AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har alltid holdt telefonen i ene hånden, og skriver med pekefingeren på den andre hånden. Men nå går plutselig ikke dette lenger, får krampe i lillefingeren med en gang, den krøller seg sammen/bøyer seg mens jeg skriver. Får den alltid rett ut igjen etterpå. Hva kan dette skyldes tro? Blir jo så knotete å skrive på mobilen nå da! TS Anonymkode: eda86...ca5
Honey Dew Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Har du sjekket om du kan ha b12-mangel, eller mangel på andre vitaminer?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Honey Dew skrev (1 time siden): Har du sjekket om du kan ha b12-mangel, eller mangel på andre vitaminer? Ja, det har jeg faktisk sjekket, alt fint... TS Anonymkode: eda86...ca5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2025 #4 Skrevet 27. mai 2025 Hei, Jeg fikk også akkurat det samme nå. Krampe i ene fingeren. Er det farlig? Merket det litt oppover i armen også, men strakk/tøyde ut så det ga seg pr. nå. Anonymkode: 2b6f6...381
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå