Gå til innhold

Til dere i etablert forhold, hvor ofte blir det spontant blowjob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til alle,

Jeg er en mann og har vært sammen med damen i 15 år. Alt er bra mellom oss. Jeg bare savner de spontante bj jeg fikk i starten av forholdet. Det skjedde veldig ofte.

Jeg går ned ofte på henne, synes at det er digg. Men jeg får ikke lenger disse bj. Jeg vet at jeg ikke har noe krav på det selvfølgelig, maser aldri om det. Jeg bare savner det.

Til dere som har vært sammen med partneren i flere år, hvor ofter gir/får dere det? Hvordan skjer/slutter det?

Jeg snakker om bj som ikke fører til noe annet.

Anonymkode: 5edba...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Hilsen kvinne 

Anonymkode: 48289...17c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri. Hilsen kvinne 

Anonymkode: 48289...17c

Har det alltid vært sånn?

Skrevet

Skjer kanskje en eller to ganger i uka. Sånn plutselig mens han lager mat eller når han våkner om morgenen dersom ikke sex. Det er veldig givende! Vi har "bare" vært sammen i 6 år da..gift i 4. Samboere i 5. 

Anonymkode: 0c2c0...be6

Skrevet

Aldri. Forrige gang jeg ville gi ham en spontan bj, var han "for sliten etter jobb". Det er åtte år siden, og jeg har ikke prøvd på det igjen. Man høster det man sår.

Anonymkode: c1022...a14

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjer kanskje en eller to ganger i uka. Sånn plutselig mens han lager mat eller når han våkner om morgenen dersom ikke sex. Det er veldig givende! Vi har "bare" vært sammen i 6 år da..gift i 4. Samboere i 5. 

Anonymkode: 

Jeg antar at dere ikke har barn da ;)

• Liker 6
Skrevet

Akkurat like ofte som det blir planlagt BJ.

Anonymkode: 7c6e2...468

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Forrige gang jeg ville gi ham en spontan bj, var han "for sliten etter jobb". Det er åtte år siden, og jeg har ikke prøvd på det igjen. Man høster det man sår.

Det var en bad move fra hans side..

• Liker 6
Skrevet

Vi lever i et D/s-forhold, så det blir blowjob når kjæresten min bestemmer det, og jeg adlyder hans ordre og ønsker. Vi elsker å ha det slik. :)

Anonymkode: 815b8...f89

• Liker 2
Skrevet

Akkurat like ofte som det blir planlagt BJ.

Anonymkode: 7c6e2...468

Planlagt? Hvordan fungerer det?

Tirsdag er det game of thromes

Onsdag er det BJ?:)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er altså greit om ei dame kan si hun er for sliten mens en mann skal straffes for evig tid om han er sliten. 

• Liker 22
Skrevet

Utifra en annen tråd her om sex og hygiene er det nok ikke så mange som har spontant bj - han må nok dusje først.

Anonymkode: ca2b4...119

• Liker 10
Skrevet

Det var en bad move fra hans side..

Ja, men han visste ikke det da. Vet ikke om han vet det nå heller. Jeg tok det veldig hardt å bli avvist slik, sittende naken og klar i gangen da han kom hjem fra jobb. Da er det ingenting som heter "for sliten", tenker jeg...

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg antar at dere ikke har barn da ;)

Vel, jeg er 41 så mine to er voksne. Han er 32 med en sønn under 10, men han er bare her i annenhver helg. Men hadde ikke vært no problem! Vi har hatt alle tre hos oss i 3-4 uker hver ferie, det er bare å snike seg vekk. Gå en tur etc! Gjort mye. Spennende er det også! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men han visste ikke det da. Vet ikke om han vet det nå heller. Jeg tok det veldig hardt å bli avvist slik, sittende naken og klar i gangen da han kom hjem fra jobb. Da er det ingenting som heter "for sliten", tenker jeg...

Jeg skjønner godt frustrasjonen. Men du burde kanskje gi det en sjanse til?

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Det er altså greit om ei dame kan si hun er for sliten mens en mann skal straffes for evig tid om han er sliten. 

Jeg har aldri i mitt liv vært for sliten for sex. ALDRI. Har vært den som har tatt initiativ hele tiden, nesten så jeg har måttet mase meg til sex. Etterhvert føler man seg bare avvist og lite attraktiv. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Planlagt? Hvordan fungerer det?

Tirsdag er det game of thromes

Onsdag er det BJ?:)

Tipper begge deler aldri skjer. Dermed skjer det like ofte. 

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er 41 så mine to er voksne. Han er 32 med en sønn under 10, men han er bare her i annenhver helg. Men hadde ikke vært no problem! Vi har hatt alle tre hos oss i 3-4 uker hver ferie, det er bare å snike seg vekk. Gå en tur etc! Gjort mye. Spennende er det også! 

Har det alltid vært så naturlig mellom dere? Har dere hatt dårligere perioder?

Det henger sikkert sammen med sexlysten.

• Liker 1
Skrevet

Her er det aldri. Mannen liker det ikke. Og jeg liker heller ikke å motta oral, så det har aldri vært en del av vårt sexliv. Vi har vært sammen i 10 år. :) 

Anonymkode: a5cb0...9c1

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei til alle,

Jeg er en mann og har vært sammen med damen i 15 år. Alt er bra mellom oss. Jeg bare savner de spontante bj jeg fikk i starten av forholdet. Det skjedde veldig ofte.

Jeg går ned ofte på henne, synes at det er digg. Men jeg får ikke lenger disse bj. Jeg vet at jeg ikke har noe krav på det selvfølgelig, maser aldri om det. Jeg bare savner det.

Til dere som har vært sammen med partneren i flere år, hvor ofter gir/får dere det? Hvordan skjer/slutter det?

Jeg snakker om bj som ikke fører til noe annet.

Anonymkode: 

Endret av Tears in heaven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...