AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Den utmattende og tunge følelsen jeg fikk av å lese kort, konstante mareritt om natten og en dårlig følelse innerst inne var ikke verdt det lenger for å forutse kjærester, jobbtilbud og ukene fremover. Det er en lettelse å være kvitt denne kontrollerende avhengigheten, jeg tror tarot er noe dritt, men velmenende av de som bruker det. Veldig gøy i starten, til det ikke er så gøy lenger. Anonymkode: ea8be...a6e 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den utmattende og tunge følelsen jeg fikk av å lese kort, konstante mareritt om natten og en dårlig følelse innerst inne var ikke verdt det lenger for å forutse kjærester, jobbtilbud og ukene fremover. Det er en lettelse å være kvitt denne kontrollerende avhengigheten, jeg tror tarot er noe dritt, men velmenende av de som bruker det. Veldig gøy i starten, til det ikke er så gøy lenger. Anonymkode: ea8be...a6e Jeg har skaffet meg kort for ikke så lenge siden, og har også kjent på det første du nevner der. Det tar absolutt myyye energi! Jeg synes også det er litt skummet...? Det virker som det stemmer utrolig godt! Og det gir jo en slags "makt" man egentlig ikke skal ha. Man kan jo angivelig "se" inn i andres følelser, tanker, osv. De erfaringene jeg har til nå, er at det er veldig relaterbart. Man kan jo spørre seg: Hvor sunt er det? Hvor sant er det? Det kan fort misbrukes eller gi problemer. Jeg har ingen skikkelig dårlig følelse per nå, jeg føler ikke at kortene er "onde". Jeg tror på det gode og ber alltid om hjelp fra det gode, og å bli beskyttet fra det negative. Men, jeg tror likevel at jeg skal bruke mine med omhu og forsiktighet videre. Hvis jeg VIRKELIG er usikker på noe viktig, eller noen VIRKELIG trenger hjelp og spør, da tenker jeg å bruke dem. Tidligere har jeg sett en del "pick a cards" på YT, brukt Ride-Waite-legg på nettet, og av og til har det stemt. Skal sant sies, har spesielt advarsler jeg har fått, stemt skremmende godt. Spesielt hvis jeg vurderer å gå inn i noe med noen, og ikke lytter til kortene. Det har aldri endt bra (dette gjelder kjærlighet...). Men kortene man har for hånd selv, føler jeg likevel blir noe annet. Det føles mye sterkere ut! Jeg tror man skal være forsiktig ja Anonymkode: 21a88...a84
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har skaffet meg kort for ikke så lenge siden, og har også kjent på det første du nevner der. Det tar absolutt myyye energi! Jeg synes også det er litt skummet...? Det virker som det stemmer utrolig godt! Og det gir jo en slags "makt" man egentlig ikke skal ha. Man kan jo angivelig "se" inn i andres følelser, tanker, osv. De erfaringene jeg har til nå, er at det er veldig relaterbart. Man kan jo spørre seg: Hvor sunt er det? Hvor sant er det? Det kan fort misbrukes eller gi problemer. Jeg har ingen skikkelig dårlig følelse per nå, jeg føler ikke at kortene er "onde". Jeg tror på det gode og ber alltid om hjelp fra det gode, og å bli beskyttet fra det negative. Men, jeg tror likevel at jeg skal bruke mine med omhu og forsiktighet videre. Hvis jeg VIRKELIG er usikker på noe viktig, eller noen VIRKELIG trenger hjelp og spør, da tenker jeg å bruke dem. Tidligere har jeg sett en del "pick a cards" på YT, brukt Ride-Waite-legg på nettet, og av og til har det stemt. Skal sant sies, har spesielt advarsler jeg har fått, stemt skremmende godt. Spesielt hvis jeg vurderer å gå inn i noe med noen, og ikke lytter til kortene. Det har aldri endt bra (dette gjelder kjærlighet...). Men kortene man har for hånd selv, føler jeg likevel blir noe annet. Det føles mye sterkere ut! Jeg tror man skal være forsiktig ja Anonymkode: 21a88...a84 Ja, mye stemmer. Jeg har sett mye pick a cards, fått personlige lesninger og begynte til slutt å spør egne kort. Spurte ofte om jeg bør gå videre med menn. Og fikk 7 of swords og 3 of swords, og blitt brutalt såret av vedkommende fordi jeg valgte å gå videre likevel. For to uker siden spurte jeg hva vil skje denne uken, fikk the empress, the sun, ace of cups (de tre kortene = svangerskap som du sikkert vet) og three of cups (vennskap), venninnen min ringte to dager etterpå å sa hun var gravid. Hele livet mitt har vært sånn i 2 år nå, med å vite absolutt alt og full kontroll. Men kjenner at jeg gradvis har blitt mer død innvendig, livsgnisten ble gradvis borte. Forstår hvor spennende det er, og man føler virkelig en ny virkelighet som er utrolig spennende. Men som en intuitiv person tror jeg virkelig ikke det er bra, og noe løsnet inni meg etter jeg kastet kortene. Nå står jeg på bar bakke som er skummelt, men det kjennes veldig veldig riktig ut. Jeg tror ikke det er gode krefter som står bak, de forferdelige marerittene og den dårlige magefølelsen mens jeg holdt på hadde ikke vært der hvis noe det var noe godt som ville hjelpe meg, tenker nå jeg sånn personlig. Har dog ingen dårlige tanker om de som leser tarot, tvert imot tror jeg de fleste er empatiske og åpne mennesker Anonymkode: ea8be...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Jeg har også kastet tarotkortene mine i søpla. Nå har jeg heller begynt å lese i kaffegruten. Anonymkode: 8e16f...231 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, mye stemmer. Jeg har sett mye pick a cards, fått personlige lesninger og begynte til slutt å spør egne kort. Spurte ofte om jeg bør gå videre med menn. Og fikk 7 of swords og 3 of swords, og blitt brutalt såret av vedkommende fordi jeg valgte å gå videre likevel. For to uker siden spurte jeg hva vil skje denne uken, fikk the empress, the sun, ace of cups (de tre kortene = svangerskap som du sikkert vet) og three of cups (vennskap), venninnen min ringte to dager etterpå å sa hun var gravid. Hele livet mitt har vært sånn i 2 år nå, med å vite absolutt alt og full kontroll. Men kjenner at jeg gradvis har blitt mer død innvendig, livsgnisten ble gradvis borte. Forstår hvor spennende det er, og man føler virkelig en ny virkelighet som er utrolig spennende. Men som en intuitiv person tror jeg virkelig ikke det er bra, og noe løsnet inni meg etter jeg kastet kortene. Nå står jeg på bar bakke som er skummelt, men det kjennes veldig veldig riktig ut. Jeg tror ikke det er gode krefter som står bak, de forferdelige marerittene og den dårlige magefølelsen mens jeg holdt på hadde ikke vært der hvis noe det var noe godt som ville hjelpe meg, tenker nå jeg sånn personlig. Har dog ingen dårlige tanker om de som leser tarot, tvert imot tror jeg de fleste er empatiske og åpne mennesker Anonymkode: ea8be...a6e Veldig interessant å høre din erfaring, spesielt siden jeg er ny i dette. Jeg har forøvrig hørt andre si det samme, at det kan bli en slags kvelende avhengighet som ikke er bra. Det er jo ikke alt man skal vite, og det er jo en grunn til det. Å vite om "dårlige" ting forut, gjør jo at man blir skremt og usikker. Jeg pleier likevel å be om at kortene viser frem det gode og sannheten, og skåner for det vonde. Det virker som det hjelper...? Oi, det er jo nesten skummelt at det stemte så bra for deg! Det med graviditeten. Jeg er ikke så flink på kortenes betydning enda, men bruker intuisjonen (spesielt følelser) og Tarotingie sin nettside som veiledning. Selv har jeg fått opp at jeg kommer inn i et nytt forhold i år, et bra forhold som kanskje kan føre til graviditet. Så det blir spennende å se om det stemmer ☺️ Én ting som skremte meg litt, er at jeg har hatt en mann involvert i livet mitt over nettet (typ Tinder-dating), som jeg ikke har truffet enda, fordi jeg har hatt en ganske dårlig magefølelse av ulike grunner. Jeg spurte kortene om hjelp til det her, og som utfall er det muligens et forhold som kom opp, som jeg tolket det. Da ble jeg litt sånn: Oi... Neeei??????? Jeg hadde selv ingen dårlige følelser ovenfor kortene før jeg oppdaget at jeg blir veldig utslitt etterpå (det er kanskje naturlig når man bruker mye energi), samt leste både her og andre steder, om andre som føler seg uvel. Så nå skal jeg være forsiktig, i alle fall. Jeg tenker at det er ens egne krefter man legger i kortene også, slik som når man er åpen og intuitiv ellers i livet. Hvis man tror på det vonde og er åpen for det, da kan det fort også komme. Hmmm. Anonymkode: 21a88...a84
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Veldig interessant å høre din erfaring, spesielt siden jeg er ny i dette. Jeg har forøvrig hørt andre si det samme, at det kan bli en slags kvelende avhengighet som ikke er bra. Det er jo ikke alt man skal vite, og det er jo en grunn til det. Å vite om "dårlige" ting forut, gjør jo at man blir skremt og usikker. Jeg pleier likevel å be om at kortene viser frem det gode og sannheten, og skåner for det vonde. Det virker som det hjelper...? Oi, det er jo nesten skummelt at det stemte så bra for deg! Det med graviditeten. Jeg er ikke så flink på kortenes betydning enda, men bruker intuisjonen (spesielt følelser) og Tarotingie sin nettside som veiledning. Selv har jeg fått opp at jeg kommer inn i et nytt forhold i år, et bra forhold som kanskje kan føre til graviditet. Så det blir spennende å se om det stemmer ☺️ Én ting som skremte meg litt, er at jeg har hatt en mann involvert i livet mitt over nettet (typ Tinder-dating), som jeg ikke har truffet enda, fordi jeg har hatt en ganske dårlig magefølelse av ulike grunner. Jeg spurte kortene om hjelp til det her, og som utfall er det muligens et forhold som kom opp, som jeg tolket det. Da ble jeg litt sånn: Oi... Neeei??????? Jeg hadde selv ingen dårlige følelser ovenfor kortene før jeg oppdaget at jeg blir veldig utslitt etterpå (det er kanskje naturlig når man bruker mye energi), samt leste både her og andre steder, om andre som føler seg uvel. Så nå skal jeg være forsiktig, i alle fall. Jeg tenker at det er ens egne krefter man legger i kortene også, slik som når man er åpen og intuitiv ellers i livet. Hvis man tror på det vonde og er åpen for det, da kan det fort også komme. Hmmm. Anonymkode: 21a88...a84 Håper ikke jeg høres kverulant og bedrevitende ut, men jeg tror dessverre ikke det hjelper, ba alltid om hvitt lys jeg og, og mine spirituelle hjelpere eller Gud. På slutten ba jeg bare om hjelp fra egen energi, uten at det hjalp på utmattelsen og hodepinen. Og likevel en ekkel magefølelse at noe som ikke var godt fulgte med på meg. Var så avhengig av å vite alt at jeg overså det. Jeg er sikkert ikke så spennende å diskutere dette med da jeg ikke er positiv til det lenger, så beklager det😅husk at det er DU og din magefølelse som bestemmer, ikke la kortene diktere om du har en dårlig magefølelse ang han fyren. Du er i kontroll over din egne skjebne, og din intuisjon slår alt av spirituelle hjelpemidler 😊 Anonymkode: ea8be...a6e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 18.00): Håper ikke jeg høres kverulant og bedrevitende ut, men jeg tror dessverre ikke det hjelper, ba alltid om hvitt lys jeg og, og mine spirituelle hjelpere eller Gud. På slutten ba jeg bare om hjelp fra egen energi, uten at det hjalp på utmattelsen og hodepinen. Og likevel en ekkel magefølelse at noe som ikke var godt fulgte med på meg. Var så avhengig av å vite alt at jeg overså det. Jeg er sikkert ikke så spennende å diskutere dette med da jeg ikke er positiv til det lenger, så beklager det😅husk at det er DU og din magefølelse som bestemmer, ikke la kortene diktere om du har en dårlig magefølelse ang han fyren. Du er i kontroll over din egne skjebne, og din intuisjon slår alt av spirituelle hjelpemidler 😊 Anonymkode: ea8be...a6e Nei, jeg synes det er nyttig å høre dine erfaringer. Det er jo ingen som har "fasiten" her, men jeg kjenner at jeg har blitt litt mer skeptisk selv. Jeg er ikke utslitt og sliten de dagene jeg IKKE bruker kortene, så det er noe i det. Det siste der er jeg enig i, det er en selv som bestemmer, selvsagt. Det som likevel er litt "creepy" er at tidligere, når kortene har vist meg et mulig dårlig resultat av et valg, og jeg har gjort ting for å styre unna dette valget/personen/eller hva det nå enn er... så har det på en måte skjedd noe som har gjort at jeg likevel har havnet i den posisjonen, og det har endt dårlig. Så jeg er litt usikker på om kortene alltid viser hva som skjer om man fortsetter i denne retningen, eller om det resultatet UANSETT. Man bør vel være litt forsiktig med hva man spør om, mtp. om man faktisk VIL vite det 😅 Anonymkode: 21a88...a84
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg synes det er nyttig å høre dine erfaringer. Det er jo ingen som har "fasiten" her, men jeg kjenner at jeg har blitt litt mer skeptisk selv. Jeg er ikke utslitt og sliten de dagene jeg IKKE bruker kortene, så det er noe i det. Det siste der er jeg enig i, det er en selv som bestemmer, selvsagt. Det som likevel er litt "creepy" er at tidligere, når kortene har vist meg et mulig dårlig resultat av et valg, og jeg har gjort ting for å styre unna dette valget/personen/eller hva det nå enn er... så har det på en måte skjedd noe som har gjort at jeg likevel har havnet i den posisjonen, og det har endt dårlig. Så jeg er litt usikker på om kortene alltid viser hva som skjer om man fortsetter i denne retningen, eller om det resultatet UANSETT. Man bør vel være litt forsiktig med hva man spør om, mtp. om man faktisk VIL vite det 😅 Anonymkode: 21a88...a84 Ja, skjønner hva du mener. Husker en dag jeg trakk knight of wands og two of cups (mine kort på meningsløs sex) for helgen som kommer, jeg ble trass og tenkte ikke tale om. La meg, og våknet på natten at en tidligere flamme med litt innabords ringte på døren og spurte om han kunne overnatte, så ble utfallet sånn likevel. Det kan være veldig hemmende, å føle at kortene styrer og at selv om man har fri vilje så er det frykten for at det skjer likevel. Det som fikk meg inn i tarotkort til å begynne med var nettopp en sånn knight of wands type. Tenkte over om hvordan livet var før og etter tarot, og jeg var lykkeligere før de to årene jeg drev med det, selv om jeg trodde jeg ikke kunne leve uten mens jeg holdt på med det. Hjalp jo også venner som var hyggelig. Men ser at ca 1,5 år inn i gamet ble jeg mer likegyldig og deppa sånn generelt. Har sett noen videoer på YT om andre som har gitt seg, og det var sprøtt å se mønsteret at alle sier det samme, de følte seg utmattet med hodepine, og ble mørkere og flatere i humøret. Det er jo bra du allerede nå er bevisst på dette, sånn at hvis du merker livet var bedre før så kan du kutte ut før det er for sent Anonymkode: ea8be...a6e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #9 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, skjønner hva du mener. Husker en dag jeg trakk knight of wands og two of cups (mine kort på meningsløs sex) for helgen som kommer, jeg ble trass og tenkte ikke tale om. La meg, og våknet på natten at en tidligere flamme med litt innabords ringte på døren og spurte om han kunne overnatte, så ble utfallet sånn likevel. Det kan være veldig hemmende, å føle at kortene styrer og at selv om man har fri vilje så er det frykten for at det skjer likevel. Det som fikk meg inn i tarotkort til å begynne med var nettopp en sånn knight of wands type. Tenkte over om hvordan livet var før og etter tarot, og jeg var lykkeligere før de to årene jeg drev med det, selv om jeg trodde jeg ikke kunne leve uten mens jeg holdt på med det. Hjalp jo også venner som var hyggelig. Men ser at ca 1,5 år inn i gamet ble jeg mer likegyldig og deppa sånn generelt. Har sett noen videoer på YT om andre som har gitt seg, og det var sprøtt å se mønsteret at alle sier det samme, de følte seg utmattet med hodepine, og ble mørkere og flatere i humøret. Det er jo bra du allerede nå er bevisst på dette, sånn at hvis du merker livet var bedre før så kan du kutte ut før det er for sent Anonymkode: ea8be...a6e Oi da! Ja, der ser man 🙈 Jeg har opplevd noe lignende selv. Jeg lurer på: Hvor/hvordan lærte du tarot? Er det en mer standard "oppskrift" bak kortene? Eller bruker du intuisjon også? Hva om intuisjonen føler noe annet enn det man vet kortet betyr mer generelt? Jeg har brukt Tarotingie (.com) sine tolkninger av kortene, og ser at mye der går igjen på flere sider. Et kort jeg av og til sliter med å tolke er six of swords og page of swords ifb. med kjærlighet. Hvordan ville du tolket det? Du trenger ikke svare om du har tatt helt avstand fra Tarot altså!! Men hadde vært interessant å høre fra noen som det høres ut som kan det. Anonymkode: 21a88...a84
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #10 Skrevet 5. februar 2021 Jeg har kastet mine. Det kunne være gøy å legge kortene for andre og samtidig være i dialog med dem men å legge for seg selv er bare djevelens verk som jeg sier. Anonymkode: ff74d...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #11 Skrevet 5. februar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Oi da! Ja, der ser man 🙈 Jeg har opplevd noe lignende selv. Jeg lurer på: Hvor/hvordan lærte du tarot? Er det en mer standard "oppskrift" bak kortene? Eller bruker du intuisjon også? Hva om intuisjonen føler noe annet enn det man vet kortet betyr mer generelt? Jeg har brukt Tarotingie (.com) sine tolkninger av kortene, og ser at mye der går igjen på flere sider. Et kort jeg av og til sliter med å tolke er six of swords og page of swords ifb. med kjærlighet. Hvordan ville du tolket det? Du trenger ikke svare om du har tatt helt avstand fra Tarot altså!! Men hadde vært interessant å høre fra noen som det høres ut som kan det. Anonymkode: 21a88...a84 Før jeg begynte med tarot så jeg veldig opp til en annen tarotleser som ga seg rett etter jeg begynte, lærte mye av henne. Det startet egentlig ganske raskt, hun anbefalte meg å bruke fall out cards (amerikansk dame) altså kort som faller ut av bunken mens du spør fremover å trekke av intuisjon, og jeg oppdaget så at det faktisk traff bedre. Det var egentlig så enkelt som at jeg stokket, stilte spørsmål og kort falt ut, ofte følte jeg meg kald på høyre skulder og hodepine når det skjedde, da var også kortene skremmende korrekte. Hadde ikke tørt å skrive det noe annet sted enn som anonym her, for høres jo helt tullete ut. Hendte intuisjonen sa seg imot så jeg stokket mer, og da kom det så korrekte kort ut at jeg måtte le og alt ga mening. Page of swords trenger ikke bety noe negativt iht kjærlighet, kan også være positivt som at du får en ny begynnelse eller klarhet i en situasjon. Six of swords kan gå begge veier, enten komme deg over noen eller at du og din kjære kommer dere videre fra en vanskelig situasjon. Anonymkode: ea8be...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #12 Skrevet 5. februar 2021 Spennende at folk kan ha en lang diskusjon om noe som bare foregår oppi hodene deres som dere finner på selv og ikke har noen relevans for virkeligheten. På den annen side, menn bruker jo masse tid på å diskutere hvilket star wars-våpen som er best og sånt. Tarot er kanskje bare kvinners versjon av dette? Men..på den annen side igjen så vet de jo at star wars ikke er virkelig, mens det ser ut som om dere faktisk tror at tarotkort har magi i seg på virkelig..hmm.. Anonymkode: 3de81...0da 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #13 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende at folk kan ha en lang diskusjon om noe som bare foregår oppi hodene deres som dere finner på selv og ikke har noen relevans for virkeligheten. På den annen side, menn bruker jo masse tid på å diskutere hvilket star wars-våpen som er best og sånt. Tarot er kanskje bare kvinners versjon av dette? Men..på den annen side igjen så vet de jo at star wars ikke er virkelig, mens det ser ut som om dere faktisk tror at tarotkort har magi i seg på virkelig..hmm.. Anonymkode: 3de81...0da Jeg får spørre da, tror dere faktisk på at tarotkort er magiske, eller er det litt sånn at dere egentlig vet at dere bare finner det på selv men det er litt gøy å late som? Seriøst spørsmål, prøver ikke å fornærme noen, vet at mange som tror på spåmagi og gudemagi og sånn kan bli fornærmet over spørsmål, er ikke ute etter dårlig stemning altså. Anonymkode: 3de81...0da
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #14 Skrevet 5. februar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får spørre da, tror dere faktisk på at tarotkort er magiske, eller er det litt sånn at dere egentlig vet at dere bare finner det på selv men det er litt gøy å late som? Seriøst spørsmål, prøver ikke å fornærme noen, vet at mange som tror på spåmagi og gudemagi og sånn kan bli fornærmet over spørsmål, er ikke ute etter dårlig stemning altså. Anonymkode: 3de81...0da Jeg blir ikke fornærmet, tenkte det samme som deg før men dette funker, skremmende nok. Tror ikke kortene i seg selv er magiske nei, men energiene rundt. Anonymkode: ea8be...a6e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #15 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får spørre da, tror dere faktisk på at tarotkort er magiske, eller er det litt sånn at dere egentlig vet at dere bare finner det på selv men det er litt gøy å late som? Seriøst spørsmål, prøver ikke å fornærme noen, vet at mange som tror på spåmagi og gudemagi og sånn kan bli fornærmet over spørsmål, er ikke ute etter dårlig stemning altså. Anonymkode: 3de81...0da Tja, da bør du kanskje ikke begynne med et hånlig innlegg rundt at det de opplever er noe som bare foregår oppi hodene deres, uten relevans i virkeligheten. Nå driver ikke jeg med tarot, men jeg er åpen for at det kan ligge noe i det. Har opplevd å blitt spådd før (eller spåmagi, som du kaller det), og fått fortalt såpas detaljerte ting at det ikke er noe noen kan gjette seg til. Så jeg er åpen for at det kan ligge noe i klarsynthet også. Jeg tror det finnes noe mer der ute, selv om jeg ikke kan se eller føle det, eller fullt forstå det. Men mange, slik som deg, må kanskje oppleve ting selv, for å klare å bli åpen nok til å ta innover seg at det kan være noe i de alternative opplevelsene andre folk forteller om. Og det er helt forståelig, det også. Anonymkode: cf146...37d 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #16 Skrevet 5. februar 2021 Hehe, nå ble det litt komisk. Før jeg kastet kortene fikk jeg six of cups og the lovers for denne helgen i februar, i skrivende stund fikk jeg nettopp melding av en gammel flamme om besøk. Så på klokka før han sendte, visste det var rett rundt hjørnet selv om det er år siden sist vi pratet (kortene viste også hvem det var, så ingen tvil). Fra nå av kan jeg ikke være kjepphøy ved å vite slikt, men var en «good run» 😅 Anonymkode: ea8be...a6e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #17 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tja, da bør du kanskje ikke begynne med et hånlig innlegg rundt at det de opplever er noe som bare foregår oppi hodene deres, uten relevans i virkeligheten. Anonymkode: cf146...37d Det var ikke ment som et hånlig innlegg, det var bare en tankestrøm fra min side. Tenk deg om du skulle snakke om voksne personer som tror på julenissen eller at folk kan fly uten maskiner, det er fort gjort å fornærme følelsene deres uten å mene det hvis du skjønner hva jeg mener. Men takk for svar fra dere begge. Anonymkode: 3de81...0da
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #18 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det var ikke ment som et hånlig innlegg, det var bare en tankestrøm fra min side. Tenk deg om du skulle snakke om voksne personer som tror på julenissen eller at folk kan fly uten maskiner, det er fort gjort å fornærme følelsene deres uten å mene det hvis du skjønner hva jeg mener. Men takk for svar fra dere begge. Anonymkode: 3de81...0da Man kommer langt med en mer ydmyk holdning til ting man ikke forstår seg på ser du. Tarot kan gjerne brukes til personlighetsutvikling. Hvorfor ikke prøve selv? Anonymkode: c6c53...6e9 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #19 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Før jeg begynte med tarot så jeg veldig opp til en annen tarotleser som ga seg rett etter jeg begynte, lærte mye av henne. Det startet egentlig ganske raskt, hun anbefalte meg å bruke fall out cards (amerikansk dame) altså kort som faller ut av bunken mens du spør fremover å trekke av intuisjon, og jeg oppdaget så at det faktisk traff bedre. Det var egentlig så enkelt som at jeg stokket, stilte spørsmål og kort falt ut, ofte følte jeg meg kald på høyre skulder og hodepine når det skjedde, da var også kortene skremmende korrekte. Hadde ikke tørt å skrive det noe annet sted enn som anonym her, for høres jo helt tullete ut. Hendte intuisjonen sa seg imot så jeg stokket mer, og da kom det så korrekte kort ut at jeg måtte le og alt ga mening. Page of swords trenger ikke bety noe negativt iht kjærlighet, kan også være positivt som at du får en ny begynnelse eller klarhet i en situasjon. Six of swords kan gå begge veier, enten komme deg over noen eller at du og din kjære kommer dere videre fra en vanskelig situasjon. Anonymkode: ea8be...a6e Ahaa! Akkurat samme metode har jeg også brukt, stort sett. Såå jeg synes ikke det er tullete! Takk for forklaring av kortene. Anonymkode: 21a88...a84
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #20 Skrevet 7. februar 2021 Aldri opplevd å bli utmattet av å bruke mine kort, men jeg bruker dem ikke så ofte og på en måte «driter» jeg litt i budskapets innhold når jeg legger det for andre. «Drite i» som i at det ikke er mitt eller for meg. Gir fra meg budskapet og resten er opp til mottaker. Ang å kjenne mye på budskaper/intuisjonens innhold så skjønner jeg hvorfor det kan prege, men man blir vant med det. Den dagen i dag er jeg kun takknemlig for alt jeg får oppleve på godt og ondt. Anonymkode: 4675f...496 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå