Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som er fulltidsstudent og skal etter planen snart flytte sammen med min kjæreste på 25, men er begynt å tvile på hele prosjektet. Han er en veldig tiltrekkende veltrent ung og mann og har alfamannstrekk, men utroskap er et mønster hos ham. Vårt forhold er et resultat av utroskap fra hans side og jeg vet at han bedro sin tidligere samboer med minst 2 andre kvinner før meg, og han har barn med sin tidligere samboer, men valgte altså fortsatt meg. Når jeg konfronterer ham med dette sier han at jeg er hans store kjærlighet og at han ikke er interessert i andre kvinner, men jeg føler ikke at jeg kan stole på ham. På den andre siden er det ikke noe jeg heller vil enn å være med ham, jeg har aldri følt noe liknende. Venninner og familie råder meg til å kutte all kontakt med ham og finne en gutt uten lik i lasten, men bare tanken gjør vondt. Det hele startet med litt moro på en fest, men etterhvert kom det følelser mellom oss. 

Anonymkode: 77f85...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som en stabil person som det er verdt å legge for mye tillit i. Han vil uansett svikte deg før eller senere, kan skje om et halvt år eller 3 år, men den beste måten å bedømme fremtidig atferd på er å se på tidligere atferd. Han er sikkert flink med ord og dekker behovene dine nå, men det er bare for å få deg i saksa. Han er bare 25 år og har allerede barn, men vist at han ikke klarer å leve et vanlig familieliv. Du kommer sannsynligvis til å havne i samme situasjon som den eksen.

Anonymkode: 31064...5a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...