Gå til innhold

Ca snitt på studiespesialisering sånn gennerelt? (Viken og gennerelt i landet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet det ikke er mulig å si hva snittet er på studie spess, men jeg lurte på om sånn ca. Må du ha 5er i snitt liksom eller går det med litt over 4 (4,3-4,6 osv)??

Takk for svar på forhånd!!!!

Anonymkode: 0b5bb...736

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å komme inn på studiespesialisering på Vgs? Trodde det ikke var noe snitt der, så klart blir jo høyere prioritert. Men kjenner mange som har under 3 fra ungdomsskolen, som går studiespesialisering..

Anonymkode: af689...38b

Skrevet

De mest populære skolene har høyest snitt. Husker at de tre skolene som var mest populær i min tid hadde under fem hvertfall, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro :)

Anonymkode: a0bb3...8a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

De mest populære skolene har høyest snitt. Husker at de tre skolene som var mest populær i min tid hadde under fem hvertfall, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro :)

Tusen takk for svar!! Hjalp veldig

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tusen takk for svar!!! Hjalp veldig

Skrevet

Her jeg bor kommer så å si alle inn på studiespes, i hvert fall. 

Anonymkode: 67f29...2ae

Skrevet

Det enkle svaret er at det avhenger av skolen. Skal du søke nå, og starte til høsten? Viken fylke har nemlig nå innført et nærskolesystem som gjør at du får ekstrapoeng for å søke på nærskolen. Du kan lese mer på fylket sine hjemmesider, og så har de aktuelle skolene sikkert informasjon. 

Skrevet

Kommer an på skolen. Der jeg jobber er det ganske lavt snitt, og det er utrolig mye løk som går der, ass.

Anonymkode: 5a396...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...