Gjest Lunaris Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg fant nesten ingenting! Og det var ikke mange kuppene. Mulig jeg kjøper Harry Potter til barnet. Hva skal dere kjøpe?
Ullvott Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 (endret) Jeg blir like skuffet hver gang mammutkatalogen kommer. Kanskje like greit, for jeg har egentlig bestemt meg for å ha innkjøpsstopp på bøker nå, men jeg ser ikke helt bort fra at det kommer en glipp eller to. Jeg vurderer noen av disse bøkene: 1. Søsterklokkene - Lars Mytting (fordi jeg fikk Hekneveven til jul, og den bygger på Søsterklokkene) 2. Mamma er trygda - Mimir Kristjansson (fordi den har fått gode anmeldelser) 3. Illustrert maritim ordbok (fordi jeg er glad i båtlivet) 4. Landene som forsvant (fordi både mannen og jeg er smånerdete når det gjelder geografi og historie) 5. og 6. Norges fotoalbum 1950-1959 og 1960 - 1969 (fordi jeg har 1940 - 1949, og som sagt - historienerd) Gidder ikke forhåndsbestille noe i år, for det er ikke slik at jeg MÅ ha noen av dem. Søsterklokkene skal jeg lese, men den kan jeg låne på biblioteket og de andre er det ikke så viktig med. Jeg kommer bare til å handle hvis noen av disse er igjen i butikken når jeg stikker innom. Endret 1. februar 2021 av Ullvott
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Enda et "salg" uten reelle tilbudspriser ... Anonymkode: 0693c...3a7 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Veldig skuffet jeg også. Flere av bøkene var på salget i fjor, og resten (i hvert fall de fleste) har vært på ulike tilbudskampanjer. Jeg bestilte likevel tre bøker: Brødrene Løvehjerte, Ronja Røverdatter og Mio, Min Mio av Astrid Lindgren. Jeg liker innbindingen på bøkene i disse utgavene, og kommer gradvis til å kjøpe inn de andre Lindgren-bøkene i samme innbinding etter hvert som Ark/Norli har 50% på barnebøker. Anonymkode: ee1df...f9a 1
Skogkatten Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 I fjor gikk jeg litt bananas, da var det mange bøker som fristet og jeg både forhåndsbestilte og kjøpte på impuls i butikken. I år var det ikke mye som interesserte meg, og det meste av det som var interessant har jeg fra før. Foreløpig har jeg forhåndsbestilt "Den fremmede" av Camus, fordi jeg likte "Pesten" av samme forfatter. Får se etter hvert om jeg ender opp med noe mer.
Gjest TheCatLady Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 Vet ikke. Jeg har ikke funnet noe spesielt enda egentlig. I fjor husker jeg at det var flere bøker jeg ønsket meg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #7 Skrevet 7. februar 2021 Denne boken er nedsatt ganske mye, faktisk kanskje en av de som er nedsatt mest av alle. Et kupp for mange KG-ere skulle man tro. Anonymkode: 95576...a91
Gjest89754 Skrevet 7. februar 2021 #8 Skrevet 7. februar 2021 Jeg har bestilt "Kristin Lavransdatter" fordi det er en fin utgave til en god pris, men ellers er Mammutsalget like skuffende som alltid. Mange av disse bøkene vil bli solgt enda billigere senere og de mest populære bøkene blir det massevis av på loppemarkeder etter hvert... 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #9 Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne boken er nedsatt ganske mye, faktisk kanskje en av de som er nedsatt mest av alle. Et kupp for mange KG-ere skulle man tro. Anonymkode: 95576...a91 😂😂😂 Årets kupp, vanskelig å motstå. Anonymkode: 225a9...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå