AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg går ut i permisjon 15.februar, og snakket nettopp med NAV. De sa at jeg mest sannsynlig vil få vedtak ca 22.februar. Siden det er 25.som er utbetalingsdato så blir det vel for kort tid til å rekke å få den utbetalingen. Jeg spurte da om jeg måtte vente helt til 25.mars for første utbetaling, og fikk da beskjed om at første utbetaling kommer fortløpende etter vedtak, altså ingen fast dato. Stemmer virkelig dette? Noen med erfaringer? Anonymkode: 9cbb9...723
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Det pleier å komme fortløpende ja Anonymkode: b2caf...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Ja, dette står tydelig på nav.no: https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/utbetalinger/utbetalinger/utbetalingsdatoer-feriepenger-og-skattetrekk/foreldrepenger_kap Søknader til behandling Blir søknaden din innvilget før den 15. i måneden, blir pengene utbetalt innen den 25. samme måned. For søknader som ikke er ferdigbehandlet den 15. i en måned, utbetales pengene innen 5 dager når søknaden er ferdig behandlet innen månedsskiftet. Anonymkode: 711bd...2f3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, dette står tydelig på nav.no: https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/kontakt-nav/utbetalinger/utbetalinger/utbetalingsdatoer-feriepenger-og-skattetrekk/foreldrepenger_kap Søknader til behandling Blir søknaden din innvilget før den 15. i måneden, blir pengene utbetalt innen den 25. samme måned. For søknader som ikke er ferdigbehandlet den 15. i en måned, utbetales pengene innen 5 dager når søknaden er ferdig behandlet innen månedsskiftet. Anonymkode: 711bd...2f3 Se der ja!! Takk skal du ha 😃 Anonymkode: 9cbb9...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå