AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Hei. Jeg er en jente på 25 år som bor i Grimstad. Jeg har en kjæreste som er min bestevenn, men jeg har ingen venner her i byen. Jeg savner at noen spør om vi skal finne på noe eller en skikkelig vennekrets. Hvordan får man det i voksen alder? Har nettopp begynt i ny jobb og er ikke blitt så godt kjent med de som jobber der enda. Har dere noen forslag? Anonymkode: 9154e...81b
Suffragette Skrevet 8. februar 2021 #2 Skrevet 8. februar 2021 Jeg syns jobb er en god kilde. Må ikke være de nærmeste kollegene, kan være hvem som helst der du jobber
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #3 Skrevet 8. februar 2021 Gjennom hobby Anonymkode: ff392...120 2
Gjest Jente- Skrevet 8. februar 2021 #4 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Finnes det ikke apper for alt mulig i dag? Kanskje ikke tinder, men noe annet? 😊Eventuelt Facebook grupper, søk opp for eksempel: «ikke alene» og legg ut et innlegg hvor du bor og hvem du er, eller gruppen med «Snapchat Norge» - der legger folk ut hva slags venner de ønsker. Endret 8. februar 2021 av Jente-
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #5 Skrevet 8. februar 2021 Få deg en sosial hobby. Karate, brettspill, Røde Kors, rollerderby eller noe sånt. Anonymkode: 60914...90b
Kiwipie Skrevet 8. februar 2021 #6 Skrevet 8. februar 2021 Gå på facebook og se om det er en Hey! Girl gruppe for Grimstad og nærområdet der du kan treffe potensielle venninner i samme situasjon Jeg fikk en veldig god venninne på den måten.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #7 Skrevet 8. februar 2021 Man tar initiativ, inviterer, engasjerer osv. De fleste venner jeg har fått som voksen er gjennom jobb, studier eller via andre venner. Anonymkode: d75ea...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå