AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1 Skrevet 1. februar 2021 Jeg og barnet mitt bor i en kommune innenfor ring 1. Nå har det blitt påvist flere tilfeller med det britiske viruset. Far til barnet bor Nord i Norge. Regner med at barnet mitt må i karantene og testes hvis samvær skal gjennomføres ? Anonymkode: aa2a4...7bb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #2 Skrevet 1. februar 2021 Det høres sannsynlig ut, men sjekk det ut der spørsmålet hører hjemme. Anonymkode: 6cfd3...f97
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #3 Skrevet 1. februar 2021 Jeg tror ikke man MÅ testes for å reise utenfor Ring 1? Vet om mange pendlerne som reiser fram og tilbake daglig. Anonymkode: 4efce...236
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #4 Skrevet 1. februar 2021 Det er vel ikke noe krav om testing og karantene ved reise innenlands? Og det anbefales at samvær går som normalt. Men det er vel litt opp til far også da, ettersom det er han som potensielt blir utsatt for smitte. Anonymkode: ec098...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #5 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er vel ikke noe krav om testing og karantene ved reise innenlands? Og det anbefales at samvær går som normalt. Men det er vel litt opp til far også da, ettersom det er han som potensielt blir utsatt for smitte. Anonymkode: ec098...2a3 Litt nervøs siden far har diabetes og har flere barn. Vil ikke ha noe skyld for å dra smitte dit ts Anonymkode: aa2a4...7bb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #6 Skrevet 1. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Litt nervøs siden far har diabetes og har flere barn. Vil ikke ha noe skyld for å dra smitte dit ts Anonymkode: aa2a4...7bb Det er vel bare å la far ta valget selv? Da er det jo ikke din skyld. Anonymkode: ec098...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Samvær er unntatt vanlige regler. Så barnet kan i prinisppet reise til far. Det er evt. opp til dere om dere ønsker/tørr å ta sjansen... Jeg har en bekjent fra Sverige, som bor og jobber her i Norge. Han har barna sine i Sverige, og de har fått passere grensa hele tiden, for å gjemmomføre sammvær.... Anonymkode: b1681...6f6 1
Peter007 Skrevet 1. februar 2021 #8 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og barnet mitt bor i en kommune innenfor ring 1. Nå har det blitt påvist flere tilfeller med det britiske viruset. Far til barnet bor Nord i Norge. Regner med at barnet mitt må i karantene og testes hvis samvær skal gjennomføres ? Anonymkode: aa2a4...7bb Samvær har vanlige regler. Det er ikke noe krav om testing ved reiser i Norge. Det er vel helst noen som har angst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå