AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Del Skrevet 1. februar 2021 Trenger å sette inn enn del kontakter til konto, har en regning som skal betales i dag. Bor i Oslo, så kan ikke gå inn på banken. Minibank har ikke mulighet til innskudd. Kan jeg gjøre det i matbutikk? Regner ikke med at de tar kontanter. Konto i DnB Anonymkode: f06a2...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 1. februar 2021 #2 Del Skrevet 1. februar 2021 På Majorstua har Dnb egen innskuddsautomat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Del Skrevet 1. februar 2021 I Trondheim kan man i hvert fall sette inn kontanter i DnB hos Kiwi, aner ikke om dette er mulig i hele landet. Anonymkode: 01033...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Del Skrevet 1. februar 2021 Hva er du for en dodgy person som sitter med masse cash og null på konto? Nysgjerrig på hvordan du havnet i den situasjonen. Anonymkode: 3ab80...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 1. februar 2021 #5 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er du for en dodgy person som sitter med masse cash og null på konto? Nysgjerrig på hvordan du havnet i den situasjonen. Anonymkode: 3ab80...fb7 Hvor står det at TS har null på konto? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 1. februar 2021 #6 Del Skrevet 1. februar 2021 Det er også en innskudds automat på Karl Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Del Skrevet 1. februar 2021 OPIgirl skrev (33 minutter siden): Hvor står det at TS har null på konto? Har i hvert fall for lite på konto til å betale en regning. Anonymkode: a9134...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Del Skrevet 1. februar 2021 Har skjedd meg også, av flere, helt legitime grunner. Ene gangen var arbeidsgiver for sen med utbetaling av lønn, andre gangen skulle jeg ta ut 500 for å betale for mat pappa kjøpte for meg da jeg var syk (mens som han nektet å ta imot, så klart), men greide å ta ut 5000 ved en feil, så da stod jeg der plutselig med nesten tom konto. Anonymkode: 5cfa0...f97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Del Skrevet 1. februar 2021 Spar kan gjøre innskudd og uttak av penger for dnb kunde4 i kassa. Anonymkode: 84f72...ec9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spar kan gjøre innskudd og uttak av penger for dnb kunde4 i kassa. Anonymkode: 84f72...ec9 Er det kostnadsfritt? Anonymkode: 9d8be...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. februar 2021 #11 Del Skrevet 1. februar 2021 Innskuddsautomater har Sparebank1 og, har det i mange år her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det kostnadsfritt? Anonymkode: 9d8be...e53 Ja, jeg har både satt inn og tatt ut penger der. Bare sier det til ham i kassa at man er DNB kunde og hva en vil Anonymkode: 84f72...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Del Skrevet 1. februar 2021 Måneskinn skrev (2 timer siden): På Majorstua har Dnb egen innskuddsautomat Hvor er den? Så bare en minibank ved den som ligger i msjorstukrysset. Anonymkode: f06a2...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er du for en dodgy person som sitter med masse cash og null på konto? Nysgjerrig på hvordan du havnet i den situasjonen. Anonymkode: 3ab80...fb7 Det er snakk om å sette inn 1000 som jeg fikk til jul. Eller at madrassen har nådd opp til taket og jeg trenger å fjerne noen tusenlapper slik at jeg kan puste bedre. et av de to er riktig svar Anonymkode: f06a2...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 1. februar 2021 #15 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger å sette inn enn del kontakter til konto, har en regning som skal betales i dag.... Anonymkode: f06a2...6ee Problemet med det kan være at det kan føre til at du får registrert overtrekk på konto. Pengene du setter inn er ikke på konto før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #16 Del Skrevet 1. februar 2021 Whistler skrev (2 minutter siden): Problemet med det kan være at det kan føre til at du får registrert overtrekk på konto. Pengene du setter inn er ikke på konto før i morgen. Det er ikke sant, når jeg setter inn i kassa på spar så er pengene der etter ca 10 minutter. Anonymkode: 84f72...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er ikke sant, når jeg setter inn i kassa på spar så er pengene der etter ca 10 minutter. Anonymkode: 84f72...ec9 Disponibelt, ja, men ikke bokført før dagen etter. Bruker du da opp de disponible pengene, så får du renteminus på konto for "overtrekket". Dette iflg min far som er tidligere bankansatt (men jobbet med kundesystemet, ikke i kassen) Anonymkode: ef8ea...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Disponibelt, ja, men ikke bokført før dagen etter. Bruker du da opp de disponible pengene, så får du renteminus på konto for "overtrekket". Dette iflg min far som er tidligere bankansatt (men jobbet med kundesystemet, ikke i kassen) Anonymkode: ef8ea...588 Det stemmer ikke, jeg sjekket nettopp dnb kontoen min og ingenting om renteminus eller overtrekk. Jeg betaler regninger for min bestefar som ikke har nettbank, regningene hans trekkes fra min konto og noen ganger samme dagen setter jeg inn beløpet i kontanter fra ham. I følge deg burde jeg da betalt en formue i overtrekksrenter i og med at det noen ganger kan være snakk om opptil 15000kr. Anonymkode: 84f72...ec9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #19 Del Skrevet 1. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvor er den? Så bare en minibank ved den som ligger i msjorstukrysset. Anonymkode: f06a2...6ee Du går inn den døra rett innenfor den minibanken du så, så er automaten til venstre i den "gangen" du befinner deg i. Anonymkode: c6aa4...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå