AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hei. Vet det ikke er mulig å si hva snittet er på studie spess, men jeg lurte på om sånn ca. Må du ha 5er i snitt liksom eller går det med litt over 4 (4,3-4,6 osv)?? Takk for svar på forhånd!!!! Anonymkode: 0b5bb...736
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 For å komme inn på studiespesialisering på Vgs? Trodde det ikke var noe snitt der, så klart blir jo høyere prioritert. Men kjenner mange som har under 3 fra ungdomsskolen, som går studiespesialisering.. Anonymkode: af689...38b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 De mest populære skolene har høyest snitt. Husker at de tre skolene som var mest populær i min tid hadde under fem hvertfall, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro Anonymkode: a0bb3...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De mest populære skolene har høyest snitt. Husker at de tre skolene som var mest populær i min tid hadde under fem hvertfall, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro Anonymkode: a0bb3...8a1 Tusen takk for svar!! Hjalp veldig Anonymkode: 0b5bb...736
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): De mest populære skolene har høyest snitt. Husker at de tre skolene som var mest populær i min tid hadde under fem hvertfall, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro Anonymkode: a0bb3...8a1 Tusen takk for svar!!! Hjalp veldig Anonymkode: 0b5bb...736
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Her jeg bor kommer så å si alle inn på studiespes, i hvert fall. Anonymkode: 67f29...2ae
Nasse Nøff Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Det enkle svaret er at det avhenger av skolen. Skal du søke nå, og starte til høsten? Viken fylke har nemlig nå innført et nærskolesystem som gjør at du får ekstrapoeng for å søke på nærskolen. Du kan lese mer på fylket sine hjemmesider, og så har de aktuelle skolene sikkert informasjon.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 Kommer an på skolen. Der jeg jobber er det ganske lavt snitt, og det er utrolig mye løk som går der, ass. Anonymkode: 5a396...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå