare tygg på den andre siden:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 2. februar 2021 #9 Del Skrevet 2. februar 2021 LittDiva skrev (1 time siden): Dal med ris. Laks med sellerirotpuré . Ris er ikke greit å spise når man nylig har fjernet en visdomstann. Det er i allefall min erfaring. Riskornene legger seg lett ned i gropen hvor tanna sto, og er vanskelige å få ut. Det samme gjelder byggryn, quinoa og andre typer gryn. Unngå også brød med helkorn eller frø. Støtter forslagene om purésupper, grøt eller smoothie. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Del Skrevet 2. februar 2021 Linsesuppe du moser med stavmikser. Anonymkode: c50e2...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 3. februar 2021 #11 Del Skrevet 3. februar 2021 Kniv & gaffel skrev (9 timer siden): Ris er ikke greit å spise når man nylig har fjernet en visdomstann. Det er i allefall min erfaring. Riskornene legger seg lett ned i gropen hvor tanna sto, og er vanskelige å få ut. Det samme gjelder byggryn, quinoa og andre typer gryn. Unngå også brød med helkorn eller frø. Støtter forslagene om purésupper, grøt eller smoothie. God bedring! Dal uten ris da😸. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå