Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Hvor anbefaler dere å reise i romjulen? Noen som har reist på dette tidspunktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 spørs jo litt hva du ønsker selv, om det er varme eller f.eks storbyferie. Jeg har vært på Kanariøyene i starten av januar (morsomt med juletrelys på palmene ) Dagene er forholdsvis varme og det gikk bra å sole seg hvis vi fant et plass uten for mye vind. Var litt kjølig om kveldene, men gikk som regel i skjørt og genser eller bukse og singlett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 27. september 2002 #3 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg kan anbefale Østerrike. Vi var der i jula ifjor, og skal nedover nå også. Er høysesong, med masse folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drutten Skrevet 6. oktober 2002 #4 Del Skrevet 6. oktober 2002 Gran Canaria er helt knall å besöke for en eller to uker på vinteren. God mat og fantastisk god drikke, Las Palmas som er en fantastisk hovedstad med salgstart i romjulen...og der er det billig. Bo nede i Arguineguin, for her er det ganske rolig, du vil garantert få litt sol på kroppen. Det ligger på en ca 20-25 på dagtid, og på kvelden tar man bare på seg en tröye. Arguineguin ligger på sydsiden, 5 min til Puerto Rico, og 15 til Playa Ingles med taxi. Velkommen Hit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Drutten: Bor du på Gran Canaria? Isåfall, hvor? Frister å flytte nedover for en stund, spesielt nå som vinteren er på vei her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå