Gå til innhold

Hvordan får man venner i voksen alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 25 år som bor i Grimstad. Jeg har en kjæreste som er min bestevenn, men jeg har ingen venner her i byen. Jeg savner at noen spør om vi skal finne på noe eller en skikkelig vennekrets. Hvordan får man det i voksen alder? Har nettopp begynt i ny jobb og er ikke blitt så godt kjent med de som jobber der enda. Har dere noen forslag?

Anonymkode: 9154e...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns jobb er en god kilde. Må ikke være de nærmeste kollegene, kan være hvem som helst der du jobber

Skrevet

Gjennom hobby :) 

Anonymkode: ff392...120

• Liker 2
Skrevet (endret)

Finnes det ikke apper for alt mulig i dag? Kanskje ikke tinder, men noe annet? 😊Eventuelt Facebook grupper, søk opp for eksempel: «ikke alene» og legg ut et innlegg hvor du bor og hvem du er, eller gruppen med «Snapchat Norge» - der legger folk ut hva slags venner de ønsker.

Endret av Jente-
Skrevet

Få deg en sosial hobby. Karate, brettspill, Røde Kors, rollerderby eller noe sånt.

Anonymkode: 60914...90b

Skrevet

Gå på facebook og se om det er en Hey! Girl gruppe for Grimstad og nærområdet der du kan treffe potensielle venninner i samme situasjon :)  Jeg fikk en veldig god venninne på den måten. 

Skrevet

Man tar initiativ, inviterer, engasjerer osv. 

De fleste venner jeg har fått som voksen er gjennom jobb, studier eller via andre venner. 

Anonymkode: d75ea...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...