AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Når jeg er på besøk hos andre er det enkelte som kan ha vond hjemmelukt. Min single bror feks, virker som han bruker tøymykneren som vaskepulver. Kan også lukte litt innestengt og surt. Det er vanskelig å kjenne sin egen "hjemmelukt", så jeg har litt angst for at andre skal synes det lukter vondt hos meg. Jeg er flink til å lufte ut med jevne mellomrom, og lar ikke søppel stå å stinke. Ellers er jeg ikke noe glad i duftlys, røkelse og duftpinner osv for jeg synes det blir så kunstig kvalm lukt av alt. Syns det holder med rengjøringsmidler, det dufter da godt nok av det uten at man trenger noen spesifikke dufter oppå der igjen? Hos mine foreldre som bor på gård lukter det mat hele tiden, for de lager mye mat og ofte over lang tid. Vet ikke hvordan jeg hadde trivdes med å lukte slik hele tide n. Glemmer jeg igjen en genser der så lukter det mat-os av tøyet. Håper og tror det lukter rent hos meg hvertfall. Hva lukter det hjemme hos dere? Anonymkode: e28e2...930 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Jeg bruker veldig lite parfymerte produkter, bare Neutral vaskemiddel osv, fordi jeg blir så dårlig av for mye parfyme. Men har funnet ut at jeg tåler faktisk eteriske oljer i luftfukteren min. Så her lukter det gjerne svakt av lavendel, kamomille eller rosmarin. Også er det innslag av peislukt, våt hund, og fuktig jord når jeg akkurat har vannet plantene. Anonymkode: 71508...68b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Har spurt faktisk. Det lukter mat og Ajax. Anonymkode: 30028...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Jeg er ekstremt glad i kaffe. Maler bønnene selv, så får noen kommentarer på at det alltid lukter svakt av kaffe i huset mitt. Med positivt fortegn🙂 Anonymkode: 28c19...14f 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Lukter svakt av duftlys i mitt hjem. Anonymkode: 57f80...acc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Bleiebøtta er nok det som dominerer luktbildet hos oss🥴 Anonymkode: cbce0...5b0 10
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Helt ærlig kjenner jeg ikke noe, verken når jeg er hjemme eller har vært ute. Huset er nettopp overtatt, så vagt nyvasket, men også litt pappkasser. Lufter ofte, og bruker Neutral til klær og Klar til det meste ellers, for minst mulig parfyme. Duftlys tenner jeg bare et par ganger i året, og vi lufter godt. Kanskje for tidlig til å ha satt noen lukt. Anonymkode: ba04e...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 Hos oss er det hundelukt og kattedo. Helt forferdelig, blir ikke kvitt det uansett hva jeg gjør. Har aldri gjester hjemme i huset pga det. Anonymkode: 8cb99...fcb 2
CorvusCorax Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 Jeg vet ikke hva min hjemmelukt er - men merker godt forskjell i andres hjem. Jeg har spurt venner/familie - de sier det lukter "godt"/behagelig. Jeg har i hvert fall ikke en plagende lukt. 1
solmåneogstjerner Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 Hos meg lukter det peisbål. Fyrer hele tiden. Det lukter godt synes jeg 😊 Veldig sjelden at jeg synes det lukter vondt hos andre. Det kan lukte mat, såpe, bål osv. Veldig sjelden det er en vond lukt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 Hos oss lukter det medisiner og "varmt" hvis jeg kan si det sånn Anonymkode: bffbe...5eb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 Hund 🐕, hundefôr 🦴, noen ganger en tørr sluk 🤢, kjøkkensøppel 😬 Håper det er bra innimellom 🌹 Anonymkode: 51b0e...62a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lukter svakt av duftlys i mitt hjem. Anonymkode: 57f80...acc Duftlys er veldig giftig for lungene. Det er bedre å brenne røkelse av ekte urter og uten parfyme og tilsetninger av lukter. Å gå en skogen når det nettopp har regnet er veldig sunt og bra for lungene. Anonymkode: 58a16...9a7 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hos oss lukter det medisiner og "varmt" hvis jeg kan si det sånn Anonymkode: bffbe...5eb Huff. Anonymkode: 58a16...9a7 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har spurt faktisk. Det lukter mat og Ajax. Anonymkode: 30028...ec4 Du må være forsiktig med vaskemidler, da det er mye miljøgifter i det. Er skadelig for lungene og kroppen. Om man skal vaske er det best med grønnsåpe og å vaske bort med vann. Ser stadig folk som bruker Ajax uten å vaske det bort med vann. Anonymkode: 58a16...9a7 3
Summeer Skrevet 1. februar 2021 #19 Skrevet 1. februar 2021 Kaffe, middag (lager mye langtidsstekt/kokt nå som jeg sitter på hjemmekontor) og tur. Vi har alltid noe som henger til tørk, og bor i skogkanten
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #20 Skrevet 1. februar 2021 Hvis det lukter noe her så er det søpla og oppvasken som står der. Klærne mine lukter sikkert veldig røyk for andre. Ikke i form for tiden. Anonymkode: ef8c4...8ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå