AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Kommer han da til å angre bittert og sørge dypt over det tapte barnet sitt? Innse at barnet hans er borte for alltid kun fordi han valgte å tenke med penisen sin istedenfor kvinnen som skulle bære frem barnet hans for han? Helt ærlig, hvordan lever disse mennene med seg selv etter vissheten om at deres egoistiske handling førte til at barnet deres ikke fikk leve? Anonymkode: f658e...ff7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Hvorfor skulle han det? Han bryr seg jo ikke nok om dama til å holde fokus på henne mens hun er gravid engang? Henne ser han i øynene. Hva er oddsen for at han da bryr seg om et ufødt barn? Anonymkode: 821fa...e3f 24
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Nei, en utro mann vil antagelig bli lettet over valget og kan fortsette utroskapen i ro og mak. Menn har ikke samme syn på barn som kvinner. De fleste er jo livredde for å gjøre en dame gravid. Anonymkode: 4e652...0c4 14
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 For en merkelig logikk å drepe barnet en ønsker seg fordi far var slem. Det er jo ikke ungens skyld. Anonymkode: af673...db7 12
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 Jeg tok abort da jeg fant ut at min mann var utro under svangerskapet, og han brydde seg ikke nevneverdig. Tror han bare var glad for å slippe å måtte betale for en ekstra unge. Anonymkode: 0a0f5...e60 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 Du gjør han en tjeneste ved å ta abort. Så ingen sorg der i gården, uansett! Ikke la han få deg til å tro det engang. Anonymkode: 0730c...624 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Det kommer helt an på mannen. Det høres ikke ut som noe man burde ha med i beregningen dersom man tenker på å ta abort. Anonymkode: 5570e...855 3
Nabokjerringen Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 En mann kan vise seg å være en utro drittsekk mot kjæresten sin. Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan være en god far. De to tingene er ikke samme sak. Jeg tenker at å hevne utroskap ved å ta abort er drøyt altså. Utroskap er noe dritt, men det er noe som faktisk kan skje i løpet av livet også der hvor forholdet egentlig er godt. Noen ganger kommer man videre og klarer å redde forholdet, men andre ganger er det helt umulig. Uansett så er det ikke barnet sin feil. Husk på at barnet også er ditt. Hvis du vil ta abort så tenk ihvertfall godt igjennom valget ditt og ikke gjør noe du vil angre på i sinne og hat. Har mannen din vært en drittsekk la han absolutt få høre det, føle det. Du kan gå fra han om så er. Skjønner du er rasende nå. Det hadde nok jeg også vært. Jeg håper allikevel at du finner styrke og klarer deg, selv om du evt ender opp med å være alenemor. Det er kanskje ikke det du ønsker, men det er faktisk heller ikke det verste som kan skje. Uansett hva du velger, tenk deg godt om. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Skrevet 1. februar 2021 Det hadde vært spikeren i kista for min del, da hadde jeg tenkt at det var en grunn til at jeg ville ha en annen dame og så dratt min kos. Anonymkode: ec366...a0a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #10 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): For en merkelig logikk å drepe barnet en ønsker seg fordi far var slem. Det er jo ikke ungens skyld. Anonymkode: af673...db7 Nemlig. Ville bare gjort at jeg hadde avskydd dama enda mer. Anonymkode: ec366...a0a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #11 Skrevet 1. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Nemlig. Ville bare gjort at jeg hadde avskydd dama enda mer. Anonymkode: ec366...a0a Øhm, og du tror ikke hun hadde avskydd deg etter at du var utro? Hva får deg til å tro at noen skulle ønske å være i ditt nærvær de neste 18 årene når du har vært et utro svin? Anonymkode: d7849...e8d 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Øhm, og du tror ikke hun hadde avskydd deg etter at du var utro? Hva får deg til å tro at noen skulle ønske å være i ditt nærvær de neste 18 årene når du har vært et utro svin? Anonymkode: d7849...e8d Det ville jeg gitt fullstendig blaffen i. Har NULL RESPEKT for mennesker som tar abort. Vet at det er lovlig, sier ikke noe på det, men i mine øyne er det drap, og drap er verre enn utroskap. Mye verre. Anonymkode: ec366...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 Jeg oppdaget at min kjæreste var utro, samme dag som jeg testet positivt på graviditetstesten. Han ble rasende på meg og mente jeg gjorde dette for å ødelegge for han. Han tvang meg til abort, sa han skulle skyte meg bl.a hvis jeg ikke gjorde det. Jeg tok abort og han ble lettet og gikk fra meg! Anonymkode: 97aa7...92c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #15 Skrevet 1. februar 2021 Det er noe feil med et menneske som tar abort for å bruke det som hevn mot en utro kjæreste...... Anonymkode: 8aed3...8bf 5
Cuntzilla Skrevet 1. februar 2021 #16 Skrevet 1. februar 2021 Menn som er utro når dama er gravid er vel typen som gjerne ikke føler seg helt klar for å bli far i utgangspunktet. Kanskje det er nettopp den panikken for å bli far som driver dem til utroskap. Så mulig det bare hadde vært en bonus om dama tok abort. Og abort som hevnaksjon er nok noe som fort biter en i halen - plutselig er det heller dama som sitter der og sørger over barnet som ikke fikk leve fordi hun handlet i sinne og endte med å kun straffe seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #17 Skrevet 1. februar 2021 Tviler på at de tenker annet enn at han har gode svømmere og klapper seg selv på ryggen. Anonymkode: 8ca31...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #18 Skrevet 1. februar 2021 Jeg var gravid da typen min fant ut han skulle være utro. Da jeg fant ut av det,tok jeg abort. Ikke fordi jeg skulle hevne meg på mannen,men fordi jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre,og ville heller ikke oppdra et barn alene eller med delt ansvar. Jeg vurderte det til det beste for alle parter,så ikke noe poeng i å bringe et nytt liv til verden der det bare var konflikt mellom mor og far. Så det var ikke for å straffe ham,men å redde min egen fremtid,på et vis. Har aldri angret. Anonymkode: 356cd...175 6
Pikaboo Skrevet 1. februar 2021 #19 Skrevet 1. februar 2021 Jeg vil heller si at damer som tar abort kun for å straffe sin utro mann er de som synker lavest. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg var gravid da typen min fant ut han skulle være utro. Da jeg fant ut av det,tok jeg abort. Ikke fordi jeg skulle hevne meg på mannen,men fordi jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre,og ville heller ikke oppdra et barn alene eller med delt ansvar. Jeg vurderte det til det beste for alle parter,så ikke noe poeng i å bringe et nytt liv til verden der det bare var konflikt mellom mor og far. Så det var ikke for å straffe ham,men å redde min egen fremtid,på et vis. Har aldri angret. Anonymkode: 356cd...175 Yep, dette var grunnen til at jeg også valgte å ta abort. Anonymkode: 0a0f5...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå